לקראת פתיחת העונה: תחזית ליגה א' צפון

פחות משבוע לפתיחת הליגה, והמתח בליגה א' צפון עולה. הקבוצות כבר מחכות, השחקנים כבר בשלבי הכנה סופיים, ואנחנו ב'גולר' ננסה לחזות מה צפוי העונה. מי תעלה ליגה? מי תתמודד על מקום טוב בפלייאוף? ומי חייבת להתעורר אחרת תתמודד נגד הירידה... שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-09-2018
  • 14:23

נכון שעדיין מוקדם לחזות מה צפוי לנו העונה, מכיוון שקבוצות נמצאות בשלבי ההכנה שלהן והן עדיין מתחזקות, אבל לקראת הליגה, החלטנו לעשות סדר כללי... אילו קבוצות תלחמנה על העליה, אלו קבוצות תתמודדנה על הפלייאוף, מי תפתיע? ועוד...

העונה כבר עכשיו אפשר לצפות ולהבין שצפויה לנו ליגה של קבוצה אחת והיא הפועל אום אל פאחם. בפאחם בנו קבוצה חזקה מאד, ומנצלים את העובדה שקבוצות אחרות השקיעו משאבים רבים בשנה האחרונה ולכן העונה קצת מצמצמים.

 

מוריס אוזן, יעלה ליגה גם עם אום אל פאחם? (מאור אלקסלסי)

 

מי תעלה ליגה? הפועל אום אל פאחם! ואולי הפועל הרצליה תנסה להפריע

זה לא אומר שהקבוצה שהשקיעה כספים רבים, תעלה בקלות לליגה הלאומית, אבל הכל תלוי בהם. אם הם יציגו את היכולת שהם אמורים להציג, ובדחיפה של הקהל הגדול שלהם, אין קבוצה שיכולה לעצור אותם למעט הם עצמם. ולמעשה לשאר קבוצות הליגה נשאר להילחם על מקום טוב בפלייאוף. היחידה שיכולה אולי לאיים על אום אל פאחם היא הקבוצה מהרצליה. קבוצה עם התנאים אולי הכי טובים בליגה, עם מאמן שיודע ומכיר את הליגה וסגל שחקנים שהולך ומתחזק, ויכול להוות איום ממשי לפאחם, רק אם הדברים בפאחם לא יתחברו...

 

מומו ניסטל, ישחזר את תמונות החגיגה לאחר שעלה ליגה עם חדרה? (מאור אלקסלסי)

 

מי תתמודד על מקום בפלייאוף? מ.ס. טירה, עירוני טבריה, בני זלפה, כאבול, בקה אל גרביה ו'רובי שפירא' חיפה 

הפלייאוף העונה בצפון צפוי להיות סופר מעניין. כל קבוצה תרצה לסיים גבוה ככל האפשר כדי לארח משחקים בפלייאוף. למרות שאני במקום הקבוצות הייתי נלחם על מקום החמישי, כי ראינו בעבר שמי שמסיים במקום החמישי מגיע רחוק יותר, ראו דוגמת טבריה וכפר קאסם, מהעבר הלא רחוק.

 

אילן סוויסה, מראה אופי של ווינר אמיתי!

 

מ.ס. טירה בנו קבוצה חזקה מאד, עם סגל שחקנים מהטובים שיש בליגה, הרבה תלוי איך הם יתחברו ובעיקר כמה שקט יתנו למאמן הקבוצה מוחמד סאמרה לעבוד. סאמרה מאמן צעיר ונקווה שלא ייתן להנהלה שלו להשפיע על החלטותיו. ללא ספק טירה יתמודדו בצמרת הגבוהה ומגיע לקבוצה עם קהל גדול כל כך להיות בצמרת הגבוהה.

 

לעירוני טבריה יש אולי את סגל השחקנים הכי חלש מהקבוצות שציינו למעלה, אבל בטבריה יש משהו שכנראה לאף קבוצה בליגה אין - אופי של ווינרים!  מי היה מאמין שטבריה שבקושי הגיעה לפלייאוף אשתקד, תגיע לגמר מול הפועל כפ"ס, לאחר ששחקנים בכירים שלה פורשים באמצע בגלל בעיות תקציב. טבריה כנראה שתגיע שוב לפלייאוף, ולא משנה איזה סגל שחקנים יש להם.

