תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 1: אוהד רון מארח את ארז בנודיס

השבוע החלטתי לארח את חברי ארז בנודיס. ארז שאימן הרבה שנים בליגה א' ואף עלה ליגה בעבר, יודע מה צריך כדי לעלות לליגה הלאומית - יציבות. השבוע ארז חושב שכפר קאסם ינצחו בהרצליה, ויבנה את בבקעה. אבל מה לגבי מכבי יפו? מה יעשו 'אדומים' אשדוד? שווה לראות את התחזית של השבוע... וכמובן מי שינצח ייהנה מארוחה מתנת המסעדה "סאנסה"- המסעדה האסייתית של טיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-09-2018
  • 14:30

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, ארז בנודיס. ארז שנחשב למאמן בכיר בליגות הנמוכות, ולאור ההצלחה הרבה שלו הוא התקדם והעונה הוא מאמן את הפועל כפ"ס מהליגה הלאומית, לאחר שבעונה שעברה השאיר אותם בליגה. שאלנו את ארז מספר שאלות לקראת העונה הקרבה...

ארז, מה אתה חושב על ליגה א' דרום העונה?

"לפי מה שאני מבין, ישנן כמה קבוצות שהשקיעו הרבה כסף ובנו סגל שחקנים מרשים. יש את שתי הקבוצות מכפר קאסם שבנו קבוצות טובות, 'אדומים' אשדוד וגם מכבי יבנה שהן לדעתי הדומיננטיות העונה. אלה 4 קבוצות שהשקיעו הרבה כסף, עשו סגל שחקנים מעולה ואחת מהן תעלה ליגה".

אתה עלית ליגה עם הפועל מרמורק בעבר, מה לדעתך צריך כדי לעלות?

"הכי חשוב זה היציבות. לא עולים ליגה במחזור הראשון ולא בחמישי, מי שיהיה הכי יציב וישמור על יציבות לאורך זמן, לא ישתנה ולא יעשה מהפכים אחרי כל הפסד, יעלה ליגה. זה הכי חשוב לשמור על הדרך".

 

ונעבור למשחקים:

הפועל מחנה יהודה - מ.כ. ירמיהו חולון, מושבה סינטטי, 12:00

אוהד: מחנה יהודה עשתה רכש מרשים העונה והביאה מספר שחקנים מהשורה הראשונה בהשקעה גדולה, שלא זכור בעבר וכל הכבוד להם על כך. חולון אומנם נחלשו ביחס לעונה שעברה, אבל דאגו לשמור את השלד הטוב שהיה בעונה שעברה. לדעתי תנאי המגרש יכריעו. הימור שלי: תיקו, וכנראה ללא שערים.

ארז: מחנה יהודה השקיעו הרבה כסף ביחס לשנים עברו. חולון עשו קבוצה צעירה וטובה. תמיד המשחקים בסינטטי במושבה קשים. הימור שלי: לדעתי יסתיים בתיקו.

 

הפועל בקעת הירדן - מכבי יבנה, מושב תומר, 10:45

אוהד: בקעת הירדן הצליחה ובגדול בשנה שעברה, ולכן הרבה מה"כוכבים" שלה קיבלו הצעות ועזבו. ולכן הקבוצה הייתה צריכה לבנות את עצמה מחדש. הבקעה הביאו מאמן צעיר וסגל שחקנים אנונימי. מנגד מכבי יבנה נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה, עם אורי קרגולה על הקווים שנחשב למאמן אולי הצעיר הכי טוב שיש בליגה א', אבל הסגל של יבנה לא מרשים אותי מספיק. נקווה שקרגולה יביא ניצחון בבקעה, כי אחרת יתחיל הלחץ כבר מהמחזור הראשון. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

ארז: משחק חוץ קשה מאד ליבנה בבקעה. אבל אני מאמין שבגלל היומרות לעליה של יבנה, הם ינצחו את בקעת הירדן. הימור שלי: ניצחון של יבנה.

 

אורי קרגולה, המאמן הטוב בליגה? (אלעד ירקון)

 

הפועל אזור - א.ס. אשדוד, אזור, 15:00

אוהד: אשדוד הביאו סוללה של שחקנים, ויש להם אולי את הסגל הכי טוב בליגה. מנגד הפועל אזור היא קבוצה עם הרבה לב ונשמה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה. יוסי חכים יודע מה צריך כדי להפתיע את אשדוד החזקים, אבל עדיין לאשדוד יש סגל שיכול לנצח כל קבוצה, גם את אזור בחוץ. הימור שלי: תיקו.

ארז: משחק חוץ קשה מאד לאדומים אשדוד. המגרש באזור הוא מגרש ביתי מאד וקשה לנצח שם. הימור שלי: גם פה יסתיים המשחק בתיקו.

 

יוסי חכים יודע להפתיע את החזקות (איתן ידגר)

 

הפועל כפר שלם - מכבי שעריים, שכונת התקווה, 15:00

אוהד: כפר שלם בנו קבוצה חדשה, עם מאמן חדש על הקווים בדמות ויקטור גניש. שעריים גם עם מאמן חדש אבל יש תחושה שמשהו חדש וטוב קורה בשעריים. שעריים עם הגנה חזקה, וכפר שלם יהיו שמחים עם נקודה במחזור הראשון. הימור שלי: תיקו.

ארז: את שעריים אימנתי בעבר, מקום עם קהל שרוצה בכל מגרש לנצח. כפר שלם בבית בשכונת התקווה תמיד רוצים לנצח. הימור שלי: מכבי שעריים ינצחו.

