תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 3: אוהד רון מארח את עופר טסלפפה

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב עופר טסלפפה. עופר אימן שנים רבות בליגה א', ונחשב לאחד המאמנים הטובים. עונה שעברה הוא דרס את ליגה א' עם נס ציונה, והעונה פתח היטב בלאומית עם קבוצתו. עופר מכיר היטב את ליגה א' וחושב שיפו ואשדוד לא ינצחו השבוע. מ.ס. כפר קאסם תנצח, ושמשון תפסיד לקריית גת. שווה לראות מי יפסיד ארוחה ב"סאסנה"-בטיילת ראשון לציון, הסושי בר על הים.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-09-2018
  • 15:23

עופר טסלפפה, מאמנה של נס ציונה מהליגה הלאומית אימן שנים רבות בליגה א בהצלחה גדולה. עופר, מכיר היטב את ליגה א' לאחר שעלה ליגה פעמיים עם נס ציונה וקטמון, ואימן עוד הרבה קבוצות אחרות. 

שאלנו את עופר מספר שאלות, 

עופר, מה את החושב על ליגה א העונה?

"אני חושב שהליגה העונה מעניינת מאד. רואים שהרבה קבוצות השקיעו כסף רב, יש עולות חדשות לליגה דומיננטיות מאוד ואני לא חושב שיש קבוצה אחת מעל הליגה- יש ליגה מאד שיוויונית. כולם מסתכלים על הצמרת, אבל גם בתחתית יש מאבק צמוד ואין יורדת בטוחה. "

 

מי לדעתך יתמודד על העליה?

"לדעתי אחת משלושת הקבוצות האלה יעלו ליגה: מכבי יבנה, מ.ס. כפר קאסם או שמשון כפר קאסם"

 

בתור מאמן שעלה מספר פעמים ליגה, מה לדעתך הנקודה הכי חשובה לעליה?

"המשכיות מעונה קודמת חשובה מאד. לא צריך לפרק הכל ולבנות חדש, צריך ליצור סוג של המשכיות. חשוב שיתנו למאמנים לעבוד, ולהבין שזה תהליך וצריך סבלנות בתהליך הזה."

 

קהל מכבי יפו מעודד. משחק במגרש קשה ושעה קשה יכריעו את ההתמודדות מול מחנה יהודה? צילום: אלעד ירקוני.

 

ונעבור למשחקים: לא לשכוח שמי שמנצח השבוע יהנה מארוחה ב"סאסנה"-ראשון לציון.

 

הפועל מחנה יהודה-מכבי יפו, סינטטי מושבה, 12:00

מחנה יהודה, החזירה את שרון מרציאנו לעמדת המאמן וכבר במשחק הרישמי הראשון הם ניצחו את שמשון כפר קאסם. אומנם במשחק גביע, אבל זה נותן הרבה ביטחון ואמונה לשחקנים של מחנה. מכבי יפו מנגד מאכזבת מתחילת העונה. וכבר פחות מחודש הקבוצה עם הפסד בליגה והדחה כואבת בגביע- דבר שלא זכור לזקני יפו. במכבי יפו חייבים לנצח את מחנה יהודה, למרות שאני לא חושב שהם מסוגלים.                                                                            הימור שלי: תיקו.

עופר: תיקו. המשחק ישוחק בסינטטי ויהיה קשה מאד לפתח כדורגל במגרש הזה, ובטח בשעה 12 בצהריים שיהיה מאד חם. 

 

מ.ס. כפר קאסם, אחת המועמדות לעלות ליגה העונה. צילום: גיא צמח.

 

הפועל בקעת הירדן- מ.ס. כפר קאסם, מושב תומר, 14:15

בקעת הירדן פתחה לא טוב את העונה, אבל לפחות הבינו את זה די מהר וישר עשו שינוי והביאו מאמן (דבר שהיה חסר להם מתחילת העונה). נועם שוהם נחשב למאמן מהבכירים בליגה א' ואימן אשתקד בלאומית בהצלחה רבה. מנגד כפר קאסם נראו טוב נגד אזור, ועושה רושם שהקבוצה מתחילה להתחבר. לכפר קאסם יש סגל שחקנים מהטובים בליגה, ואם זה יתחבר אני לא רואה קבוצה שיכולה לעצור אותם. כשמחליפים מאמן יש תוצאות אך קשה מאד לקחת נקודות במגרש במושב תומר.                                              

הימור שלי: תיקו.

עופר: ניצחון של כפר קאסם. אני חושב שכפר קאסם קבוצה חזקה מאד, ובטח בחלק האחורי. יש להם שחקנים בחלק הקדמי בראשם יוסי אסייג שלא צריך הרבה כדי לתת גול, ומי כמוני יודע זאת. הבקעה פתחו את העונה לא טוב ואין ספק שנועם שוהם ייצב אותם אבל במשחק הזה כפר קאסם ינצחו.

