אסף פחימה חתם במעלות

אסף פחימה שחקנה של עירוני כאבול אשתקד, ומי שהגיע עם הקבוצה עד לגמר המחוזות, חתם במעלות מליגה ב' צפון א'. אסף פחימה אמר לאחר החתימה: "רוצה להמשיך להוות דוגמה לצעירים ולעזור לקבוצה כמה שיותר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-08-2018
  • 15:29

אסף פחימה (33), שיחק בשנה שעברה בעירוני כאבול שמשחקת בליגה ב' צפון א', ואיתה הגיע עד לגמר מחוזות נגד פארדיס שם הפסידה כאבול 1-0. פחימה הבקיע 8 שערים ובישל 10 בישולים כשהוא משחק כקשר קדמי. פחימה כאמור חתם במעלות מליגה ב' אותה מאמן עבאס סואן, וזו הקדנציה הרביעית שלו בקבוצה כשיחק שם בליגה א' במשך שנתיים ועוד שנה בליגה ב הכוללת עליית ליגה.


פחימה אמר לגבי המטרות של הקבוצה בעונה הבא: "המטרה היא לבנות קבוצה טובה ומאוזנת בין ותיקים לצעירים ושחקני בית. קבוצה שתשחק כדורגל חיובי והתקפי ולהיות בחלק העליון של הטבלה".

לגבי המטרות האישיות שלו אמר אסף פחימה: "המטרה שלי מבחינה קבוצתית לשחק כדורגל התקפי, שנתחבר מבחינה חברתית ואין לי ספק שבע״ה נתברג בחלק העליון ומבחינה אישית להמשיך להוות דוגמה לצעירים, לעזור לקבוצה כמה שיותר אם זה בגולים ובישולים ושבע״ה נצליח ונישאר בריאים זה הכי חשוב".
על הליגה שצפויה להיות בעונה הבאה: "הליגה תהיה קשה, יש קבוצות מצוינות שמשקיעות הרבה כסף ומביאות שחקנים ותיקים וטובים מליגה א' ".

 

אסף פחימה לאחר שחתם במעלות

הוסף תגובה
תגובות
  1. תאמינו לי (משה מימד 01-08-2018, 18:14)
    מעלות הרווחתם שחקן שחקן ובנאדם עשר
  2. אאסף (יוסי עשור 02-08-2018, 12:38)
    אין אדם עם ערכים כמו אסף פחימה אבל מה הפלא אביו זה חנניה פחימה שחקנה המהולל של קרית שמונה ואיש משכמו ומעלה כל המשפחה מעורה בכל מה שקורה בצפון ותורמים המון ואסף כדורגלן בדם