"במבחן התוצאה עשינו את זה"

כך אמר עומר פרץ, מאמנה של הכח עמידר רמת גן, לאחר שניצחו במחזור הראשון 1-0 את מכבי קביליו יפו בבית. מוטי אוחיון כבש את שער הניצחון עבור הכח שיכולה להיות מרוצה לאחר שהשיגה 3 נקודות בפתיחת הליגה. בשבוע הבא הכח תצא למשחק חוץ מול מ.ס. כפר קאסם ואילו יפו תארח בביתה את בקעת הירדן

  • על ידי: לירן ביטון
  • 15-09-2018
  • 13:53

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

כ-500 אוהדים הגיעו אמש לאצטדיון וינטר ברמת גן, למחזור הראשון של ליגה א' דרום. המשחק היה בינוני עבור שתי הקבוצות והכח רמת גן הפגינה שליטה בכדור לאורך המחצית הראשונה, והחמיצו כמה הזדמנויות להגיע אל שערה של יפו. בדקה ה-32, ניסיון מצד הקפטן של מכבי "קביליו" יפו פיליפ חייאק, להכשיל את החלוץ אריאל לזמי, אך השופט לא ראה לנכון לשרוק לפנדל עבור המארחת, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. 

לזמי ספק מוכשל, אך השופט לא ראה לנכון לשרוק לכדור עונשין (איתן ידגר)

שני הקהלים במשחק אתמול (איתן ידגר)

במחצית השנייה מכבי יפו שלטה יותר בכדור, למרות כניסתו של החלוץ שרון גורמנזנו בשורותיה של הכח שהביא עימו אור לאוהדים. יפו החמיצה כמה הזדמנויות להגיע אל השער כשלירון אברג'ל פרץ משמאל לאמצע ואלדר פשכצקי מנע מיפו שער היתרון. 

בדקה ה-67, זכינו למעט חסד משער של מוטי אוחיון לטובת הקבוצה הסגולה מרמת גן, שער מנגיחה לפינה השמאלית ויש שיגידו שהוא ספק נבדל. השער של אוחיון היה השער היחיד במשחק והוא שקבע את תוצאת הסיום. השער התקבל בקול תרועה מצד האוהדים ששמחו על שלוש נקודות ראשונות כבר במחזור הראשון של העונה. תוצאת סיום: 0-1 להכח ר"ג!

למרות הניצחון של הכח במחזור הראשון, אוהדי שתי הקבוצות לא היו מרוצים מהשיפוט במשחק, לאחר שלטענתם השופט התעלם מכמה עבירות ברורות כמו הניסיון להכשיל את המגן של מכבי יפו משה בילס בפינת הרחבה.

מוטי אוחיון כובש ורץ לחגוג עם חבריו (איתן ידגר)

זוהי אומנם פתיחת עונה טובה עבור רמת גן, אך בעיקר עבור אוחיון שנפצע בעונה הקודמת ברצועה הצולבת וגם לאחר שחזר משיקום לא הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי במגרש, ואף נאלץ להחסיר משחקים. אוחיון חיכה לפתיחת העונה הנוכחית והצליח לשמח את הקהל כבר במשחק הראשון.

אוחיון אמר בסיום המשחק: "אני שמח, וברוך השם שניצחנו במשחק הראשון. עבדנו מאוד קשה במשך חודשיים ועומר בנה קבוצה חזקה, צעירה ורעבה, והכי חשוב זה שלוש הנקודות."

מוטי אוחיון, פריצה יפה שלו ושער יפה הביאו שלוש נקודות חשובות לקבוצתו (איתן ידגר)

אוחיון חוגג את הניצחון עם שחקני הכח (איתן ידגר)

הכח אומנם ניצחה במחזור הראשון, אך זהו לא היה משחק מרשים מצידה, למרות שלרגעים הקבוצה הפגינה יכולת טובה יותר משל יפו ושלטו קצת יותר בכדור. הכח הצהירו לפני תחילת העונה כי הם בונים קבוצה שתכוון גבוה, אך זוהי לא יכולת מספיקה להתמודדות מול שאר הקבוצות שהתחזקו בקיץ ומתכוונות להתמודד על עלייה.

עומר פרץ מאמנה הצעיר של הכח מודע ליכולת הירודה של קבוצתו, אבל לו זה הספיק עבור המחזור הראשון והוא מרוצה מהניצחון.

עומר פרץ, מאמנה של הכח בתגובה לאחר הניצחון: "במבחן התוצאה עשינו את זה, ביכולת לא טובה אם נודה על האמת. ניצחון יותר חשוב במשחק הראשון מהדרך, ויש לנו קבוצה טובה ואני שמח שניצחנו."