 

בני זלפה וכאוכב, שתי עולות חדשות לליגה א', שתי הקבוצות בנו סגלים מצוינים, עם שחקנים מהשורה הראשונה, אבל חוסר הניסיון שלהם בליגה א' יכריע אותם והן תתמודדנה על מקום מכובד בפלייאוף העליון. 

 

אוהד בוזגלו,איפה הראש שלו? בכדורגל או בטלוויזיה?. באקה חייבים לשלם לשחקנים, ספקים בזמן כדי להצליח. צילום: רמי גרידיש.

 

באקה אל גרביה, אולי הקבוצה הכי לא מסודרת והכי לא מאורגנת בליגה א'. עוד לפני פתיחת העונה המאמן המצליח שלהם, צחי טיאר "ברח" מהקבוצה, על פי מקורות שלנו בגלל חובות גדולים מהעונה שעברה. צחי הוא מאמן של שחקנים, לא שילמו לשחקנים שלו- והואכנראה בגלל זה לא נשאר... ולראיה השחקנים הרבים שתובעים את המועדון.אז מה יהיה בהמשך? קבוצה שחייבת כל כך הרבה כסף לשחקנים שלה מהעונה שעברה, ויש תביעות מהשחקנים אין לה זכות קיום בליגה א' בכלל... חבל שעיר גדולה כמו באקה לא תהנה מכדורגל נקי ומסודר, שלא לדבר על המאמן שהביאו, שלא ברור האם הראש שלו בכדורגל או בטלוויזיה. אבל הוא לא הבעיה בבאקה, כמו שזה נראה עכשיו, הקבוצה לא תצליח להתמודד על מקום בצמרת עד סוף העונה ותסיים במרכז הטבלה במקרה הטוב. במקרה הרע, גם לרדת ליגה זה אפשרי. הכל תלוי בשקט שיתנו ההנהלה בעיקר בנושא הכספי.

 

מיקי קופל, בנה משהו שפוי וטוב ב'רובי'. רובי ללא ספק תהיה הקבוצה המרעננת של העונה הקרובה. 

 

'רובי שפירא' חיפה, בנו קבוצה חדשה, אפשר לאהוב את זה ואפשר גם לא, אבל מה שבטוח שרואים שיש חשיבה במועדון הזה. רואים שבונים קבוצה על שחקנים צעירים מוכשרים ועליהם מוסיפים וותיקים מוכחים עם ניסיון רב. צריך להבין שממקורות שהגיעו לאתר 'גולר', הקבוצה של השנים האחרונות נכנסה להרבה גירעונות, ולכן טוב עושים אם עושים תוכנית הבראה, ואין כיף מלראות צעירים מוכשרים נלחמים ומצליחים. הפרויקט דומה למכבי יפו בדרום. ישנן קבוצות רבות שצריכות ללמוד מהם, ויפה שעה אחת קודם.

 

עוד קבוצות שתלחמנה על הגעה לחוף הים מוקדם העונה: הפועל מגדל העמק, אסי גלבוע ואולי אפילו עירוני נשר

המזל הכי גדול של מגדל העמק העונה, זה אלי מזרחי, מאמן הקבוצה שיודע את העבודה ובשקט בשקט בנה קבוצה חזקה שלא נראתה שנים במגדל העמק. אלי הביא שחקנים די טובים במגדל העמק, השאלה איך שחקנים טובים ישתלבו עם שאר הסגל הבינוני והחשיבה הבינונית של המועדון בשנים האחרונות. אתה לא יכול להביא מנוע חדש ככל האפשר ולהכניס לרכב ישן, זה לא יתחבר...

 

אלי מזרחי, שובר השוויון של מגדל העמק (מאור אלקסלסי)

 

אסי גלבוע ועירוני נשר, שתי קבוצות שלא ברור עדיין מה כוחן האמיתי, ועם חיזוק אחד או שניים יכולים להתברג בצמרת. אסי גלבוע בנו קבוצה חזקה ביחס לשנים עברו, עם תקציב שפוי, בעוד נשר ממתינה עדיין לתקציב ואולי להתחזק במספר שחקני מפתח, מה שיכול לשנות את פני הקבוצה מקצה לקצה.

 

מי תלחם נגד הירידה? הפועל ירושלים, הפועל שפרעם, הפועל כפר כנא, צור שלום וקרית אתא

שלוש הקבוצות האלו בשלב זה נראות החלשות ביותר בליגה, למרות ששפרעם שנה שעברה נראתה יותר גרועה ואיברהים אבורקייק עשה ניסים והביא אותם לצמרת. אך העונה נראה שלא יחזרו על זה שוב...

