נבחרת המחזור ה-2 בליגה א' דרום: בחסות"סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור השני בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו מכבי יבנה ושמשון כפר קאסם מנצחות את יריבותיהן מחנה יהודה ושעריים, ומוליכות את הטבלה. יפו מתאוששת על חשבון בקעת הירדן וכפ"ס מפתיעה את הרצליה. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? מי בנבחרת הכי טובה של הדרום? ומי הזוכים בארוחה מתנת ה"סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים.

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-09-2018
  • 18:20

נבחרת הדרום:

שוער: גרמי חאובל (מחנה יהודה)

שוערה של מחנה יהודה אשתקד, הגיע העונה לכפ"ס והציג מול מכבי הרצליה משחק מעולה. הרצליה החמיצה פנדל, וגרמי היה אחראי לעוד מספר הצלות שהביאו ניצחון ראשון וחשוב לכפ"ס. 

 

הגנה:

גיל קיין (הפועל אזור)

בלמה הוותיק של אזור, מוכיח מדי שבוע שלגיל אין משמעות. בלם חזק, חכם שיודע איפה לעמוד ולעצור את התקפות היריב. גיל במשחק מצוין מול חולון הביא עוד נקודה לטובת קבוצתו כשמנע מחולון להגיע למצבים מסוכנים ליד השער שלו.

 

גיל קיין בלמה של אזור במשחק נהדר מול חולון. הביא נקודה חשובה לקבוצתו. צילום: גיא צמח.

 

שחף הלמן (מכבי יבנה)

בלמה של מכבי יבנה, במשחק הגנה מעולה יחד עם אור הרשקוביץ לא איפשרו למחנה יהודה להגיע למצב של כיבוש. שחף מעבר לעבודת הגנה משובחת, מצטרף לטובת חבריו להתקפה וכבש שער חשוב שעזר לקובצתו לנצח.

 

עמית ביטון (קרית גת)

בלמה של קריית גת, שבוע שני ברציפות כובש ומביא נקודות לקבוצתו. בלם צעיר שעושה עבודת הגנה נהדרת ותומך רבות לטובת חבריו להתקפה והשבוע בדומה לשבוע שעבר הוא כבש שער. 

 

עמית ביטון, בלמה של קרית גת. היה מצויין שבוע שני ברציפות וגם כבש שער שבוע שני ברציפות. 

 

קישור:

מחמוד עאבס (שמשון כפר קאסם)

קשרה המצויין של שמשון כפר קאסם, מי שהגיע העונה מאום אל פאחם לאחר שהיה נחשב בצפון לקשר אולי הטוב בליגה, מוביל את קבוצתו לניצחון שני. מחמוד הוא קשר מרכזי, שנותן את כולו למען ניצחון קבוצתו, מחלץ כדורים מהיריב ומוציא את חבריו להתקפות. מול שעריים כבש שער שהביא שלוש נקודות לקבוצתו.

 

גיא אבן (ביתר כפ"ס)

קשרה הוותיק של כפ"ס, היה הדמות המרכזית בניצחון של קבוצתו. הוא מחלק כדורים נהדר ומנהל את הקישור של קבוצתו במרכז השדה, כבש שער יפה מקצה הרחבה שטוח שהביא שלוש נקודות חשובות לקבוצתו.

 

יוסי סלליך (מכבי יפו)

הקשר-כנף בצד ימין, ללא ספק השחקן הכי טוב ביפו. פורץ נהדר על קו ימין, נותן לחבריו כדורים נהדרים למצבי הבקעה טובים ולקינוח כבש את השער הרביעי מהנקודה הלבנה. ללא ספק שחקן ששווה ליגה גבוהה יותר.

 

יוסי סולליך, במשחק ענק במדי יפו מול בקעת הירדן. צילום: אלעד ירקוני.

 

עומרי גינתי (מכבי יפו):

גינתי אומנם נכנס כמחליף בדקה ה-51, כבש צמד והיה אחראי לפנדל שנשרק לזכות של יפו. עם נתונים כאלו, יש לו מקום בנבחרת ללא ספק. רק שימשיך לעבוד קשה ולהמתין להצעות מהליגות הבכירות.

