תחזית ליגה א' דרום' מחזור 4 בחסות ה"סאנסה": אוהד רון מארח את שי מאור

השבוע החלטתי לארח את חברי, שי מאור. שי מי שאימן שנים רבות בליגה א, מאמן העונה את עירוני אשדוד. שי חושב שמכבי יבנה לא תשאר מושלמת לאחר המשחק עם אזור. מ.ס.כפר קאסם, שמשון כפר קאסם, קרית גת והכח ר"ג ימישכו לנצח להיצמד ליבנה. אבל מה התחזית של שאר המשחקים? שווה לראות..מי שינצח בתחזית יזכה בארוחה מתנת ה"סאסנה"-הסושי בר בטיילת ראשון לציון.

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-10-2018
  • 19:26

שי, מה אתה חושב על ליגה א' של העונה?

"הליגה מאד שוויונית, להבדיל משנים קודמות אני לא רואה קבוצה שתייצר מומנטום ותנצח כמו מרמורק ונס ציונה שנה שעברה ותברח לליגה. אני רואה את הליגה שוויונית לאורך זמן, ומי שתהיה הכי יציבה תעלה ליגה".

 

מי לדעתך תעלה ליגה? ואילו קבוצות תגענה לפלייאוף?

"לדעתי ההתמודדות על עליית הליגה תהיה בין 4 קבוצות, שתי הכפר קאסם, 'אדומים' אשדוד ומכבי יבנה. ומי שתעלה שלושת האחרות יהיו בפלייאוף העליון, ותצטרף אליהן לפלייאוף קבוצה מפתיעה כמו קרית גת , אולי הכח ר"ג שבנו קבוצה מצוינת".
 

ונעבור למשחקים:

בית"ר כפ"ס-הפועל בקעת הירדן, לויטה, 14:30

אוהד: לדעתי זה משחק עונה כבר במחזור הרביעי! קבוצה שתנצח פה תצא לדרך חדשה, אם כפ"ס תנצח היא תברח לבקעה והתחתית, ואם הבקעה ינצחו הם חוזרים לעניינים. המשחק עצמו זה משחק החזרה של נועם שוהם לכפ"ס, לאחר שאימן שם בהצלחה רבה אשתקד. הבקעה הביאו שחקנים מצוינים לאחרונה, אבל הכל תלוי איך יתחבר להם. כפ"ס ללא גיא אבן שספג אדום בשבוע שעבר, אך הם עדיין עדיפים בבית. הימור שלי: לדעתי יסתיים בתיקו שלא יעזור יותר מדי לשתי הקבוצות.

שי: בית"ר כפ"ס נחלשו מאד העונה, והם מועמדים חזק להסתבך בתחתית. בקעת הירדן פתחו את העונה לא טוב, אבל אני מאמין שנועם שוהם באיזשהו שלב יאזן את הקבוצה. משחק קשה על 6 נקודות שהמפסידה תסתבך בתחתית עוד יותר. ולכן אני צופה משחק ללא הכרעה. הימור שלי: תיקו.

 

נועם שוהם, חוזר למשחק מול קבוצתו לשעבר (מני בן ארי)

 

הפועל אזור-מכבי יבנה, אזור, 14:30

אוהד: מה יהיה עם הפועל אזור...? כל משחק הם כמעט מנצחים, כמעט עושים תוצאה טובה, הכל כמעט... נגד יבנה זה לא יספיק. הם יצטרכו להיות מפוקסים במאה אחוזים. מנגד יבנה היא הקבוצה היחידה המושלמת בליגה. קבוצתו של קרגולה חולמת להיות נס ציונה של אשתקד, אבל לדעתי הם יעצרו במגרש הקשה של אזור. הימור שלי: תיקו.

שי: אזור עם פתיחת עונה לא טובה, למרות סגל שחקנים די מרשים. מכבי יבנה עם פתיחת עונה מעולה גם כשהם נראים פחות טוב, הם מאד מאומנים ומסודרים על המגרש. לטעמי זה יהיה אבדן הנקודות הראשון ליבנה. אזור לא יכולים להרשות לעצמם עוד הפסד כי זה יגרור אותם להסתבך בתחתית. הימור שלי: משחק שמרני של תיקו ללא שערים.

