טבריה מביסה את הגלבוע בצפון, בדרום יבנה את הבקעה

המחזור הראשון בליגה א׳ הסתיים, מחזור בו עירוני טבריה מוחצת את אסי גלבוע, הרצליה את כפר כנא ובאקה את שפרעם. שתי העולות החדשות כאוכב ובני זלפה מנצחות את צור שלום ורובי שפירא חיפה. בדרום יבנה מביסה בחוץ את הבקעה, הכח ר"ג מנצחת את מכבי יפו והרצליה וכפר קאסם נפרדות בתיקו ללא שערעם. שווה לראות מה היה במחזור הראשון בליגה א׳!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-09-2018
  • 18:13

הפועל בקעת הירדן – מכבי יבנה 4-1

אורי קרגולה כנראה ממשיך את הקסם מהעונה שעברה, כאשר הביס את בקעת הירדן 4-1 . לא זכור מתי הבקעה ספגה רביעייה בבית בטח שלא במחזור הראשון. כבשו ליבנה, נתי ארזואן, רז אמיר, איציק אבושדיד ועמית לוגסי.

 

מוטי אוחיון, כוכבה של הכח ר"ג הביא שלוש נקודות מול מכבי יפו. צילום: איתן ידגר. 

 

הכח ר"ג – מכבי יפו 0-1

קבוצתו של קרגולה מהעונה שעברה, מכבי יפו, כנראה והייתה שמחה אם הייתה ממשיכה את הקסם משנה שעברה, אך כנראה שהקסם עבר ליבנה והקבוצה הבולגרית ספגה הפסד ראשון להכח ר"ג המתחדשת, משער של הכוכב שלה מוטי אוחיון.

 

שחקני הכח חוגגים עם מוטי אוחיון שלוש נקודות מול מכבי יפו. צילום: איתן ידגר.

 

 

שמשון כפר קאסם – בית"ר כפ"ס 0-1

העולה החדשה השנייה לליגה א' דרום, שמשון כפר קאסם פותחת את העונה עם ניצחון מוצדק על בית"ר כפ"ס. כפר קאסם מנצחת לאחר שער של מחמוד עבאס מכדור עונשין מ-11 מטר, ואולי מתחילה להראות מי הקבוצה הבכירה בעיר לאחר שהיריבה העירונית מ.ס. כפר קאסם שהשקיעה הרבה כסף העונה לא הצליחה לנצח את מכבי הרצליה ונפרדה איתה בתיקו ללא שערים היחיד בליגה א' היום.

 

שי רביבו כובש את השער הקל בחייו ומביא נקודה ראשונה לאדומים בליגה א. צילום: מני בן ארי.

 

הפועל אזור – הפועל 'אדומים' אשדוד 1-1

הפועל אזור והפועל 'אדומים' אשדוד נפגשו למשחק שקול במחצית הראשונה, כשאזור שולטת ועולה ליתרון משער של מאור אסור מהנקודה הלבנה. האדומים עלו במחצית השנייה בכל הכוח וישבו על שערה של אזור וכבשו מרגלי שי רביבו לאחר טעות ענקית של שוערה איתי כהן. לאחר מכן אותו איתי כהן עצר פנדל לעידן שריקי בדקה ה-88 והביא נקודה יקרה ומכובדת לאזור.

 

מאור אסור מוכשל וקובע יתרון לאזור. צילום: מני בן ארי. 

 

מכבי הרצליה – מ.ס. כפר קאסם 0-0

אחד המשחקים היותר מסקרנים של המחזור הראשון, אכזב ובגדול. שתי הקבוצות לא היו חדות ולא הצליחו לכבוש שער שייתן לאחת מהן שלוש נקודות. אין ספק שצחי טיאר ובעיקר איסמעיל עמר חייבים לעבוד קשה עם קבוצתם בשביל להגיע להישגים בעונה הנוכחית.

 

מכבי הרצליה ומ.ס. כפר קאסם נפרדו במשחק מאכזב. חייבים להשתפר להמשך. צילום: אביתר ברק.

 

הפועל מחנה יהודה – 'ירמיהו' חולון 1-0

'ירמיהו' חולון פותחת את העונה בצורה מושלמת כשמנצחת את מחנה יהודה המתחדשת, בדקה ה-90 משער של חן לויאן ולמרות שנותרה ב-10 שחקנים במשל כל המחצית השנייה, לאחר הרחקתו של רועי דיין. מחנה יהודה למרות הרכש המרשים שעשתה בקיץ, לא מצליחה לנצח. חולון יכולה להיות מרוצה ולהמשיך להיות הפתעת העונה, כפי שהייתה בעונה שעברה.