 

הפועל כפר שלם-א.ס. אשדוד, שכונת התקווה, 14:30

כפר שלם לאחר שני משחקים עם שתי תוצאות תיקו. אדומים אשדוד, עם גילי לנדאו על הקווים חייבים לנצל את המומנטום של החלפת מאמן ולנצח את כפר שלם גם אם מדובר במשחק קשה בשכונת התקווה.

הימור שלי: אשדוד ינצחו.

עופר: כפר שלם ינצחו. כפר שלם ובראשם ויקטור גניש, רעננה את הקבוצה הביאה שחקנים צעירים ורעבים, אך בתקווה תמיד קשה לקחת נקודות. באשדוד יש חומר שחקנים מצויין, אבל חסרי סבלנות. לא נתפס בעיני להחליף מאמן לאחר מחזור ראשון ומצפה להם משחק מאד קשה בכפר שלם.

 

שחקני אשדוד חוגגים. יהיה להם קשה לחגוג בשכונת התקווה. צילום: מני בן ארי.

 

שמשון כפר קאסם-קרית גת, כפר קאסם סינטטי, 14:30

שמשון נמצאת כרגע במקום הראשון, לאחר שני משחקנים וזה יפה לקבוצה שעלתה ליגה העונה. קריית גת לא רחוקה משמשון, ונמצאת עם ניצחון ותיקו ובעיקר יכולת טובה של הקבוצה. המגרש הביתי זה יתרון גדול לשמשון, אבל חליל פריג יהיה חסר לכפר.

הימור שלי: תיקו. 

עופר:  קרית גת ינצחו. כפר קאסם קבוצה טובה עם סגל מצוין. קריית גת עם החלק הקידמי המאד מהיר והמוכשר שלה עם אדי אדרי , ספספורטס ואיתי בן הרוש הם יכולים להפתיע בכפר קאסם, ואני מאמין שהם כן יכולים לעשות את זה. 

 

 

מכבי הרצליה-מכבי שעריים, הרצליה, 14:45

הרצליה הופתעה בכפ"ס שבוע שעבר, אבל כבר במשחקי הגביע החלו לחזור לעצמם כשניצחו את כפר שלם. שעריים הופתעו שבוע שעבר בבית, ובאמצע השבוע הודחו מהגביע. שעריים חייבים לחזור למסלול הניצחונות, אבל קשה לי להאמין שהם יצליחו מול הרצליה שחייבים את הנקודות כדי לחזור להתמודד בחלק העליון.

הימור שלי: ניצחון הרצליה.

עופר: תיקו. אני חושב שצחי טיאר מאמן מאד טקטי והקבוצות שלו מסודרות מאד. אני חושב שחסר להם קצת כישרון בחלק הקידמי. שעריים קבוצה עם ההגנה אחת הכי טובות בליגה, אני חושב שחסר להם קצת בחלק הקידמי ולכן אני חושב שהמשחק הזה יסתיים בתיקו.

 

שנמשיך להנות מכדורגל...צילום: אלעד ירקוני. 

 

מ.כ. חולון-מכבי יבנה, חולון, 14:45

חולון הפתעת העונה ללא ספק. מכבי יבנה מרשימה עם התוצאות שלה מתחילת העונה. רואים שאורי קרגולה בנה קבוצה צעירה ומוכשרת. יבנה עדיפים אבל חולון לא מרבה לספוג הרבה בזכות הבלם הוותיק שלה חיים פורטומלי, והשוער שלה ניל אברבנל.

למרות זאת הימור שלי: יבנה ינצחו.

עופר: יבנה ינצחו. אני חושב שמכבי יבנה יוצרת סוג של המשכיות ושרצים יחד כמה שנים, וחולון עד עכשיו פתיחת עונה מאד טובה אבל במשחק הזה יבנה ינצחו.

 

הכח ר"ג-ביתר כפ"ס, וינטר, 15:00

סירוטקין חוזר לוינטר וזה יהיה מעניין לראות כיצד הוא יגיע למשחק. הכח שנה שעברה תחת הדרכתו היתה אכזבה אחת גדולה, והעונה עומר פרץ בנה קבוצה מרשימה שפתחה את העונה בצורה יפה. כפ"ס בנו קבוצה צעירה עם הוותיקים שלה.

הימור שלי: הכח ר"ג ינצחו. ולא יודע אם איציק זוויגי, מנכ"ל הכח ר"ג לא יתן לשחקניו בונוס על הניצחון הזה...

עופר: הכח ר"ג ינצחו. הכח בנו קבוצה מאוד מעניינת, עם השלישיה הקידמית לזמי, גורמזנו ומוטי אוחיון זה החלק ההתקפי אחד המוכשרים בליגה. כפ"ס בנו קבוצה צעירה עם שחקנים וותיקים מאד מאוזנים, אבל אני חושב שבהכח יותר טובים. 

