תחזית ליגה א׳ צפון, מחזור 4: רועי סימוני מארח את טל פרלמן

המחזור ה-3 מאחורינו ורק 3 קבוצות נותרו מושלמות. סוכן השחקנים רועי סימוני בחר לארח השבוע את טל פרלמן, מנהל 'רובי שפירא'. האם אום אל פאחם תמשיך להיות מושלמת? מה יגמר בדרבי המגזר בין טירה לבאקה? והאם רובי תשיג ניצחון נוסף? שווה לקרוא!!!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-10-2018
  • 18:14

שלום לכולם!

המחזור ה-3 עבר חלף לו ומוכיח לנו ששום דבר אינו צפוי וכל קבוצה יכולה להפתיע את השנייה, אבל דבר אחד בטוח: באקה, בני זלפה, אום אל פאחם וטבריה, תתמודדנה בצמרת הגבוהה עד לסיום העונה. וגם לשבוע הזה ישנן מספר תובנות והן:
1. אום אל פאחם אותתה לליגה שהתבוסה נגד כפר כנא עשתה להם רק טוב, והם ניצחו את הפועל הרצליה החזקה.

2. בבאקה אל גארביה יש קבוצה מצויינת. אוהד בוזגלו ממשיך לעבוד בשקט בשקט ורושם 9 מ-9 ומסתכל על הליגה מלמעלה. נראה כי המאבק עם אום אל פאחם יהיה צמוד צמוד.

3. בני זלפה רושמת ניצחון שלישי רצוף, שומרת על מאזן מושלם ונצמדת לחבורת הצמרת, וכפי שזה נראה עד כה, הם יישארו שם לאורך כל העונה.

4. פאיד חסון שהחליט להתפטר כבר אחרי שלושה מחזורים מאסי גלבוע, הופך למאמן הראשון שמתפטר העונה. למרות הפתיחה הצולעת נבנתה בגלבוע קבוצה טובה שעוד תדבר בליגה. היו״ר לירן דניאל יידע לעשות מהר מאוד סדר בעניינים.

5. 'רובי' רושמת ניצחון ראשון שמשחרר קיטור גדול, ליעד מרדכי המצוין כבש צמד ושחרר הרבה לחץ.

6. עירוני נשר רושמת הפסד נוסף ובהנהלת הקבוצה חייבים להבין כי ללא חיזוק, הקבוצה תרד ליגה פעם נוספת, שנה שנייה ברציפות.

7. עירוני טבריה ואילן סוויסה נמצאים בטורניר 'הקבוצה ההוגנת' בגרמניה, ומביאים הרבה כבוד לעיר ולמדינת ישראל, הם השיגו ניצחון והפסד וסיימו במקום השני בבית. בשבוע הבא הם יחזרו לדבר האמיתי עבורם -  הליגה.

8. הפועל כפר כנא מראה סימני התאוששות לאחר הניצחון, בגביע הם רושמים ניצחון ראשון בליגה ומראים כי השחקנים המנוסים בקבוצה יודעים לעשות את העבודה, למרות חוסר הניסיון של המנהל המקצועי.

 

קהל רובי חיפה, מוסיף הרבה צבע לליגה. צילום: מאור אלקסלסי.

 

השבוע בחרתי לארח את טל פרלמן, מנהלה של ״רובי שפירא״ חיפה, ולאחר ההפסד בשבוע שעבר לרפי בוסקילה אהיה חייב לתקן את השבוע! יהיה מעניין לראות עד כמה הוא בקיא בליגה, ולא רק בקבוצתו.

ניחוש נכון = 5 נקודות 

בינגו = 10 נקודות 

 

מתחילים: 

עירוני נשר - הפועל שפרעם 

רועי: מפגש תחתית לוהט בין שתי קבוצות שעדיין לא רשמו ניצחון העונה. בנשר נבנתה קבוצה צעירה שעוד צריכה להתחבר, מול שפרעם החלשה ובמגרש הביתי הם לא יתקשו וישיגו ניצחון ראשון העונה. ההימור שלי: 1-2 לנשר. 

טל: נשר עשו המון שינויים השנה ועוד לא באמת נכנסו לליגה, אבל אולי הניצחון בגביע יעזור להם לעלות על הגל. לעומת זאת שפרעם עוד לא הוכיחו את נוכחותם בליגה והם נמצאים במקום האחרון. ההימור שלי: 2:0 לנשר.

 

מ.ס טירה - באקה אל גארביה

רועי: המשחק המסקרן של המחזור! קבוצתו הלוהטת של אוהד בוזגלו מול הקבוצה החזקה מטירה. קהל יגיע! שתי קבוצות טובות אך קשה לי לראות את מוליכת הליגה נעצרת במשחק הזה. ההימור שלי: 2-0 לבאקה.