 

בית"ר נורדיה ירושלים – עירוני קריית גת 1-0

קריית גת עם המאמן הצעיר והמוכשר שלומי משה על הקווים, מנצחת 1-0 את נורדיה ירושלים משער של עמית ביטון. 'נורדיה' מפסידה בבית משחק שהייתה חייבת לקחת בו נקודות, ולפחות לא להפסיד. האם נראה חיזוק על הקווים ב'נורדיה'? בימים בקרובים נדע. הפועל כפר שלם – מכבי שעריים 1-1 הפועל כפר שלם ומכבי שעריים נפרדו בתיקו 1-1, לאחר שמכבי שעריים כבשו ראשונים מרגלי ליאור אסמארה. כפר שלם איזנה בדקה ה-95 כשדסה טגניה קבע שוויון דרמטי וחלוקת נקודות.

 

עמית ביטון מקרית גת כובש ומביא שלוש נקודות לקרית גת על נורדיה ירושלים. 

 

בצפון :

עירוני טבריה – הפועל אסי גלבוע 1-4

עירוני טבריה אירחה את אסי גלבוע לדרבי הצפוני. קבוצתו של אילן סוויסה נראתה נהדר ובדקה ה-20 אהוד מערבי כבש את הראשון, חן ידען המצוין הוסיף צמד משלו ואביאל גבאי עם שער ענק קבע 4-0 למארחים, חסיב אבו רוקון כבש וקבע את תוצאת המשחק. 1-4 לטבריה. הפועל באקה אל גרבייה – הפועל שפרעם 0-4 בקה אל גרביה הביסה את הפועל שפרעם 0-4 ומוכיחה שחוסר הארגון בהנהלת הקבוצה ומוסר התשלומים הלקוי, לא פוגע בהכנות הקבוצה, ולמרות שיש הרבה שחקנים שלא קיבלו את כספם מהעונה שעברה, שחקני באקה הגיעו היום למשחק והביסו את שפרעם 0-4. חובות לחוד, ושערים לחוד, ויפה שהשחקנים נלחמים, כי מה יהיה עוד מספר שבועות אם לא יקבלו את כספם כפי שהיה עונה שעברה שכנראה חלק מהשחקנים לא קיבלו את כספם. כבשו לבאקה: גיא כהן (צמד), אוהד קדוסי ואבו ריה.

 

חן ידען, חוזר לטבריה ואחראי לניצחון הגדול על אסי גלבוע עם צמד אישי. 

 

הפועל כפר כנא – הפועל הרצליה 4-1

הפועל הרצליה שבנתה בקיץ קבוצה כמעט חדשה, כשהביאה אולי 20 שחקנים חדשים ומאמן חדש על הקווים, מוכיחה שהמועדון הזה חזק יותר מהכל והביסה את הפועל כפר כנא החלשה 4-1, משערים של עומרי כהן, עומרי פרל וצמד של אלירן שמש

.

יוחאי כהן, הכוכב של קרית אתא עם שער ובישול בדרך להבטחת ניצחון חשוב על הפועל ירושלים. צילום: מאור אלקסלסי.

 

עירוני קריית אתא – הפועל ירושלים 1-2

עירוני קרית אתא מנצחת את הפועל ירושלים 1-2 משער ובישול של קפטן הקבוצה הבלתי מעורער יוחאי כהן, ומביא ניצחון יוקרתי על הפועל ירושלים.

 

הפועל מגדל העמק – מ.ס. טירה 1-0

מ.ס. טירה גברה בחוץ על הפועל מגדל העמק, משער של רן ברקוביץ לאחר קרן של עאמר מנסור. טירה שהתחזקה בקיץ, גוברת על מגדל העמק החלשה ומוכיחה שהיא מכוונת גבוה מאוד העונה.

 

עאמר מנסור, מרים כדור קרן הישר לראשו של רן ברקוביץ שמביא ניצחון חשוב על מגדל העמק. צילום: אלעד שמוינוב. 

 

'רובי שפירא' חיפה – הפועל בני זלפה 2-0

בני זלפה העולה החדשה לליגה א', הגיעה, לחיפה למשחק מול 'רובי שפירא' חיפה המתחדשת והפתיעו אותם לאחר צמד של מיזר זועבי. רובי בהחלט יצטרכו להפיק לקחים ולראות איך משתפרים בהמשך, בעוד זלפה יכולים להיות מרוצים מפתיחת עונה יפה.

 

הפועל כאוכב – מכבי צור שלום 0-2

העולה החדשה הפועל כאוכב גברה על צור שלום 2-0. אבי מלכה החלוץ המצוין, היה גיבור הניצחון כשבישל לאמיר אבו ניל את הראשון וכבש בעצמו בדקה ה-90 את השער השני.

