1-2 לקרית אתא מול הפועל ירושלים

עירוני קרית אתא אירחה את הפועל ירושלים באצטדיון נשר, וגברה עליה 1-2 משערים של אוסמה שעבאן ויוחאי כהן. חיים לוי: "אני שמח לפתוח עונה עם ניצחון. הפנים למשחק הבא". יוחאי כהן המצטיין במשחק עם שער ובישול: "פתיחת עונה מוצלחת. ההמשכיות חשובה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 15-09-2018
  • 16:16

המשחק בין קרית אתא והפועל ירושלים לא נערך במגרש הביתי של קרית אתא, אלא בנשר. בקרית אתא מבהירים שהמשחק שוחק באצטדיון נשר לאחר שהמגרש בקרית אתא לא אושר, ועד המשחק הבא הליקויים יתוקנו והמשחק ישוחק במגרש הביתי בקרית אתא.

 

מחצית ראשונה הייתה בשליטה של קרית אתא. בדקה ה-25, יוחאי כהן הקפטן של אתא והמנהיג הבלתי מעורער שלה, מכניס כדור אומן לאוסמה שעאבן מול השוער, שעאבן הקפיץ באלגנטיות מעל השוער וקבע 0-1 אדיר לקרית אתא.

 

אוסמה שעבאן מעלה את קרית אתא ליתרון לאחר בישול נהדר של יוחאי (מאור אלקסלסי)

 

10 דקות עוברות ויוחאי כהן לוחץ על הגנת ירושלים, חוטף את הכדור וממרחק של כ-20 מטר מהשער, מעט אלכסונית, הכדור פוגע בקורה ונכנס פנימה. 0-2 גדול לקרית אתא.

 

יוחאי כהן כובש שער נהדר ומבסס את יתרונה של קרית אתא (מאור אלקסלסי)

 

עד המחצית חלוצי קרית אתא, בעיקר בר שם טוב ומתן נחמני הגיעו למספר מצבים נוספים לכבוש את השער השלישי, וירדו למחצית ביתרון של 0-2.

 

בר שם טוב, רשם כמה החמצות על סף סיום המחצית הראשונה (מאור אלקסלסי)

 

מאמנה של הפועל ירושלים מאוכזב (מאור אלקסלסי)

 

את המחצית השנייה קרית אתא פתחה טוב את המחצית, אך הרבו להחמיץ וירושלים החלה להתעורר ויצאה למתפרצות מסוכנות. 2 דקות לסיום המשחק ירושלים הצליחה לצמק לאחר ערבוביה ברחבה שבסיומה מיכאל אלקסלסי כובש מקרוב, ומצמק את התוצאה ל-1-2. אך זה לא הספיק לירושלמים וקרית אתא רושמת ניצחון במחזור הפתיחה.

 

מיכאל אלקסלסי כובש מקרוב ומצמק את התוצאה (מאור אלקסלסי)

 

חיים לוי, מאמנה של קרית אתא אמר בסיום המשחק: "אני שמח שפתחנו את העונה מצוין. כיף לפתוח עונה עם ניצחון. הפנים כבר לכיוון המשחק הבא מול נשר בחוץ. כמובן שאני לא מסתנוור מהניצחון, אנחנו חייבים להתחזק ב 3-4 שחקנים אחרת אנחנו נהיה בבעיה בהמשך העונה".

 

חיים לוי מאושר מהניצחון של קבוצתו (מאור אלקסלסי)

 

יוחאי כהן, המצטיין במשחק שסיים עם שער ובישול אמר בסיום: "אני שמח על תחילת עונה מוצלחת. שאפו גדול למאמן שלנו חיים לוי על ההכנה והתרגול הנכון. היינו בשליטה ברוב המשחק בעיקר בחצי הראשון. אני שמח שבישלתי את השער הראשון לאוסמה שעבאן, ואת השני אני כבשתי מבעיטה מרחוק. אין כיף כזה במיוחד במשחק הראשון".

 

יוחאי כהן, המצטיין במשחק (מאור אלקסלסי)

 

לקראת המשך העונה אמר יוחאי: "חסרים לנו עוד מספר שחקנים משמעותיים, אני מאמין שבסוף נהיה קבוצה חזקה ושתהיה לנו שנה מוצלחת".

 

שחקני קרית אתא בראשותם של יוחאי כהן יכולים לחגוג (מאור אלקסלסי)

 

במחזור הבא קרית אתא תצא למשחק חוץ מול עירוני נשר, ואילו הפועל ירושלים תארח את באקה אל גרבייה שתגיע לאחר פתיחת עונה מצוינת.

שחקני קרית אתא חוגגים ניצחון ראשון! (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מורדי ניהול כמו הגבעה שחרר אותנו ממך ומששי (מורדי מה חשבתה שאתה מלך כמו בגבעת זאב 15-09-2018, 16:38)
    מורדי אתה מבייש את הגבעה