 

מכבי יפו-מ.כ. ירמיהו חולון, שכונת התקווה, 14:30

אוהד: יפו עם פתיחת עונה טובה מאוד מבחינת צבירת נקודות, אבל יפו עדיין לא יציבים. שבוע מנצחים, שבוע מפסידים, ואם ימשיכו כך, הם אמורים להפסיד השבוע לחולון. מנגד, חולון שיחקו 120 דקות נגד שמשון ת"א בגביע ולבסוף גם הודחו. בליגה הם יעלו עם הרכבם החזק ביותר, אבל מעבר לסחיטת תיקו אני לא רואה אותם עוצרים את הבולגרים שרק נקווה שהקהל שלהם יעודד את קבוצתו השבוע. הימור שלי: ניצחון לבולגרים.

שי: מכבי יפו קבוצה צעירה מאד, מוכשרת מאד אבל מאד בוסרית, ואם לא תתחזק בעוד 3 שחקנים מובילים היא תתקשה להגיע לפלייאוף העליון. חולון כרגע "קומסי-קומסה", לפי התוצאות של פתיחת העונה עדיין קשה לחזות אותם, אבל אני מעריך שהם יהיו קבוצה של מרכז טבלה ומטה. הימור שלי: יפו ימשיכו לעוד ניצחון ימשיכו את המומנטום החיובי.

 

מכבי שעריים-הכח ר"ג, שעריים, 14:30

אוהד: לשעריים יש חלק אחורי חזק מאד אבל חלק קדמי שחייב חיזוק. הכח בפתיחת עונה טובה מאד ועם הפסד אחד בודד. שעריים בבית חייבים לנצח ולהשתיק את היציע שצועק בדרישות להרבה דברים, אבל רק ניצחון ישתיק אותם. הכח קבוצה חזקה ועדיפה על שעריים. הימור: הכח ינצחו.

שי: משחק אש! מכבי שעריים רוצה ליצור ניצחון ראשון בבית ולעשות ניצחון ראשון לאחר 4 משחקים. הכח מאומנת מאד, עומר פרץ מפתיע אותי לטובה ויש להם יכולות מדהימות בחלק הקדמי עם גורמזנו, לזמי ומוטי אוחיון שהוא רמה מעל הליגה. הימור שלי: ניצחון נוסף להכח.

 

גורמזנו ואוחיון, יובילו את הכח לניצחון מול שעריים? (איתן ידגר)

 

עירוני קרית גת-מכבי הרצליה, קרית גת, 14:30

אוהד: קרית גת עם פתיחת עונה חלומית מבחינתה, 7 נקודות זה מרשים מאד לקבוצתו הצעירה של שלומי משה. קרית גת בבית עדיפה על מכבי הרצליה שאם בתחילת העונה חשבנו שהשם 'מכבי הרצליה' יוביל אותה לצמרת, אז בליגה א' לא עושים חשבון להרצליה וטוב שכך... ואם הם לא יתחזקו הם עלולים להיאבק חזק בתחתית. הימור שלי: קרית גת עדיפים וגם ינצחו. למרות שתיקו יכול להיות משקף ביותר. ללא שערים כמובן.

שי: שלומי משה מאמן קרית גת עושה עבודה נפלאה ושאפו גדול מגיע לו, קרית גת עם הפנים קדימה לצמרת הטבלה. הרצליה לאחר הבושה בגביע ופתיחת עונה חלשה לחלוטין, תפסיד גם השבוע לקרית גת. הימור שלי: ניצחון לקרית גת.

 

מ.ס. כפר קאסם-הפועל מחנה יהודה, כפר קאסם, 15:00

אוהד: כפר קאסם התחילה לדרוס את הקבוצות היריבות, לכבוש חמישייה בבקעה זה מרשים מאד, והם יכולים להמשיך בשרשרת הניצחונות כי אני לא רואה את מחנה יהודה עוצרת את כפר קאסם. כפר קאסם יכולה לדרוס את מחנה ולאותת לליגה שהם רוצים לעלות ליגה כמו נס ציונה אשתקד. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

שי: יוסי אסייג, חלוצה של כפר קאסם ימשיך לקרוע רשתות ולהראות שהוא החלוץ מספר אחד שהיה בליגות הנמוכות. כפר קאסם הולכים להיות קבוצה חזקה מאד העונה בליגה. מחנה יהודה תיאבק חזק על הירידה! ראיתי אותם שבוע שעבר, קבוצה לא מאמונת, לא מאורגנת ורק בנס תישאר בליגה העונה. הימור שלי: ניצחון חלק לכפר קאסם.

