תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 2: אוהד רון מארח את יובל נעים

השבוע החלטתי לארח את חברי יובל נעים. יובל אומנם מאמן בליגת העל, אבל בעבר הוא אימן את אשקלון בליגה א' ומכיר את רוב קבוצות הליגה. יובל חושב שיבנה תנצח את מחנה, שעריים את כפר קאסם, יפו את הבקעה ואשדוד לא יתקלו בבעיה מול 'נורדיה'. שווה לראות את התחזית השבועית ומי ינצח מבין שנינו... וכמובן מי שינצח ייהנה מארוחה מתנת המסעדה "סאנסה"- המסעדה האסייתית של טיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-09-2018
  • 19:33

יובל, מה אתה חושב על ליגה א' העונה לעומת בעבר?

"להבדיל משנים עברו, אין קבוצה אחת מעל כולם, אני חושב שישנן כמה קבוצות שהתחזקו מאד. יש כמה קבוצות טובות ואין קבוצה אחת מעל כולם. יש 4-5 קבוצות שאחת מהן תעלה ובשלב זה קשה לדעת מי תעלה". 

 

מה צריכה קבוצה כדי לעלות ליגה כפי שאתה יודע? מה הכי חשוב?

"איכות של סגל שחקנים. צריך סגל רחב כמה שאפשר, אני יודע שבליגה א' זה קשה, אבל יש פציעות והרחקות... לדעתי למי שיש את ה-16-17 שחקנים הכי טובים ולא את ה-11 הכי טובים היא זאת שתעלה בסוף".

 

מי לדעתך תעלה ליגה העונה?

"כפי שאמרתי, יש כמה קבוצות חזקות עם סיכוי טוב לעלות והם: מכבי יבנה, אדומים אשדוד שתי הכפר קאסם (שמשון ומ.ס. כפר קאסם). לדעתי מכבי יפו והכח ר"ג ילחמו על הפלייאוף העליון למרות שבנו סגל טוב אבל צעיר וחסר נסיון בעליית ליגה. הפלייאוף לדעתי קשה מאד עד בלתי אפשרי לעלות ליגה  ממנו אבל זה נותן אתגר טוב לכל הליגה."

 

ונעבור למשחקים:

מכבי יבנה-הפועל מחנה יהודה, יבנה 14:30

אוהד: מכבי יבנה פתחה היטב את העונה לאחר שהביסה את בקעת הירדן בחוץ, מחנה יהודה הופתעה בבית ע"י חולון. יבנה עדיפה על מחנה בכל עמדה במגרש ואם מחנה לא יסתגרו ויעשו בונקר, אני לא רואה אותם לוקחים נקודה מול יבנה. בונקר במגרש הגדול ביבנה הוא קשה לביצוע ולכן לא רואה את מחנה מוציאה נקודות ביבנה. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

יובל: יבנה ניצחו במחזור ראשון. אורי קרגולה המאמן מכיר טוב את הליגה, בנה קבוצה חזקה ואני לא רואה את יבנה מאבדים נקודות בבית. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

אורי קרגולה, מכיר היטב את הליגה! (איתן ידגר)

 

מכבי שעריים-שמשון כפר קאסם, שעריים, 14:30

אוהד: מכבי שעריים סיימה בתיקו מול כפר שלם בחוץ, אבל לא הרשימה במיוחד. שמשון כפר קאסם שפתחה היטב את העונה עם ניצחון על בית"ר כפ"ס, תרצה להמשיך במסע הניצחונות בליגה א' כדי להיות הקבוצה הבכירה בכפר קאסם. שעריים בבית צריכים לנצח אבל לדעתי כפר קאסם עדיפים. הימור שלי: שמשון כפר קאסם תנצח. 

יובל: מוסא בן חיים עושה דברים יפים בליגה הזאת, הוא בנה קבוצה טובה העונה והוא ישיג ניצחון ראשון העונה. הימור שלי: ניצחון לשעריים. 