עירוני קרית אתא, הקבוצה נחלשה מאד העונה לעומת עונה שעברה, שוער שבר יד ולא מביאים מחליף, יכול להיות שיש משחקי אגו במועדון מי חזק יותר המאמן חיים לוי או המנהל המקצועי רוני דורה וחבל שככה מתנהל מועדון עם תקציב של עירייה. רק נקווה שיגיע ה"מבוגר האחראי" שיעשה סדר ויציל את הקבוצה הזאת. 

הפועל ירושלים מתבססת על צעירים מוכשרים והיתרון שלהם זה שכשהם ישחקו בבית, הם ייקחו נקודות.

 

צור שלום, כהרגלה תתמודד בתחתית וכל דבר שיביא אותה להינצלות מעבר למחזור האחרון יהיה הישג חסר תקדים מבחינתה. וטוב יעשו בעלי הבית בצור שלום אם יתחילו לבנות קבוצה קצת יותר טובה ממה שיש להם ושישקעו קצת כסף.

 

הפועל כפר כנא נראית בשלב זה קבוצה בלי תוכן, מאמן חסר ניסיון, מנהל מקצועי שלא מצליח לשים את חותמו בקבוצה, ובנוסף לכל זה חוטפים תבוסות במשחקי האימון. שחקנים בכירים חותמים בקבוצה ומבקשים להשתחרר וזה מתכון בטוח לירידת ליגה, רק נקווה שיתחזקו ומהר...

בעונה שעברה הייתה זאת איכסל לחגוג עלייה ללאומית, מי תחגוג הפעם? (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צור שלום השכונה של המדינה (צור שלום תפתיע 11-09-2018, 16:02)
  2. רוני הבייתה (קרית אתא 11-09-2018, 16:09)
    הרסת, הורס, תהרוס תמשיך להרוס. איש הרס מכספי ציבור
  3. אוהד בוזגלו לא מכיר את ליגה א' צפון זות בעיה גדולה (רמי 11-09-2018, 17:01)
  4. בקה תיתכוננו לתביעות נוכלים שלמו תחובות לא יעזור לכם תביעות בדרך (גבי 11-09-2018, 17:36)
  5. פאחם עולים בטיול לליגה לאומית (בית שאן 11-09-2018, 17:43)
    מוריס המלך
  6. בני זלפה צירפה את אבי צבאג (מוחמד 11-09-2018, 18:48)
  7. בקה (אוהד 11-09-2018, 20:28)
    הנייר סופג הכל מחתימים שחקנים בסכומים גדולים יש חובות לא משלמים מה יהיה עובדים על אנשים בעיניים הנהלה חרא
  8. עירוני באקה (הפועל באקה 11-09-2018, 20:50)
    כל האתרים נגד הפועל עירוני באקה לא מפרגנים לקבוצה הכתירו כמה קבוצות לעלייה לפני פתיחת העונה
  9. מה לכם ולהפועל בקה ?הקבצה הכי טובה בליגה עוד תראן! (ראמי 11-09-2018, 21:03)
  10. תחזית הכי הגיונית שיש הרצליה ואום אלפחם מעל לליגה (עלא 12-09-2018, 07:58)
    מכל הבחינות גם תנאים גם התנהלות גם מגרשים בהצלחה לכולם
  11. תחזית (גלזר א . 12-09-2018, 12:19)
    לא ברור כיצד הכותב מגיע למסקנות שלו בלי לראות משחקי אימון ובלי להכיר את הסגל של הקבוצות . לאחר שראיתי מעל 10 משחקי אימון אני יכול להגיד ש : 1 - צור שלום לא תרד . 2 - נשר כפר כנא ושפרעם יסיימו מתחת לצור שלום בטבלה . 3 - כל קבוצה יכולה להתחזק ב 3 שחקנים טובים ולשנות את מהלך העונה מבחינתה . 4 - יש מספר קבוצות עם תקציב לא מאוזן ויתכן שיסתבכו כלכלית .
  12. צודק מס 11 אתה מר רון לא ביקרת באימוני הקבוצות אולי ראיתי לך תמונה בכפר קאסם . להסתמך על הדעות של הס (ראמי 12-09-2018, 12:48)