הטיקר תיקתק

הפועל הוד השרון גברה היום 1:0 על הפועל כפר קאסם משער נצחון של איתן טיקר והעפילה לגמר גביע המחוז של ליגה ג' שרון בו תפגוש את צעירי טייבה שהביסה את מ.ס טירה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-09-2010
  • 21:33

הפועל הוד השרון התאחרה היום בג'לג'וליה אצל הפועל כפר קאסם למפגש חצי גמר גביע המחוז ולמרות שעל הנייר היא הייתה פייבורטית ברורה,התקשו חניכיו של ערן דורון לפצח את הגנת המקומיים ונתקלו ביריבה עיקשת שהציגה לפרקים כדורגל נאה לעין.

אחרי 19 דקות של גישושים הגיע המצב הראשון במשחק כשבר בלומברג האורח חטף כדור סמוך לרחבת כפר קאסם והעביר מסירה מדוייקת לעברו של שחר משה,שהחליף רגליים ומחמישה מטרים הצליח לבעוט החוצה.

בדקה ה-33 כפר קאסם כבשה אך השער נפסל בצדק לאחר שואסיף בני ג'מיע לקח את הכדור לאחר שהשוער טבצ'ניק תפס אותו וכבש תוך כדי ביצוע עבירה ברורה.

את המחצית השנייה פתחה כפר קאסם טוב יותר כשבדקה ה-52 שוב היה זה ג'מיע שבעט מקרוב כדור שנראה כעושה דרכו פנימה אך טבצ'ניק בהדיפה ענקית הצליח להשאיר את התוצאה בעינה.

 

איתן טיקר,שער נצחון שהעלה את הוד השרון לגמר גביע המחוז.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-57 איתן טיקר שנכנס כמחליף בעקבות שפעת קלה,פרץ באגף,עבר שחקן והוציא כדור רוחב מדוד לעברו של שחר משה שהפציץ מקרוב את המשקוף.

בדקה ה-61 עמאר יתים המקומי עבר את מאור כהן,חדר לרחבה ונפל לאחר שכהן ספק הכשילו,השופט רון שבתאי שהיה קרוב,סימן להמשיך כשהוא מותיר את יתים ההמום על הדשא כלא מאמין.

בדקה ה-83 עדי אישטה קשרה של הוד השרום מוצא בכדור עומק קשתי את איתן טיקר והאחרון שראה את עבדאללה עמאר שוער כפר קאסם יוצא אליו,בעט בנגיעה פנימה וקבע 1:0 דרמטי להוד השרון.

עד הסיום ניסתה כפר קאסם להשוות אך ללא רגל מסיימת,מה שקבע שהוד השרון תשחק בגמר גביע מחוז ליגה ג שרון מול צעירי טייבה.

הוסף תגובה
תגובות