"כפר כנא בנו קבוצה חדשה עם שחקנים מוכרים, אבל אנחנו חייבים לנצח"

כך אמר מומו ניסטל, מאמנה של הפועל הרצליה שצפויה לשחק מול כפר כנא במחזור הראשון. עוד מוסיף מומו: "אנחנו חייבים לבוא בשיא המוטיבציה ושיא היכולת כל משחק, בכדי להוציא נקודות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-09-2018
  • 10:28

מומו, במחזור הראשון תפגשו את הפועל כפר כנא, מוכן למשחק?

"עשינו 8 משחקי אימון והקבוצה נראית טוב די מוכנה. יש כמובן כמה דברים שהייתי רוצה לתקן ולשנות, אבל אני מאמין שעם הזמן נעשה כמה שינויים קטנים ונהיה קבוצה חזקה מאד. המשחק יהיה קשה מאד. הם בנו קבוצה די חדשה, הרבה שחקנים עזבו והחתימו שחקנים מוכרים שאני מכיר אותם והם מהטובים בליגה, אבל זה משחק ראשון ואנחנו חייבים לנצח ולפתוח ברגל ימין את העונה".

 

מהן לדעתך נקודות התורפה של כפר כנא?

"במחזור הראשון אי אפשר לדעת מהן נקודות התורפה, רק תוך כדי העונה אפשר לשאול ולברר על הקבוצה היריבה. במחזור הראשון עדיין לא יודעים כלום על היריבה, אנחנו באים בשיא הרצון והיכולת כדי לנצח".

 

מה אתה חושב על הליגה?

"צפויה ליגה קשה מאד ושווה מאד. כל הקבוצות שוות בכוחן למעט אולי אום אל פאחם שכנראה תברח לכולם. וגם צוךם כל הקבוצות תבואנה בשיא המוטיבציה וייקחו להם גם נקודות. קל זה לא יהיה לאף אחד. וכמו שאני מכיר את עצמי, אנחנו נדע לתת פייט לכולם".

 

האם הקבוצה שלך מוכנה לליגה?

"מוכנה לליגה כן, אבל יש לנו חיסרון של שחקן או שניים אבל הכל יסתדר עוד מחזור או שניים. עשינו הכנה טובה ואני מאמין בשחקנים שיבואו מוכנים לכל משחק כדי לתת הכל כדי לנצח".

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

מומו ניסטל פותח עונה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות