ליגה ג' מרכז : עירוני גדרה מחזיקת גביע המדינה

גמר ליגה ג' מחוז מרכז: עירוני גדרה מנצחת את בית"ר אשדוד 5-2 לאחר שהיתה בפיגור פעמיים ואחרי מחצית שניה ענקית מצידה זכתה בגביע המדינה.

  • על ידי: גיא צמח
  • 27-09-2018
  • 10:33

המשחק התחיל בשליטה של בית"ר אשדוד וכבר בדקה ה-13 אשדוד עלתה ליתרון 1-0 משער עצמי של בוריס ששניה שחקנה של גדרה.

גדרה לא נבהלה והחלה לשחק את המשחק שלה ובדקה ה-43 השיוותה שמשערו של שירן קינן לאחר הרמה  מצוינת של ליאור סויסה וקובע את תוצאת המחצית 1-1.

 

המחצית השניה היתה שקולה ובדקה ה-64 אשדוד מחזירה לעצמה את היתרון משער בנגיחה לאחר קרן מראשו של אושר בן שטרית וקובע  2-1 לאשדוד.

4 דקות חולפות ואלון זבולון מגינה השמאלי של גדרה שהצטרף רק השבוע מגביה מצוין ומושיקו מנגני משווה ל 2-2.

מיד לאחר השיוויון גדרה השתלטה על המחשק ובדקה-70 עולה ליתרון בפעם הראשונה במשחק משערו של ברוך ולדמן שעצר באומנות על החזה והניף את רגלו והכדור נעצר רק ברשת 3-2 לגדרה.

 

בדקה ה-80 מתפרצת קטלנית של גדרה מסתיימת בבישול של עמית טופולסקי לליאור סויסה שסיים בנגיעה לרשת ומעלה את גדרה ליתרון של שני שערים 4-2 לגדרה.

ליאור סויסה המצטיין במשחק חוגג עם הגביע.

 

בדקה ה-88 ליאור סויסה המצטיין במגרש בפריצת יחיד עובר את המגן שלו ולאחר מכן את השוער וקובע את תוצאת המשחק  5-2 ענק לגדרה, שזוכה בתואר הראשון שלה העונה ולפי איך שזה נראה כנראה גם לא האחרון.

 גדרה ביום שני הקרוב תפגוש בשלב הבא את מכבי הרצליה מליגה א' דרום.

שירן קינן עם התואר הראשון העונה.

 

שירן קינן כובש השער הראשון לגדרה אומר : "גאה בשחקנים שנתנו 100 אחוז מעצמם וטל המאמן שהביא את הקבוצה בחודש ימים לרמת כושר גופני מופלאה, שגורמת לנו להיות עדיפים בכל פרמטר גופני"

עירוני גדרה חוגגת עם הגביע

הוסף תגובה
תגובות