״ארצה לשתף פעולה עם ההנהלה הנוכחית״

כך אמר ירון דוד חבר הנהלת עירוני טבריה לשעבר, שעזב את הקבוצה בשנים האחרונות, ושוקל את חזרתו לקבוצה בעונה הקרובה לאחר לחצים כבדים שמופעלים עליו, ע״י ראש העיר יוסי בן דוד ומקורבים הקשורים לקבוצה. ירון דוד אמר: ״אשמח לשתף פעולה עם ההנהלה הנוכחית״

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-09-2018
  • 16:57

עירוני טבריה הקבוצה מעיר הכנרת מציגה העונה מבנה ארגוני חדש כאשר הוחלפו בעלי התפקידים בקבוצה, והיו״ר לשעבר זוהר יצחק עזב את הקבוצה. לאתר ״גולר״ נודע כי לחצים כבדים מופעלים בשבועיים האחרונים על חבר ההנהלה לשעבר ירון דוד, ופנייה רשמית נעשתה ע״י ראש עירית טבריה יוסי בן דוד שמעריך אותו מאוד ורוצה לראות אותו משמש כיו״ר הקבוצה בעונה הקרובה.

חברי ההנהלה רמי אלקובי ואריה בן ציון (בנצי) מצויים בקשרים טובים עם ירון דוד ויהיו שמחים מאוד אם האחרון יצטרף אליהם, ויעזור להם להביא מספר גדול של תרומות וספונסרים שיוכלו לעזור לקבוצה בהבאת שחקני רכש בכירים. 

 

ירון דוד הגיב לדברים ואמר: ״לפני כשבועיים פנה אליי ראש העיר יוסי בן דוד, וביקש שאחזור לקבוצה. הבטחתי לשקול את הפנייה בכובד ראש ואחזיר לו תשובה בעניין. הקבוצה מאוד יקרה לליבי, ולמרות שהפסקתי להיות חלק ממנה בשנתיים האחרונות המשכתי להגיע למשחקי הקבוצה בכדי לתמוך ולעודד״.

 

כשנשאל האם ירצה לשתף פעולה עם חברי ההנהלה הנוכחית אמר: ״רמי ובנצי הם חברים טובים שלי ואני מאמין שהם יביאו שינוי לקבוצה, ויוכיחו לכולם כי הם ראויים לכך. אני אשמח מאוד לשתף פעולה איתם וביחד נצעיד את הקבוצה לעונה טובה. אני לא מתכוון להביא כסף מהבית עבור הקבוצה, אבל אעשה הכל בכדי להביא תרומות שיעזרו לקבוצה להתמודד בחלק העליון של הטבלה״.

ירון דוד וראש עירית טבריה יוסי בן דוד יחזרו לשתף פעולה?

הוסף תגובה
תגובות
  1. כול הכבוד (טבריני 08-09-2018, 19:16)
    ירון יעזור מאוד לקבוצה
  2. האבקודו חוזר!! (טבריה אימפרייה 08-09-2018, 19:19)
    אבוקדו תביא איתך כסף בקטנה מהבית שנה הבאה תביא יותר!!! אוהבים אותך ירון דוד המלך!!
  3. זוהר יצחק (סיידא משה 08-09-2018, 20:55)
    להחזיר את זוהר עם ירון דוד
  4. ירון אל תהיה טיפש הם משתמשים בך לניצול (טברייני 09-09-2018, 01:56)
    מתייחסים אליך בתור ארנק ותו לא למה נראה לך שתקבע משהו
  5. ירון דוד המלך של טבריה (יואב מטבריה 09-09-2018, 13:27)