 

יוסי חכים מאזור. מגיע לנורדיה כאשר נורדיה במומנטום מצויין. צילום: גיא צמח.

 

ביתר נורדיה-הפועל אזור, 

נורדיה תפסה את אשדוד בתזמון מעולה שבוע שעבר, כאשר לא היה לאדומים מאמן. נורדיה בעצמה צריכה חיזוק על הספסל, אבל כל עוד מנצחים חבל על הכסף ועדיף להישאר עם מה שיש. השבוע הם פוגשים יריבה נוחה בדמות אזור. נורדיה עדיפים בכל עמדה כמעט על אזור.                                              הימור שלי: נורדיה ינצחו בלי להתאמץ.

עופר: אזור ינצחו. נורדיה של שלומי עמר מאד טקטית, הם ניצחו באשדוד בשבוע שעבר כשחזרו מפיגור הם הראו הרבה אופי. למרות זאת אני חושב שאזור תנצח בגלל הנסיון הגדול יותר שיש לשחקנים שלה. 

 

מילה לסיום: "שיהיה מועדים לשמחה לכולם ושתהיה עונה מענייינת ומאתגרת ושהקבוצה הטובה ביותר תעלה. מאחל בריאות לכולם כולל כולם וחג שמח ושלא ישכחו שזה רק ספורטו בסופו של דבר"

 

יש לציין שעופר חושב שינצח אותי, ועל כן יש התערבות על ארוחה בסאנסה- בראשון לציון הסושי בר של הכדורגלנים...

אוהד רון מארח את עופר טסלפפה, תחזית ליגה א דרום. מי ינצח ויזכה בארוחה מתנת ה"סאסנה"-בטייל ראשון, הסושי בר על הים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוי אוהד רון מה יהיה אתך... (מייק 27-09-2018, 15:52)
    משום מה לא הזכרת שמחנה הפסידו בשני משחקי הליגה הראשונים אלא רק את הנצחון בגביע. כך גם הזכרת את ההפסדים של יפו בליגה ובגביע וכהרגלך התעלמת מהנצחון של יפו 4-0 לפני שבוע. העיקר להגיד שלא היתה פתיחה כל כך גרועה ליפו . אין לך תקנה ולעולם לא תהיה אובייקטיבי אלא מה שמניע אותך זה השנאה היוקדת ליפו!
  2. בושה (המוכתר של השכונה סחה 27-09-2018, 17:00)
    ואני מוסיף ,מוזר שאחרי המשחק ההפסד של אשדוד לנורדיה לא היתה כתבה על המשחק ולא הוזכר ההפסד.אם אשדוד היתה מנצחת היתה כתבה בגודל של דף פוליו
  3. דברי טעם (הוגה דעות 27-09-2018, 19:09)
    לא התחזית כמובן אלא הדעה של המאמן שלהצלחת קבוצה יש לדאוג להמשכיות יציבות ועקביות ולא לבצע מהפכות בהןמעיפים את כל הסגל הקודם ומביאים 15-20 שחקנים אחרים ואחר כך מתרצים תירוצים בנוסח ההרכב עוד לא מגובש וכו.אגב עד שיתגבש-תסתיים העונה ושוב יבצעו מהפכה חדשה...
  4. הכוח (סגול 27-09-2018, 21:20)
    בהצלחה קבוצה מצוינת העמיד עומר 5
  5. כתבת סיכום משחק העונה היה פשוט מרתקת כל הכבוד (הירושלמי 28-09-2018, 06:32)
    בושה של אתר ! ובושה של כתב! לא אוביקטיבי וחסר מקצועיות נורדיה תעלה ליגה השנה תתכונן לא לרשום כלום באתר העקום שלך
  6. תלמד מוסה לא מפרקים את כול הסגל (כחול 28-09-2018, 06:39)
    ומביאים 15 שחקנים חדשים עשית טעות ואתה תשלם עליה
  7. כתב חלש (יוסי 28-09-2018, 11:23)
    אוהד רון יקירי, תתפטר ומיד הגעת למצב שכולם אומרים שאתה כתב מושחת, זה נזק לאתר שאתה עובדבו. בוששה
  8. יפו (משה - יפואי 28-09-2018, 14:37)
    "במכבי יפו חייבים לנצח את מחנה יהודה, למרות שאני לא חושב שהם מסוגלים.". וכעת, אחרי המשחק, מה אתה חושב?
  9. פרשן בושה (אבי 28-09-2018, 14:50)
    בושה של פרשן אתה רק מחרר ריב
  10. אוהד רון (יושקו 28-09-2018, 18:05)
    נהייתה מחסרי הסבלנות ? "למרות הפתיחה החלשה" יפו עם שש נקודות מתשע.