 

התקפה:

אסי גובזה (מנורדיה ירושלים)-כוכב המחזור!!

חלוצה של נורדיה מי שהיה סגן מלך השערים שנה שעברה עם 15 שערים, המשיך עונה נוספת במועדון, ואמש כבש צמד ראשון העונה והוביל את קבוצתו לניצחון חשוב מאד נגד האדומים. יש לציין את דניאל טסאו שנכנס מחליף וגם כבש צמד שהביא ניצחון ענק לקבוצתו על אשדוד הלא יציבה.

 

אסף גובזה, כוכב המחזור של אתר גולר!!  צילום: אלעד ירקוני.

 

איוב אבו סבית (מ.ס. כפר קאסם)

חלוצה של מ.ס. כפר קאסם, איוב חלוץ 9 אמיתי, חזק מהיר וכבש שער ראשון בליגה א, בישל עוד שער והיה מעורב בהרבה התקפות טובות לקבוצתו. 

 

אדיר רחמים (מכפר שלם)

חלוצה של הפועל כפר שלם, הטריד רבות את ההגנה של קריית גת במספר פריצות, היה דומיננטי בחלק הקדמי של קבוצתו וכבש שער שהביא נקודה לקבוצתו.

 

אדהם הדיה, מאמנה המצוין של כפר קאסם. מוביל את קבוצתו לצמרת הגבוהה. 

 

מאמן: אדהם הדיה. שמשון כפר קאסם.

רוני אוואט ומכבי יפו הביסו את בקעת הירדן, איסמעיל עאמר הביס את הכוח ר"ג, שלומי עמר ניצל את המצב של אשדוד שהיו ללא מאמן וגבר עליהם בניצחון מרשים. אבל מעל כולם הרשים השבוע מאמנה של שמשון כפר קאסם אדהם מאהר, שניצח בחוץ את מכבי שעריים ונמצא במקום הראשון לאחר שניצח גם שבוע שעבר. שאפו ענק למאמן הצעיר מכפר קאסם.

 

קבוצת המחזור- שמשון כפר קאסם. שאפו ענק לקבוצה החזקה בכפר קאסם. 

 

קבוצת המחזור: שמשון כפר קאסם.

הקבוצה החדשה והמרעננת של ליגה א' , שמשון כפר קאסם כבר מראה לכל הקבוצות בליגה שכדורגל הם יודעים והשבוע בניצחון ענק בחוץ על מכבי שעריים הם זוכים במתנה מתנת ה"סאנסה"-הסושי בר של טיילת ראשון לציון! שאפו לכפר קאסם!

 

מחליף ראשון: אחמד סרסור (מ.ס. כפר קאסם)

למרות שעומרי גינתי ממכבי יפו כבש צמד כאשר נכנס מחליף נגד בקעת הירדן, חילוף השבוע מופנה לאחמד סרסור, הקשר מתחת לחלוץ הצעיר מכפר קאסם שנכנס כמחליף ושינה את כל המשחק. כפר קאסם החלה לתקוף את שער הכח ר"ג ושיחקה כמו שמצפים ממנה, כמו קבוצת כדורגל מהטבות בליגה. אחמד כבש שער והיה מעורב בהרבה התקפות לטובת קבוצתו.

כמו כן יש לציין את כניסתו של דניאל טסאו מנורדיה ירושלים, שנכנס מחליף וכבש צמד שהביא נקודות ראשונות לנורדיה בליגה א העונה.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אף אחד משעריים ⁉ (הוגה דעות 24-09-2018, 23:20)
    כבר שבוע שני ברציפות.מה קורה אתכם ⁉
  2. מוזר (המוכתר של השכונה סחה 25-09-2018, 08:10)
    מילה רעה או כתבה רעה אין. על אשדוד כאילו לא היה משחק
  3. יבנה (אדומים 25-09-2018, 09:16)
    ‏יקבלו היום 3 קל
  4. ‏גברת טרבלסי (טובי ‏ 25-09-2018, 09:18)
    ‏תחזרי לעירוני אשדוד אריאל ‏חלוץ של ליגה ב
  5. ההרכב של גולר (ההרכב של גולר 25-09-2018, 11:45)
    2 בלמים ו 8 שחקני הרביעיה הקידמית