2-2 נהדר בין אסי גלבוע לכאוכב

משחק כדורגל מרתק היה ביום שישי האחרון במגרש בתענכים בין הפועל אסי גלבוע להפועל כאוכב. אבי מלכה העלה את האורחים ליתרון כבר אחרי 4 דקות, דן כהן ומחמוד פודי הפכו את התוצאה בתוך שתי דקות במחצית השנייה, אך וואסים עומר קבע שוויון רבע שעה לסיום המשחק

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 23-09-2018
  • 13:19

הפועל כאוכב פתחה את המשחק בסערה, כבר בדקה הרביעית כדור רוחב מאגף שמאל הגיע לאבי מלכה שעצר את הכדור עם הגב לשער, הסתובב באומנות ובעט לרשת. 1-0 לכאוכב!

 

שער מהיר של אבי מלכה (אלעד שומינוב)

 

11 דקות מאוחר יותר, אמיר אבו ניל נפצע בקרסול וירד מהדשא, פציעה שהתבררה כשבר בקרסולו של השחקן. רגע לפני המחצית קיבלנו ניסיון של אבו רוקון מול שוערה כאוכב, אחמד שבל, אך הבעיטה של אבו רוקון הייתה חלשה ונעצרה אצל שבל שמוריד את כאוכב למחצית ביתרון של 1-0.

 

המחצית השנייה נפתחה בסערה של הקבוצה מהגלבוע, שבתוך דקה במחצית השנייה כבר השיגה שוויון. דן כהן קיבל כדור נוח על קו 16 המטרים, בעט מדויק לפינה וקבע שוויון 1-1.

 

עוד דקה חלפה ומוחמד פודי קיבל את הכדור ברחבה, ומצא גם הוא את הרשת וקבע מהפך 2 דקות בתוך המחצית השנייה, 1-2 לאסי גלבוע.

 

מחמוד פודי משלים מהפך נהדר של אסי (אלעד שומינוב)

 

בדקה ה-70 איימן חלאיילה מאמן כאוכב ביצע 2 חילופים ובעצם ניצל את כל 3 החילופים בשלב מוקדם מאוד. אחד השחקנים שנכנסו למגרש היה וואסים עלי שכעבור 5 דקות קיבל כדור חוץ ומ-25 מטרים ירה את הכדור לחיבורים. לאיתי שאול לא היה שום סיכוי לעצור את זה. 2-2 נהדר בתענכים.

 

איתי שאול נכנע לבעיטה אדירה (אלעד שומינוב)

 

לקראת הסיום כאוכב הפעילה לחץ על מנת לנסות לכבוש את שער הניצחון בעוד שהיה נראה שלקבוצה מהגלבוע מספיקה תוצאת התיקו. למרות הניסיונות של כאוכב, המשחק הסתיים בתיקו  2-2 לאחר משחק כדורגל מצוין.

תיקו 2-2 נהדר בין אסי גלבוע לכאוכב (אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עבד מורגאן (מחמוד 23-09-2018, 14:25)
    אם אין לך חשק לשחק פה לך הביתה לא רוצים אותך
  2. עבד מורג'אן שחקן כאוכב (הפועל כאוכב 24-09-2018, 00:14)
    עבד מורג'אן שחקן הפועל כאוכב ואנחנו אוהבים ומעריכים אותו מאד. ומי שכתב את התגובה הקודמת לא שייך לכאוכב בכלל וזה היה נסיון לסכסך בלבד, אבל עבד מספיק חכם בשביל להבין את זה והוא ימשיך בכאוכב עד סוף השנה והסכסכן הזה שכתב את התגובה ימשיך לאכול את הלב.