נבחרת המחזור ה-3 בליגה א' דרום: בחסות "סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

מחזור מספר שלוש בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו מכבי יבנה מנצחת את חולון ונשארת המושלמת היחידה. מ.ס. כפר קאסם וקרית גת מרשימות בניצחונות חוץ ושומרות על פער מהמובילה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות. הכל בחסות ה"סאנסה" - הסושי בר בטיילת ראשון לציון

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-10-2018
  • 11:51

נבחרת הדרום:

שוער:

אביעד מיארה (קרית גת)

שוערה הצעיר של קרית גת, עונה שעברה היה שוער שני, והעונה קיבל את ההזדמנות הגדולה ממאמנו שלומי משה, ואביעד מוכיח שהוא שוער ענק מול כפר קאסם הוא ממש נעל את השער ולא אפשר לאף כדור להיכנס, עצר שלל הזדמנויות של שמשון, כולל כאלה שנחשבות הצלות של משחק. שוער גדול גדל בקרית גת.

 

הגנה:

אור הרשקוביץ (מכבי יבנה)

בלמה של מכבי יבנה, היה מצוין מול חולון, ולא אפשר לשחקני היריב להגיע למצב ממשי ליד שערו של עידו לוי. אור תומך רבות בהתקפה וללא ספק היכולת הגבוהה שלו הביאה את הניצחון על חולון ועל היכולת הטובה של יבנה למן פתיחת העונה.

 

אור הרשקוביץ, בלמה של יבנה. עם יכולת נפלאה למן פתיחת העונה מושך את יבנה למקום הראשון (מני בן ארי)

 

דור הלוי (מכבי הרצליה)
בלמה המצוין של מכבי הרצליה, היה במשחק ענק מול מכבי שעריים. שעריים הייתה עדיפה על קבוצתו ועשתה הכל עד קו ה-20 מטרים מהשער שבו פגשו את הבלם המצוין, דור הלוי, שבמשחק אלגנטי נקי מטעויות ובעיקר הרבה חכמה סיכל את התקפות היריב. 

 

רחמים צקול (אדומים אשדוד)

מגנה השמאלי של האדומים אשדוד. רחמים שחקן הגנה שעושה הגנה ותומך כמעט בכל התקפה בחלק הקידמי של קבוצתו ובאחת ההתקפות גם כבש שער חשוב לקבוצתו שעזר להם לנצח את כפר שלם.

 

קישור:

מוטי אוחיון (הכח ר"ג)

כוכבה של הכח ר"ג הוביל את קבוצתו במשחק נהדר נגד ביתר כפ"ס, מוטי יחד עם התקפת קבוצתו לזמי וגורמזנו מובילים חלק התקפי חזק ומעניין שיעשה הרבה צרות לקבוצות בליגה. מוטי כבש שער והיה מעורב בכל התקפה מסוכנת לטובת קבוצתו.

 

מוטי אוחיון, הכוכב הגדול של הכח, מוביל את קבוצתו לעונה מצוינת (איתן ידגר)

 

בן בוטבול (אדומים אשדוד)
בעל הבית של אשדוד במרכז המגרש, בהגנה היריב לא הצליח לעבור אותו, ובהתקפה כל הכדורים עברו דרכו, הוא רץ הרבה ונמצא בכל מקום במגרש. היכולת הגבוהה של בן הביאה לאדומים את הניצחון.

 

סאמח מרעב, הכוכב הגדול של מ.ס. כפר קאסם (גיא צמח)

 

סאמח מרעב (מ.ס. כפר קאסם)

הכוכב הגדול של כפר קאסם, שחקן ענק זה ידוע לכולם ומה שיש לו ברגליים לא ברור אם יש לשחקנים בליגה א', סאמח לקח את קבוצתו לניצחון ענק בבקעה עם שער ובישול והרבה יכולת טכנית גבוהה. 

 

דור מוסקוביץ, כבש צמד והביא עוד ניצחון לקבוצתו מיבנה (מני בן ארי)

 

דור מוסקוביץ (מכבי יבנה)

צמד שערים לשחקנה המצוין של מכבי בינה. דור היה פעיל מאד מול חולון וכבש צמד שערים שהביא ניצחון לקבוצתו מה שהשאיר אותה מושלמת יחידה בליגה.

 

התקפה:

יוסי אסייג (מ.ס. כפר קאסם)- כוכב המחזור!

איזה חלוץ ענק יוסי אסייג! עונה שעברה סיים מלך השערים עם 30- שערים והעונה אחרי 3 משחקי ליגה נמצא עם 4 שערים. במשחק מול הבקעה כבש יוסי שלושער ענק והביא את הניצחון הגדול עבור קבוצתו.

 

יוסי אסייג-כוכב המחזור!!  היה מלך השערים אשתקד במדי נס ציונה, הוא בדרך למלכות השערים גם העונה... (מני בן ארי)

 

ליאל סספורטס (קרית גת)

חלוצה של קרית גת הביך את ההגנה של היריב פעם אחר פעם, בישל גול גדול לאדי אדרי והוכיח כמה כישרון טמון בחלוץ הנפלא הזה. ליאל בפתיחת עונה נפלאה מושך את קרית גת לצמרת הגבוהה ומי יודע אולי יוביל אותה ללאומית.

 

אסף גובזה (נורדיה)

גובזה חלוץ מהטובים בליגה, והוא נוכיח את זה שבוע נוסף כאשר הנוכחות שלו, השליטה בכדור ובעיקר כל כדור ראשון בראש עוזרים לקבוצתו לנצח. גובזה ניחן בסיומת גבוהה מול השער ולמרות שהשער שכבש מול אזור היה ללא הגנה ושוער, גובזה מוכיח שהוא מהחלוצים הטובים בליגה. שבוע שני רצוף.

מאמן: שלומי משה (קרית גת)

איסמעיל עאמר וקבוצתו מכפר קאסם חזרו עם ניצחון ענק בבקעה, אורי קרגולה חזר עם קבוצתו מיבנה עם ניצחון ענק לקבוצתו על חולון ולהיות המושלמת גם אחרי שלושה מחזורים אבל שלומי משה, מי שהיה הכוכב הגדול של קרית כל המגרש, עבר לקווים עונה שעברה ועושה פתיחת עונה חלומית כולל השבוע שקבוצתו ניצחה את שמשון כפר קאסם החזקה. שאפו למאמן הצעיר שעוד יגיע רחוק! 

 

מ.ס. כפר קאסם, קבוצת המחזור שזוכה במתנה מתנת ה"סאסנה"-הסושי בר של טיילת ראשון לציון.

 

קבוצת המחזור: מ.ס. כפר קאסם.

ניצחון ענק עשו חניכיו של איסמעיל עאמר נגד בקעת הירדן . כפר קאסם חזרו מפיגור לניצחון ענק תוך כדי הצלת יכולת גבוהה של שחקניה. מ.ס. כפר קאסם היא קבוצת המחזור והיא זוכה במתנה מתנת "הסאנסה"- הסושי בר של טיילת ראשון לציון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. נקניקיה אוהד (יפואי 02-10-2018, 15:17)
    נקניקייה האם יפו שייכת במקרה או בטעות לליגה א דרום? אל דאגה תאמר הכל בבית הדין