 

מוסא בן חיים פותח עונה בשעריים (מני בן ארי)

 

שמשון כפר קאסם-בית"ר כפ"ס, כפר קאסם, 15:00

אוהד: חיים סירוטקין מגיע עם כפ"ס לכפר קאסם. כפר קאסם רק עלתה העונה לליגה א', אבל התחזקה בצורה יוצאת מהכלל, עם שחקנים מהשורה הראשונה בליגה. כפ"ס ללא התחזקו מספיק בכדי להתמודד איתם ולדעתי כפר קאסם ינצחו. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

ארז: שמשון כפר קאסם עלו ליגה ובנו קבוצה חזקה, עם חומר שחקנים טוב ואיכותי, מנגד כפ"ס החזירה את חיים סירוטיקן לקווים שהוא מאמן איכותי ומהטובים בליגה. כפר קאסם בבית עם התלהבות של פתיחת עונה ינצחו. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

סירוטקין, חוזר לקדנציה נוספת בכפ"ס (רמי גרידיש)

 

מכבי הרצליה-מ.ס. כפר קאסם, הרצליה, 15:00

אוהד: איזה משחק יש לנו כבר במחזור הראשון! הרצליה עם צחי טיאר על הקווים, ירדה העונה מהלאומית ותרצה לחזור חזרה, אך היא לא התחזקה בצורה ממשית. ואפילו לא נראית כקבוצה שתתמודד בחלק העליון לפי סגל השחקנים שלה. מנגד מ.ס. כפר קאסם התחזקה בצורה משמעותית, ותרצה להיאבק על העליה כבר מהמחזור הראשון. הימור שלי: למרות שכפר קאסם עדיפים, מכבי הרצליה בבית עדיין חזקים יותר ושווים ניצחון. 

ארז: הרצליה עם עבר מפואר בלאומית ירדו לליגה א' לאחר הרבה שנים, לעומת זאת כפר קאסם שהשקיעו הרבה כסף ובנו סגל חזק, ירצו לעלות ליגה אחרי כמה שנים של השקעה. הימור שלי: כפר קאסם לדעתי יפתחו את העונה בניצחון.

 

צחי טיאר, על הקווים של מכבי הרצליה (מאור אלקסלסי)

 

הכח ר"ג - מכבי יפו, וינטר, 15:30

אוהד: שתי קבוצות שאם יתחבר להן הן יכולות להתמודד על העליה ואפילו עם חיזוק קטן יכולות לעלות ליגה. הכח עם מאמן צעיר כמו עומר פרץ, וסגל שחקנים מרשים ביותר, מול מכבי יפו שכמו שעשתה עונה טובה בעונה שעברה, לא התחזקה יתר על המידה, אבל צפויה להפתיע עם סוללת הצעירים המוכשרים שלה. יפו כנראה זה מעבר לקבוצה, כי הם עם סגל צעיר ודי אנונימי וללא ספק הרשימו במשחקי האימון וצפויים להרשים גם העונה. הימור שלי: מכבי יפו תנצח.

ארז: שתי קבוצות שנבנו מחדש. יפו תמיד רוצים לנצח ויש להם קהל גדול וטוב שיבוא לעודד אותם. להכח יש קהל אבל לדעתי לא תהיה הכרעה. הימור שלי: תיקו.

 

נורדיה ירושלים - עירוני קרית גת, 

אוהד: נורדיה נחלשה מאד ביחס לעונה שעברה, וחבל שלא התחזקו אפילו בעמדת המאמן. לדעתי עם מאמן מתאים הם יכולים להתמודד בחלק העליון של הטבלה. לקרית גת יש סגל מהטובים ומאמן מצוין כמו שלומי משה, שמכיר את ליגה א' הן כשחקן והן כמאמן. המשחק ביתרון של נורדיה בגלל יתרון הביתיות, אבל לדעתי יסתיים בתיקו. הימור שלי: תיקו.

ארז: שלומי משה עושה עבודה נפלאה והצליח בעונה שעברה להשאיר את קרית גת בליגה מכלום, והצליח לשמור על השלד שלו ואף להתחזק בצורה מרשימה. מנגד נורדיה קצת נחלשו אומנם, אבל בבית הם יכולים לנצח כל קבוצה. הימור שלי: לדעתי יסתיים בתיקו.

 

מילה לסיום: שנה טובה לכולם, שנה מעניינת ובהצלחה לכולם".

 

תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 1: אוהד רון מארח את ארז בנודיס

הוסף תגובה
תגובות
  1. קשקוש (בראון 13-09-2018, 16:25)
    שטויות בקילו
  2. יפו זונ (אוהד רון 13-09-2018, 16:33)
    כל יפו על הזית
  3. רק כפר שלם לשים בבטים (המוכתר המקורי 13-09-2018, 16:42)
    תשאלו את הבנק שהחתים רק חיילים ושיחרר כוכב כמו פישר
  4. כפר קאסם הרצליה - הכפר בקלות מנצח (סמיר 13-09-2018, 18:20)
    הרצליה יש רק שם, מי זה צחי?? ניתן לו 3 קל השנה היא שלנו
  5. בעונה של הרימונים לקח את המשפחה וברח (בנק פחדן 13-09-2018, 22:22)
    טיפול מגעיל ופחדן בלוף לא מחזיק הרבה זמן
  6. לכאילו מוכתר (המוכתר של השכונה סחה 14-09-2018, 11:09)
    לכאילו מוכתר גונב דעת, אם לא תפסיק להשתמש בשם שלי אני יחסוף אותך כי אני יודע מי אתה,ותפסיק להכפיש את שעריים
  7. תאכל את הכובע. (סגול 14-09-2018, 17:26)
    הכח ניצחה על אפך. נתת ניצחון ליפו.....