"היום בכדורגל האישי שלי, אני מרגיש שאני במקום מאוד נוח ואמיתי"

כך אמר דור הלוי, בלמה של מכבי הרצליה. הלוי נחשב לבלם מצוין ומנוסה מאוד וכיום משמש גם כמאמן של הנוער בשמשון תל אביב. זה לא סוד שגם העונה מכבי הרצליה מדשדשת. שוחחנו עם דור אחרי ניצחון ראשון העונה על מכבי קריית גת

  • על ידי: ‫לירן ביטון
  • 08-10-2018
  • 18:17

דור, מה גרם לך לחתום במכבי הרצליה?

"מכבי הרצליה והפועל ירושלים הן הקבוצות היחידות שהייתי בהן למעלה מעונה אחת. בהרצליה יש אווירה של נוחות, וזה בית שני ומשפחה עבורי, ורציתי הרבה זמן לחזור כי רק שאתה עוזב מקום אתה מעריך אותו. צרם לי מאוד שהם ירדו ליגה, והרגשתי מחויב לחזור ולהשלים את המשימה."

 

רשמתם ניצחון ראשון העונה מול קריית גת , איך התחושה?

"התחושות הן נהדרות, כיף לנצח ניצחון ראשון העונה חיכינו לזה הרבה זמן ועשינו את זה בניצחון חוץ נגד קבוצה טובה. עמדנו טקטית ברמה מאוד גבוהה, והתכוננו למשחק הזה כמו שצריך וזה בא לידי ביטוי, כעת אנחנו עם הפנים קדימה לאשדוד."

אתה שחקן בעל ניסיון ומאוד משמעותי לקבוצה, איך אתה תורם לסגל הצעיר יותר?

"גם במכבי הרצליה, אני מרגיש כאילו אני מאמן את השחקנים שלי בנוער. אני נותן לכל שחקן את מלוא תשומת הלב, אני מרגיש אני מחויב להם, וזו הנוסחה להצלחה של קבוצה - שילוב צעירים שהם שחקנים בית, לצד שחקנים וותיקים עם זיקה למקום. אני משתדל לתרום מהניסיון והידע שצברתי."

 

מה התכונה הכי דומיננטית שלך על המגרש?

"אני חושב ששקט נפשי, היום בכדורגל אני מרגיש שאני במקום מאוד נוח ואמיתי. כדורגל צריך לעשות באהבה ובחיוך, ומאז שהתחלתי לאמן מצאתי את הסיפוק גם במקום אחר, ולא רק בכדורגל וזה מאפשר לי להפגין יציבות."

 

דור הלוי נותן שקט נפשי לשחקנים הצעירים יותר בקבוצה

 

הודחתם במסגרת הגביע כששיחקתם מול גדרה שהיא קבוצה מליגה ג', איך התחושה?

"זו הרגשה לא נעימה, המפעל של גביע המדינה זה מפעל מאוד כייף וזה יכול היה לתת במה וחשיפה לשחקנים הצעירים שלנו, אבל לגביע חוקים משלו וזה קרה לעוד קבוצות חוץ מאתנו וזה לא נעים, זה אפילו פוגע, אבל צריך להתקדם יש משימה יותר חשובה שזה הליגה."

 

מעבר לגביע גם בליגה אתם מדשדשים, נראה שבמכבי הרצליה לא הפיקו לקחים מהעונה הקודמת. מה יש לך לומר על כך?

"זה לא סוד שהקבוצה צריכה להתחזק בעוד כמה שחקנים בכירים עם ניסיון, שיתנו גם לצעירים משב רוח חזק ויעזרו להם ולנו הוותיקים להביא עוד יותר עוצמות ולהפגין יכולת ברמה יותר גבוהה. יש לנו סגל טוב, אומנם הרבה חברה צעירים שלוקח להם זמן להתחבר, אבל אני מאמין שיעשו חושבים אחרי פתיחת העונה שבה התחלנו לא טוב, ואנחנו נתחזק תוך כדי תנועה והרצליה עוד תדבר חזק העונה."

האם לדעתך השינוי המדובר בגזרת השחקנים הוא שיקדם את מכבי הרצליה?

"אני חושב שיש לנו מאמן מצויין שיודע מה צריך כדי להצליח. והשחקנים שיש בסגל צריכים להרים את הרמה ולהבין שיש בליגה הזאת הרבה מעבר ליכולת, ולעשות את הדברים אחרת ולהפיק לקחים בשביל לשפר את המצב."

 

ניצחון ענק של צחי טיאר על קרית גת. שאפו!? (אלעד שומינוב)

 

לאור המצב הנוכחי של מכבי הרצליה, מה המטרות האישיות והקבוצתיות העונה?

"כרגע צריך להיות ריאליים ולהשיג ניצחון ראשון, לצבור ביטחון ולהתחזק. במחזור שלישי לא יוצאים בהצהרות, זה עוד מוקדם, אבל אני חושב שעד מחזור עשירי נדע לאן הרוח נושבת."

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את האדומים אשדוד, איך אתם מתכוננים לכך?

" אשדוד היא קבוצה שהתחילה את העונה מצוין, עם חומר שחקנים טובים והרבה ניסיון. אנחנו נצטרך לחבר עוד ניצחון אם אנחנו רוצים להמשיך לדבר חזק בליגה, להתחיל לאגור נקודות וליצור המשכיות למה שעשינו בקריית גת, אם לא זה לא שווה כלום. נכין את עצמנו ואני מקווה שניקח את השלוש נקודות." 

 

הוסף תגובה
תגובות