קרית אתא מנצחת את הפועל ירושלים. צילום: מאור אלקסלסי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה לא חדש (שערוקי 14-09-2018, 18:31)
    שעריים תמיד סופגת בסוף זה לא חדש
  2. הפועל בקה מהיום היא קבוצת קהל סדר מופתי וקהל אדיר 1500 במשחק האחרון חוסר הסדר לא שיך לקבוצת היום (ראמי 14-09-2018, 18:46)
  3. לרוני אווט (ליאור יסק 14-09-2018, 18:52)
    בליגה א צריך ניסיון ללמוד את הליגה משחקי אימון שניצחת את כולם חשבת שזה ליגה והיום הכח הראו לך מאיפה הדג משתין
  4. האחים איסק בדיכאון יששששש (הבולגרים חחח יאללה הביתה יחד עם האחים איסק 14-09-2018, 19:24)
    אבי איסק אכל אותה קיבל בראש בפתיחה חחחחח
  5. מברוק ירמיהו יופי של עבודה הצוות עושה (ברכות לירמיהו חולון לשולחן וכל הצוות 14-09-2018, 19:26)
    שבוע מבורך לירמיהו חולון לעובדים לצוות ולשחקנים וחג שמח וגנר חתימה טובה
  6. קבוצות (גלזר א . 14-09-2018, 19:29)
    ראיתי שני משחקים . קרית אתא נגד ירושלים . קרית אתא עם אותו סגנון משנה שעברה .מסתגרים בהגנה ויוצאים מצוין למתפרצת . יוחאי מוכיח כי גם בגיל 37 צריכים להתחשב בו . ירושלים חלשים מאוד . רובי נגד זלפה . לרובי קבוצה רכה . משחקי אמון שונים ממשחקי ליגה . חייבים בלם טוב . זלפה פשוט מצוינים . קבוצה חסונה מהירה ותקטית מאוד . שני חלוצים מצוינים . יתכן ובסוף העונה ימצאו את עצמם במקומות1-4 .
  7. מישהו יודע לאן נעלם המלך אריאל- חחחחחחחח אדמים מבושה (עירוניה 14-09-2018, 21:22)
  8. חובות (באקה 14-09-2018, 21:43)
    ממש אתר מגעיל לא מקצועי .הרי אתם אמורים לסקר את המשחק ולא לכתוב כל הזמן על חובות .וזו לא פעם ראשונה שכתבות החובות חוזרות על עצמן .מי שחייבים לו שיתבע .ואתם תפסיקו לכתוב על זה .אתם אתר ספורט ולא אתר גביית חובות .אני יודע למה אתם אתם העונה אנטי באקה כי אין שחקן אחד דרך הסוכנים שלכם .בושה
  9. כל הכבוד היה היום לטבריה שיחקו אש רק חייבים בלם טוב ויש אחלה קבוצה החלוץ קצת חלש אבל אולי בעתיד נראה (טברייני 14-09-2018, 22:17)
    חן ידען באייכסל כל העונה 3 שעריים מחזור ראשון בטבריה וכבר יש לו 2 בטבריה הילד פורח והשנה זאת תהיה השנה שלו
  10. מיקי מאוס (שחקן 15-09-2018, 05:36)
    איפה המנגר? נעלם לנו...בושה
  11. ניצחון של הרצליה (אלי 15-09-2018, 08:20)
    תיקון טעות באתר במשחק של הפועל הרצליה כובש השער הראשון להפועל הרצליה הוא עומר כהן ולא כפי שנכתב עומרי כהן
  12. באר שבע (יוסף אבו לבן 15-09-2018, 10:42)
    היתי במשחק של שמשון כפר קאסם אשקרא משחק מכור השופט מכר את המשחק כנראה התחילו לקנות משחקים שיפתחו עניים בענין הזה
  13. מוכרים אותנו (שערוקי קוקי 15-09-2018, 11:55)
    הנהלה חלשה שתמכור אותנו בשמחה. הכל מכור מראש
  14. חבל (אוהד שעריים 15-09-2018, 11:58)
    שעריים קיבלה קבוצה בנונית לליגה ולא ניצחה ואף קיבלה שער שויון בתוספת הזמן זה חיב להדליק מנורה אדומה כבר במשחק הראשון מוסה היה צריך להכניס את בקובזה למשחק כחלוץ מהיר ויכולת פזית להתקפות מתפרצות והיה גומר את המשחק לפני הדקה ה90 הפסד ראשון של מאמן שבוע הבא משחק בבית מול קבוצה חזקה מקווה שהצוות המקצועי ילמד מהטעות כי לרוב אוהדי שעריים אין סבלנות לטעיות
  15. מוסא לך תסיים קורס מאמנים (מוסא אין טביעת אצבע של מאמן 15-09-2018, 14:36)
    מוסא הלך כל הכסף
  16. מוסא עבד על שעריים (שערוקי 15-09-2018, 18:10)
    שבוע הבאה שעריים לא מנצח ומתחיל כול הבלגן
  17. שעריים אתם בושה (אחד שמבין 15-09-2018, 20:10)
    משחק כזה לא לנצח קבוצה אם בלם בן 50 אתם לא מסוגלים לנצח חבל על כול הכסף מוסא מאמן פח