 

יוסי אסייג, ללא ספק החלוץ הטוב בליגה! (מני בן ארי)

 

א.ס. אשדוד-שמשון כפר קאסם, אשדוד, 15:00

אוהד: אשדוד עם גילי לנדאו על הקווים זו קבוצה אחרת. קבוצה תוססת ובעיקר קבוצה ממושמעת. כפר קאסם בנו קבוצה חזקה מאד אבל הבינו שבוע שעבר מול קרית גת, שליגה א' זו לא ליגה קלה. אשדוד בבית עדיפים ויש להם סגל שחקנים מרשים לא פחות מאשר לכפר קאסם. הימור שלי: אשדוד בבית ינצחו.

שי: איזה משחק! שמשון כפר קאסם עשו רכש אדיר שחייב לשאת פרי וכבר במשחק הזה. הם אחרי שני הפסדים רצופים בגביע ובליגה. עוד לא נתנו שער שדה, כשניצחו פעמיים מפנדלים ואנחנו כבר במחזור ה-4. כפר קאסם חייבים לנצח אחרת יו"ר הקבוצה איהאב סרסור יעשה שינויים. איהאב ווינר שרוצה לנצח כל משחק ואם לא ינצחו הוא לא יעבור על זה בשתיקה ואני צופה זעזועים. באשדוד, נראה שגילי מצליח בקצת זמן לעשות סוג של אווירה אחרת, יוני רביבו חזר לעניינים ואם יוני ייקח את העניינים לידיים, אשדוד ינצחו את כפר קאסם, ויאבקו חזק למעלה. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

אשדוד נראית טוב עם גילי על הקווים (באדיבות אתר ONE - יניב גונן)

 

א.ס. נורדיה ירושלים-הפועל כפר שלם, עמק הארזים, 21:00

אוהד: ויקטור גניש חוזר לירושלים, המאמן שכל כך הצליח אשתקד ב'נורדיה' חוזר עם קבוצתו מכפר שלם. 'נורדיה' למרות שלא מציגה יכולת גדולה, מנצחת שני משחקים ברציפות ומוכיחה להרבה אנשים שהם טעו ובגדול לגביהם... כפר שלם בנו קבוצה צעירה עם שילוב של שחקנים וותיקים מוכשרים. 'נורדיה' בבית עדיפים על כפר שלם, ואני לא רואה סיבה שלא ינצחו וימשיכו את ההצלחה משני המחזורים האחרונים. הימור שלי: ניצחון לנורדיה.

שי: 'נורדיה' מפתיעים ממש לטובה עם סגל שחקנים לא מהמשופעים לא מהמעוטרים בליגה, קבוצה מאד ממושמעת. כפר שלם כרגע מפתיעים לרעה מבחינת התוצאות תמיד היה קשה לשחק מול כפר שלם ובטח לנצח אותה. כפר שלם לא יכולים להרשות לעצמם הפסד נוסף. הימור שלי: תיקו.

 

מילה לסיום: "הליגה הכי מעניינת הייתה ותישאר ליגה א'. שיהיה לכולם בהצלחה".

 

תחזית ליגה א' דרום' מחזור 4 בחסות ה"סאנסה": אוהד רון מארח את שי מאור

הוסף תגובה
תגובות
  1. טור מיותר ולא מעניין (הוגה דעות 05-10-2018, 10:55)
    חבל על הזמן מה זה נותן שעשועי נדמה לי.לא מעניין אף אחד מה חושב מישהו על איזה משחק
  2. 2 דבילים... (המוכתר המקורי 05-10-2018, 20:12)
    מ7 משחקים ניחשתם אהוד פח 2 והשני רק 1 ...בדיחה