טל: טירה ספגו מכה קשה בגביע, אבל בליגה הם לא פראיירים בכלל. יש להם שחקנים מוכשרים שיכולים לתת את הטון. לדעתי באקה תצדיק את מקומה בטבלה. ההימור שלי: 2-1 ל באקה.

 

 

 שחקני קרית אתא, יבואו מאוחדים למשחק בהרצליה. צילום: מאור אלקסלסי.

 

הפועל הרצליה - עירוני קרית אתא

רועי: משחק בו תפגשנה שתיים מהקבוצות שפתחו את העונה בצורה טובה, אך לא מצליחות לשמור על יציבות. על הקווים עומדים שני מאמנים מצוינים, שיעשו חיים קשים האחד לשני. ההימור שלי: תיקו 1-1.

טל: קרב בין שתי קבוצות צמודות מאוד בטבלה וגם מאוד דומות בצורה שלהן, שתי קבוצות צעירות ורעבות. ההימור שלי: 0-0.

 

מכבי צור שלום - הפועל מגדל העמק

רועי: משחק בו תפגשנה שתי קבוצות שנמצאות כרגע בתחתית וזקוקות לנקודות כמו אויר לנשימה. צור שלום ידועה כקבוצה ביתית מובהקת ובמגרשה הביתי היא תקח את הנקודות, במגדל העמק יחפשו אותן במקום אחר. ההימור שלי: 0-2 לצור שלום.

טל: מגדל העמק בנו קבוצת צמרת שעדיין לא מראה באמת את מה שהם יודעים, מנגד צור שלום קבוצה לוחמת ובמגרש הביתי שלה היא לא עושה חיים קלים לשום קבוצה. ההימור שלי: תיקו 1:1.

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל כפר כנא 

רועי: בכפר כנא מראים סימני התאוששות, מנגד באסי כבר לאחר 3 מחזורים נפרדו מאמנם פאיד חסון לאחר פתיחת עונה לא טובה, אך כנראה שהזעזוע יעשה את שלו והם ינצחו. ההימור שלי: 0-1 לאסי.

טל: אסי בנו קבוצה עם שחקנים מוכשרים ומנוסים בליגה, שעד לשלב זה לא באו לידי ביטוי בכלל. מנגד לכפר כנא שחקנים מנוסים שיודעים לעשות את הנקודות. ההימור שלי: 1:0 כפר כנא.

 

אסי תגיע למשחק ללא פאיד חסון, שהתפטר באמצע השבוע (מאור אלקסלסי)

 

הפועל בני זלפה - הפועל אום אל פאחם 

רועי: עוד מפגש מעניין בין שתי קבוצות מצויינות שלא הפסידו עדיין מפתיחת העונה, ושומרות על מאזן מושלם. לשמחתם של אנשי אום אל פאחם המשחק יערך במגרשם הביתי ויעזור להם מאוד. ההימור שלי: תיקו 2-2.

טל: מפגש פסגה בין שתי קבוצות שבנו קבוצות חזקות בניסיון לעלות ליגה. לדעתי הניסיון ינצח במפגש הזה. ההימור שלי: 2:0 לאום אל פאחם.

 

אבי מלכה, רוצה להמשיך ולשמור על מאזן חיובי יחד עם קבוצתו (אלעד שומינוב)

 

הפועל כאוכב - הפועל ״רובי שפירא״ חיפה 

רועי: כאוכב ניראת כהפתעה נעימה לליגה ואבי מלכה נמצא בכושר נהדר, ברובי רשמו נצחון ראשון בשבוע שעבר וליעד מרדכי המוכשר מתחיל לפרוע את השטרות אני מריח כאן הפתעה.

ההימור שלי: 2-0 ל״רובי״

טל: כאוכב בנו קבוצה חזקה עם קישור והתקפה מהחזקות בליגה, לעומת זאת 'רובי' מתחילה להתגבר על קשיי ההתחלה ונראית כמו קבוצה לוחמת, מחוייבת וטובה מאוד, שלומדת את היריב ומתאימה את עצמה תוך כדי תנועה. לדעתי המפגש המעניין במחזור והתוצאה תהיה בהתאם. ההימור שלי: תיקו 1:1.

 

ליעד מרדכי שחרר הרבה לחץ אצל קבוצתו (מאור אלקסלסי)

 

תחזית ליגה א׳ צפון, מחזור 4: רועי סימוני מארח את טל פרלמן

הוסף תגובה
תגובות
  1. שפרעם (דוד 05-10-2018, 12:06)
    תרשום אצלך ניצחון ראשון היום