 

עירוני קרית גת-הפועל כפר שלם, קרית גת, 14:30

אוהד: קרית גת גברה על 'נורדיה' במחזור הראשון, כפר שלם סיימה בתיקו עם שעריים. קרית גת בנתה קבוצה חזקה העונה וכנראה שהסדר והארגון בניהול הקבוצה, יחד עם מאמן צעיר ומוכשר מביאים את התוצאות. הימור שלי: קרית גת ימשיכו לנצח גם את כפר שלם.

יובל: שלומי משה מאמן הקבוצה עשה עונה שעברה יפה והעונה הוא ממשיך עם אותו סגל ואף חיזק במספר עמדות ולכן אני הולך עליו שהוא ינצח. הימור שלי: ניצחון לקרית גת.

 

מכבי יפו-הפועל בקעת הירדן, שכונת התקווה, 14:45

אוהד: מכבי יפו אכזבו בגדול במחזור הראשון לאחר שהפסידו להכח ר"ג. בקעת הירדן הובסה בבית ואכזבה עוד יותר מול יבנה. ליפו יש הזדמנות ענקית לחזור למסלול ולנצח את בקעת הירדן שעושה רושם שנחשבים לקבוצה החלשה בליגה, עם מאמן שחייב להוכיח שהוא מתאים לליגה א'. לי לא ברור איך בכלל לקחו בבקעת הירדן מאמן שאם אני לא טועה זאת עונתו הראשונה כמאמן ראשי בליגה א' דרום, מאמן צעיר שכנראה חייב דמות נוספת לצידו על הספסל, כי אם בבקעה ימשיכו במתכונת הזאת, הם יצללו ליגה כמו הוד השרון בעונה שעברה. יפו חייבים לנצח את הבקעה ובתוצאה גבוהה אחרת הגעגועים לאורי קרגולה יתחילו כבר מהמחזור השני... הימור שלי: מכבי יפו ינצחו בקלות.

יובל: לפי המשחק הראשון בקעת הירדן לא נראים מוכנים לליגה, ויפו למרות שהפסידו להכח במשחק הראשון הם עשו משחק לא רע ואני הולך עליהם בניצחון. הימור שלי: ניצחון של יפו.

 

יוסי שבחון חוזר לשחק, חיזוק רציני לצחי טיאר (צילום: שי לוי, ONE)

 

בית"ר כפ"ס-מכבי הרצליה, לויטה, כפ"ס, 15:00

אוהד: כפ"ס הפסידו במחזור ראשון לשמשון כפר קאסם, הרצליה סיימו בתיקו מול מ.ס. כפר קאסם. כפ"ס בבית במגרש הגדול שלהם, לא יוכלו להפתיע את מכבי הרצליה שהתחזקו באופן משמעותי השבוע וחייבים לנצח את כפ"ס כדי להוכיח את כוחם. הרצליה לדעתי אחת הקבוצות החזקות בליגה והם רק צריכים להתחבר ולהראות את זה. הימור שלי: ניצחון של הרצליה.

יובל: מכבי הרצליה עדיין לא התאקלמו בליגה. צחי טיאר, מאמנה של הרצליה, קשה לו לנצח וגם קשה לו להפסיד בליגה הזאת. חיים סירוטקין מנגד, בנה קבוצה צעירה. הימור שלי: תיקו.

 

ירמיהו חולון-הפועל אזור, חולון, 15:15

אוהד: ירמיהו הפתיעו ובגדול כשניצחו את מחנה יהודה בחוץ, וכל הכבוד להם על כך. להפועל אזור גם מגיע כל הכבוד על העמידה הטקטקית כשעצרו את אדומים אשדוד בשבוע שעבר. חולון קבוצת הגנה מצוינת בעיקר בזכות פונטורמולי הבלם הוותיק. מנגד שחקניו של יוסי חכים שיחקו טוב מול אשדוד, ואם יציגו את אותו משחק הם ינצחו את חולון. אזור עדיפים אבל יהיה להם קשה להכניע את אברבנאל את פונטורמולי בהגנה. הימור שלי: תיקו.

יובל: משחק שקול עם שתי קבוצות שתיקו היא התוצאה הכי הגיונית במשחק הזה. הימור שלי: תיקו. 

