יבנה נותרה מושלמת גם אחרי חולון

קבוצתו של אורי קרגולה, יצאה למשחק חוץ בחולון נגד ירימיהו, גברה עליה 2-0 מצמד שערים של דור מוסקוביץ. מכבי יבנה נשארת המושלמת היחידה בליגה א דרום. אורי קרגולה: "השחקנים עובדים קשה ויש תוצאות, ממשיכים קדימה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-09-2018
  • 17:25

מכבי יבנה, יצאה למשחק חוץ קשה נגד ירמיהו חלון. יבנה תחת הדרכתו של אורי קרגולה הגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות ליגה ולמעשה פתיחה מושלמת. מנגד ירימהו חולון הגיעה למשחק לאחר פתיחת עונה טובה מבחינתה שכולל ניצחון ותיקו.

 

דור מוסקוביץ חוגג את צמד שערי המשחק. (צילום:מני בן ארי)

 

רונן פרץ מול השופט רגע לפני שהורחק מהמשחק. (צילום: מני בן ארי)

 

חולון נחשבת לקבוצת בית טובה שעומדת טוב על המגרש מבחינה טקטית וחזקה מאד בהגנה תחת הנהגתו של חיים פורטומלי. מנגד, חניכיו של קרגולה מראים הרבה אופי, שולטים, מחויבים ונמרצים בכל משחק למן פתיחת העונה.

 

המשחק נפתח בשליטה של מכבי יבנה כאשר חולון מתבססת בעיקר על מתפרצות, אבל משחק ההגנה של מכבי יבנה היה פשוט נהדר כאשר של שחקני ההגנה עובדים קשה וסוגרים טוב ולא מאפשרים לשחקני חולון להגיע למצבים מסוכנים ליד שערו של עידו לוי.

רק כשלוש דקות לפני סוף המחצית הראשונה, יבנה כובשת ממהלך יפה של כדורגל. מגנה של יבנה, סער קלדרון דוהר באגף ומוצא את דור מוסקוביץ שכובש כמו חלוץ גדול ומעניק יתרון מוצדק ליבנה 1-0 חשוב.

 

לא עברו מספר דקות, ומכבי יבנה כבשה שער נוסף. דקה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מוסקוביץ כובש בנגיחה ולמעשה סוגר את המשחק בניצחון קליל ומרשים של מכבי יבנה. 

 

שופט המשחק מוציא כרטיס אדום לרונן פרץ. (צילום: מני בן ארי).

 

במחצית השנייה מכבי יבנה הגיעה למצבים טובים לכיבוש, אך לא השכילו לכבוש. חולון מצידה ניסתה להפתיע ולכבוש במתפרצות אך ללא הצלחה. 

 

 בדקה ה-77 רונן פרץ קיבל כרטיס אדום והורחק מהמשחק. 

 

המשחק הסתיים בתוצאה 2-0 ומכבי יבנה נותרה מושלמת ורושמת ניצחון שלישי ברציפות. במחזור הבא היא צפויה לפגוש את הפועל אזור.

 

אורי קרגולה ועוזרו יניב אמזל. קרגולה יכול להיות מרוצה מהיכולת של חניכיו. (צילום:מני בן ארי)

 

מאמנה של מכבי יבנה, אורי קרגולה בתגובה: "אני גאה ואוהב מאוד את החניכים שלי, והקרדיט מגיע להם. הם עובדים קשה באימונים ובמשחקים, אז אני יודע להעריך אותם על זה."

ניל אברבנל מתעופף..לא היה יכול לעצור את יבנה אמש. צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. התוצאה לא משקפת (פרשן שלא היה במשחק 29-09-2018, 18:17)
    שופט שבא עם האוטובוס של יבנה.
  2. אחרי שגולר השמיץ את קרגולה שנה שלמה, פתאום מתחנפים אליו (שימי דורבן 29-09-2018, 19:47)
    אתר בושה, הכל לפי אינטרסים
  3. לא משקף (הנמר 29-09-2018, 20:42)
    תוצאה לא משקפת היה משחק שקול .יבנה ניצלה שני מצבים וכבשה.חולון החמיצה וגם שלטה בחצי השני.
  4. נכון השופט בא באוטובוס של יבנה (יוסי שיטרית 29-09-2018, 23:27)
  5. האוטובוס היחידי היה הבונקר של חולון ובואטובוס הזה בא השופט (ייוסי שיטרית 30-09-2018, 07:40)
    חולון באו עם תוכנית להפריע ולא לשחק כדורגל במחצית הראשונה לא היו כדורים ולא היו מביאי כדורים ביזבזו זמן רק אחרי שקיבלו 2 שערים פיתאום יש כדורים יש מביאי כדורים השופט היה צריך להוציא אדומים לחולון ולרשום בדוח שהחביאו כדורים במחצית ראשונה אגב היין כמה מהקהל שהציעו להביא כדור מתא המטען של הרכב בקיצור השופט היה רחמן בן רחמנים על חולון
  6. משחק חלש (אמיר בללי 30-09-2018, 10:21)
    מה אתם מבלבלים פה מה קשור שופט לא שופט ובטוח רואים שכותב הטור לא היה במשחק. סער קלדרון דוהר? ומרים למוסקביץ שכמו חלוץ גדול . אני אוהד יבנה ואומר 2 גולים מקריים לגמרי. היה משחק שווה כוחות מחצית שנייה בגלל החום היה משחק ירוד מאוד ברמתו
  7. תגובה ל-3 (דדי יבנאי שרוף 30-09-2018, 16:18)
    קרגולה עשה סולחה עם אוהד רון,כדי שיוכל לערבב אותו.