"הקבוצה בנויה למקומות 1-3 ולשם אנו מכוונים"

כך אמר בר אלסברי, שחקנה של מ.ס. טירה שהתחיל את דרכו בהכח עמידר רמת גן, ובשנים האחרונות הוא היה חלק בלתי נפרד מהפועל הרצליה, והשנה כאמור החליט להגיע לטירה ומקווה מאוד שקבוצתו תשיג את רצון הבעלים. דיברנו עם בר אלסברי קצת על מה שקרה לפני טירה ומה שיקרה בעתיד הקרוב והרחוק. הנה הראיון שלנו עם בר...

  • על ידי: ידין אגם
  • 07-09-2018
  • 13:02

בר, לאחר תקופה ארוכה בהרצליה אתה מגיע לטירה, איך ההרגשה?

"שיחקתי בהרצליה במשך חמש עונות (היו גם השאלות בדרך לקבוצות כמו קרית אתא), אבל הרצליה היה לי לבית שני והייתה גם תקופה שלבשתי את סרט הקפטן. הייתה לי התחושה שאהבו אותי ואני הרגשתי מאוד שייך ונאמן למועדון. בעונה הקודמת הרצליה כמעט ועלתה ליגה ואחרי שהם נכשלו יחד איתי החלטתי לשנות מסלול, וטירה הייתה הקבוצה שהתאימה לי עם הפרויקט שלהם. כשהגעתי למועדון הבנתי שהגעתי למקום מצוין, אם זה מגרשים (שלושה מגרשי אימון), חדרי הלבשה מטופחים, והרגשה כללית מצוינת".

 

מהן המטרות של הקבוצה לדעתך העונה?

"המטרות של הקבוצה זה קודם כל להגיע הכי גבוה שאפשר. לדעתי אם הקבוצה לא תסיים במקומות 1-3 זאת תהיה עונה מאכזבת עבורנו. אם אנחנו מתחשבים ברכש שהקבוצה עשתה, ותיקח כל עמדה בליגה שיש לך לפחות את החמישה הכי טובים בליגה (לדעתי) שמשחקים בטירה. דבר שאומר שהקבוצה חזקה והיא שואפת לטופ. אם זה חלוץ שנחשב לבין הטובים בליגה, או משחקני ההגנה את ברקבוביץ' שהולך להפתיע ולהפוך לבלם גדול בטירה. אין ספק שמבחינת סגל השחקנים אנחנו ממוקמים גבוה מאוד".

 

"רוצה לעשות עונה טובה יותר מאשתקד" (רמי גרידיש)

 

מהן המטרות שלך באופן אישי?

"קודם כל, לעשות עונה טובה יותר מהעונה שעברה, ושאני מתכוון עונה טובה זה מקום אחד יותר טוב ממה שסיימתי עונה שעברה (מקום שלישי). אני מתכוון לשאוף למקומות 1-2 במילים אחרות. ואם צריך אני אתן מאתיים אחוזים כדי שזה יקרה, משום שאני מאמין בקבוצה שיצרנו כאן".

 

הקשר האחורי הוא בין התפקידים החשובים בליגה, אתה מוכן לתפקיד הזה העונה?

"אני חושב שמבחינה גופנית ופיזית אני בדיוק הסוג של השחקן למרכז השדה, אחד שמנהל את המשחק, מארגן את הקבוצה וזה שמחדיר מוטיבציה. אני חושב שאני נכנס לתפקיד הזה כמו כפפה ליד, אבל את זה יגידו החברים שלי לקבוצה והמאמנים שאימנו אותי".

 

"השנה אתה בטירה אבל מהן השאיפות שלך לאחר העונה הקרובה?

"אני מעולם לא מתכנן לשנים הבאות, כמו שאומרים הזמן עושה את שלו. המטרה שלי זה לעלות ליגה עם טירה. אני תמיד הייתי בצמרת, אני מרגיש שאני באמת המנהל של הקבוצה בתוך ומחוץ למגרשי, יש דברים שבאמת אי אפשר ללמד, זה משהו שנמצא אצלך בדם או שאין לך את זה בכלל".

בר ממשיך ואומר: "אני סוג של מורה דרך על כר הדשא, אם זה מבחינת אחריות או ללמד את שחקני הנוער לשנים הבאות. אני מאוד מקווה לממש את המטרות שלי ושל קבוצתי ולקראת השנה החדשה אני מקווה להגשים את הכל".

בר אלסברי רוצה להנהיג את טירה (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה (חחחחחח 07-09-2018, 16:52)
    אין סיכוי לפלייאוף