 

יוסי חכים, ישיג ניצחון ראשון בחולון? (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם-הכח עמידר ר"ג, 15:30

אוהד: חגיגה גדולה צפויה בכפר קאסם לאור החזרה הרשמית של הקבוצה למגרש הביתי בכפר קאסם. כפר קאסם לא פתחה טוב מול הרצליה, ותרצה לנצח בבית מול הכח ר"ג. ר"ג פתחה היטב את העונה כשגברה על מכבי יפו. כפר קאסם זה לא יפו, בטח לא במגרשה הביתי. לא רואה מצב שכפר קאסם לא מנצחים בבית וחוגגים מול הקהל שלהם. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

יובל: מ.ס. כפר קאסם עשו קבוצה טובה מאד העונה. הכח ר"ג עשו ניצחון יפה במשחק הראשון על מכבי יפו, אבל במשחק הזה אני הולך על מ.ס. שמשחקים בבית ושווים ניצחון. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם. 

 

מוטי אוחיון, יצליח להוציא יחד עם חבריו נקודות בכפר קאסם? (איתן ידגר)

 

א.ס. אשדוד-א.ס. נורדיה, שבת, ירושלים, 20:45

אוהד: באשדוד העניינים לא רגועים. פיני עייש כנראה לא ימשיך וזאת נדע כבר עד המשחק, וזה נראה לא טוב. אנחנו בסה"כ במחזור ראשון, ולקחת מאמן שהעלה אתכם שתי ליגות מגיע לו הרבה יותר ממחזור אחד בליגה א'. 'נורדיה' החלשה יכולה לנצל את המצב של אשדוד ולהפתיע אותם, ואולי גם לקחת את המאמן שלהם פיני עיש אליהם כי זאת לדעתי החולשה של 'נורדיה'. סגל שחקנים טוב יש ב'נורדיה', אבל הם חייבים מאמן שיידע להוציא את המקסימום משחקניו. 'נורדיה' יכולה להפתיע אך ללא דמות מקצועית בכירה על הקווים, גם את אשדוד במצב שלהם הם לא ינצחו. הימור שלי: אשדוד ינצחו.

יובל: לאשדוד יש סגל שחקנים טוב בראשות עידן שריקי שמתאים לליגה גבהה יותר, ולקבוצה שחקן כמו שריקי זה כוח. מנגד 'נורדיה' לא מוכנים לליגה, עשו קבוצה בתקציב נמוך. הימור שלי: לדעתי אשדוד ינצחו בגדול.

 

פיני עייש, יעמוד על הקווים בשישי? (מני בן ארי)

 

מילה לסיום: "שנה טובה לכולם וגמר חתימה טובה ולכל הקבוצות. שיהיה בהצלחה ועונה מהנה לכולם."

תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 2: אוהד רון מארח את יובל נעים

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלאס (המוכתר של השכונה סחה 20-09-2018, 20:12)
    אוהד אתה מעוות דברים כפר קסם נגד כפר סבא היוא חלשים,שעריים נגד כפר שלם שיתקו טוב
  2. יובל הולך (אחד שמבין 20-09-2018, 20:44)
    להיות חלק מהליגה הזאת החל משבוע הבא
  3. יובל הולך (אחד שמבין 20-09-2018, 20:44)
    להיות חלק מהליגה הזאת החל משבוע הבא
  4. כתב מתוסכל (יוסי 21-09-2018, 07:21)
    אוהד יקירי, לא נמאס לך ללכלך בשיטתיות על המאמן של נורדיה ללא קשר לכלום,אתה אומלל ומתוסכל!!! עכ
  5. יובל- הכח מנצחים ותאכל את הכובע (דודי הסגול 21-09-2018, 08:10)
  6. אוהד רון אתה לא עיתונאי מקסימום קשקשן (כחול 21-09-2018, 14:07)
    בנורדיא יש מאמן מעולה ואני לא אוהד שלהם אני אוהד שעריי ם וראיתי את שלומי עמר בעונה שעברה עשה קסמים עם שחקנים בגיל נוער