עומר פרץ מרוצה מהניצחון (איתן ידגר)

מכבי "קביליו" יפו לא הבריקו במשחק, למעט כמה הזדמנויות שהוחמצו והציגו יכולת טובה יותר במשחקי ההכנה לפני פתיחת העונה, אך למרות זאת רוני אוואט מרוצה מהסגל שנבנה ומהמאמץ שהפגינו במחזור הראשון למרות שהוא הסתיים בהפסד.

רוני אוואט שמח על המאמץ שהפגינו חניכיו , אבל מה עם הנקודות? (איתן ידגר)

רוני אוואט, מאמנה של הקבוצה המפסידה בתגובה לאחר המשחק: "משחקי אימון יש להם את המטרות שלהם ולא סופרים את הנקודות במשחקי האימון. גם הכח רמת גן עשו הכנה לא רעה בכלל במשחקי האימון, והיא קבוצה טובה מאוד. בסופו של דבר, המשחק היום היה עניין של ניצול מצב והכח ידעו לנצל את המצב בזמן הנכון. לנו הייתה הזדמנות דקה לפני השער של הכל, החמצה מאוד גדולה ואם היינו מבקיעים את השער התוצאה הייתה יכולה להיות הפוכה. המשחק נגמר השאר היסטוריה."

מנכ"ל הכוח, איציק זוויגי ומאמן הקבוצה עומר פרץ לפני המשחק (איתן ידגר)

שחקני הכח יכולים לחייך בסיום הניצחון מול יפו. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער (המתעלף 15-09-2018, 14:04)
    אלדר שוער לליגת על איזה בטחון אוהבים אותך
  2. 500?? (חחחחח 15-09-2018, 15:32)
    אולי 270 לא יותר
  3. קבוצת נוער מחוזקת (אבי 15-09-2018, 17:30)
    נגד קבוצת בוגרים מאמן יפו מערבב אז ינצחו שבוע הבא אז מה שבוע אחר כך יפסידו קבוצת אוהדים מצע טבלה
  4. לתשות ליבו של הכתב (אוהד יפו 15-09-2018, 18:04)
    למה אתה לא מציין שהיו שני מצבבים של פנדל ליפו והשופט לא התיחס את זה אתה לא מציין תהיה אובייקטיבי
  5. בוזגלו נוריאל (היידה יפו 15-09-2018, 21:53)
    כישרון הבחור, למה לא שיחק עונה שעברה ??יוביל את יפו לפלייאוף
  6. למגיב 5 (עירוניה 16-09-2018, 00:21)
    נוריאל בוזגלו שחקן מוכשר כמו שאני טייס F 35 הזוי שהוא בהרכב שלכם אצלנו בעירוני הוא בקושי היה מחליף רוני אווער מערבב לכם שחקנים אני רואה
  7. סוף סוף יש מאמן (אלי 16-09-2018, 07:53)
    רואים שעומר עשה משהו בחודשיים אימונים. למרות שהקבוצה לא היינו מצויינים. יש קבוצה לוחמת ורעבה.בראבו!!
  8. בוזגלו (יוסי 16-09-2018, 08:22)
    כן, שחקן טוב בוזגלו,רואים שיש לו כדורגל.תהיה עונה יפה איתו.יאלה בוזגלו אנחנו איתך, היידה יפו!!
  9. מגיב 6 היקר (היידה יפו 16-09-2018, 13:26)
    לידיעתך הכללית.. מאז שמרציאנו החליף את הירשהורן בוזגלו לא יצא מההרכב, אז אני לא יודע על מה אתה מדבר..דבר נוסף, אתם בליגה ב וכנראה תישארו שם, והבחור שחקן הרכב מוביל בליגה א, ועוד ביפו האגדית!! בא ניתן לדקות לדבר בעד עצמן, אתה מוזמן לראות אותו משחק, הילד רק משתפר עם כוח רצון אדיר להצליח!! לפעמים כדאי לחשוב קצת לפני שכותבים משהו תעקוב אחריו ואולי באחת הכתבות הבאות ניפגש שוב בתגובות, זו רק תחילת עונה.. שנה טובה ומוצלחת ידידי
  10. יפה (סגול עולה 16-09-2018, 13:31)
    כל הכבוד לשחקנים גברים אחד אחד להבדיל משנה קודמת הראתם אופי ולחימה מחמאות גם לעומר שניהל יפה את המשחק רואים שיש שינוי במאמן בגישה יותר מקצועיות יפה מאד
  11. למגיב 9 (עירוניה 17-09-2018, 00:10)
    בגלל שחקנים כאלה ומאמנים כאלה אנחנו נשארנו בליגה ב אבל השנה אנחנו נעלה לליגה א ואתם תהנו מהבוזגבלוף שלכם נראה לאן הוא יוביל אותכם