ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-3 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-3 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב', ואיזה מחזור היה לנו... 26 שערים, המועמדת לעלייה עירוני אשדוד עם איבוד נקודות ראשון העונה, דימונה מנצחת ונשארת מושלמת, וקרית מלאכי שוב מנצחת משער בודד של אליעזר איילין. שדרות, יצ'אלאל, ירוחם ושיכון המזרח עם ניצחונות ביתיים ומודיעין עם ניצחון חוץ, הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-10-2018
  • 10:43

בני אילת – עירוני קרית מלאכי : 1-0

קרית מלאכי התארחה באילת למשחק חוץ קשה נגד אילת המקומית. קרית מלאכי רצתה לנצח לאחר שבית הדין העניק לה הפסד טכני במשחק נגד מעלה אדומים כזכור לאחר, שזו שיתפה את אושרי ביינה שהורחק בעונה שעברה. קרית מלאכי שוב נזקקה ליכולת האישית ושער של אליעזר איילין המצוין שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-70. זהו המשחק השלישי שאיילין כובש את שער הניצחון.

אוהדי מלאכי צבעו את אילת בכתום 

 

בני יצ'אלאל – בית"ר קרית גת: 0-3

בני יצ'אלאל משיגה ניצחון ראשון העונה כשמנצחת בצורה משכנעת את העולה החדשה מקריית גת בתוצאה 3-0 משערים שהובקעו במחצית השנייה של המשחק לאחר מחצית ראשונה ללא שערים. שער של עידו סבאן וצמד של יוסי קסתה השאירו את הנקודות ברחובות. בני יצ'אלאל עם שלוש נקודות ראשונות העונה.

מעלה אדומים – עירוני מודיעין: 2-1

מודיעין עם ניצחון ראשון העונה ועוד במגרש לא פשוט אצל מעלה אדומים. לאחר מחצית מאופסת, עירוני מודיעין עולה ליתרון 2-0 בדקה ה-78 מרגליהם של נועם מזרחי ודניאל דרעי, 3 דקות מהסיום מעלה אדומים מצליחה רק לצמק מרגליו של יובל סויסה. 3 נקודות יקרות למודיעין.

דימונה ונתיבות בפתיחת המשחק (אוהדי מ.ס דימונה)

 

מ.ס דימונה – עירוני נתיבות: 0-3

דימונה המוליכה נותרה הקבוצה היחידה שמושלמת לאחר המחזור השלישי והיא נראית נהדר, עוד תצוגה מרשימה של כדורגל והקבוצה מנצחת 3-0 חלק משערים של עאטף אבו בילאל, משה אסולין ודודו כהן. דימונה ללא ספק עם הצהרת כוונות ותיאבק עד הסוף על העלייה לליגה א', מנגד נתיבות נותרה היחידה שעדיין ללא נקודות זכות.

דימונה חוגגת עוד שער (אוהדי מ.ס דימונה)

 

הפועל ירוחם – הפועל לוד: 3-6

במשחק רב שערים עם שערים מוקדמים, מהפכים וחגיגה של שערים מביסה הפועל ירוחם את הפועל לוד. ירוחם עלתה ליתרון כבר בדקה השישית מפנדל של משה אביטן, תוך 8 דקות לוד מבצעת מהפך מרגליהם של ליאור אסולין ואסף אסולין אבל ירוחם מגיבה עם חמישה שערים מרגליהם של אלירן וסקר, אלחנן גודמן צמד של מתן אפריאט ושער של משה אסולין שמשלים צמד. ליאור אסולין מלוד השלים צמד בדקות הסיום וירוחם מנצחת 6-3.

 

אוהדי עירוני אשדוד דחפו את קבוצתם עד שריקת הסיום (מוטי קדוש)

 

מ.ס באר שבע – עירוני אשדוד : 1-1

מ.ס. באר שבע אירחה את קבוצת הכוכבים מאשדוד והייתה רחוקה דקה מסנסציה ו-3 נקודות. באר שבע המקומית עלתה ליתרון כבר בדקה ה-18 משערו של ויקטור פרץ. באר שבע שמרה על היתרון עד לדקה ה-93 אז הגיע תומר בן חיים הווינר הגדול שלה והקפיץ את מאות הצופים שהגיעו למשחק ומעניק נקודה יקרה לקבוצתו של שי מאור שבשבוע הבא תארח את מ.ס דימונה למשחק עונה ראשון בין שתי הקבוצות הטובות בליגה.

שחקני 2 הקבוצות עולים לכר הדשא ושער השיוויון של תומר בן חיים עמוק בתוספת הזמן (מוטי קדוש)

 

מ.ס. שיכון המזרח – עירוני כסייפה: 0-3

שיכון המזרח עם פתיחת עונה מצויינת משיגה את הניצחון השני שלה העונה, בבית נגד עירוני כסייפה העיקשת ובמשחק קשוח ואחראי, משיגה את הנקודות היקרות. טולי סהלו, משה זימרו וסמואל בן חמו כבשו לשיכון המזרח, מנגד כסייפה כבר משחק שני ברציפות שמהווה יריב שקול לאורך רוב שלבי המשחק אבל יורדת מנוצחת וסופגת שלושה שערים.

 

עירוני שדרות – גבעת זאב: 0-2

עירוני שדרות עמוסת הציפיות רושמת ניצחון בכורה העונה. שדרות מנצחת בביתה את גבעת זאב משערים של אייל דיין וגל אסולין. שתי הקבוצות כרגע עם 4 נקודות מתוך 9 אפשריות אבל לשתיהן מטרות שונות. שדרות תרצה להתברג בצמרת ולהעפיל לפלייאוף העליון ומנגד גבעת זאב אוגרת נקודות לימים קשים ותרצה להימנע ממאבקי תחתית.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אליעזר איילין מקרית מלאכי עם עוד שער ניצחון לקרית מלאכי מעניק 3 נקודות יקרות לכתומים.

אליעזר איילין מצטיין המחזור כל שער שלו שווה 3 נקודות (רועי אסף)

 

מאמן המחזור: אבי בוחבוט מאמנה של ירוחם עם עוד הצגת כדורגל של קבוצתו ונראה כי ירוחם תעשה צרות לכל הליגה העונה.

קבוצה מצטיינת: מ.ס באר שבע עוצרת את קבוצת הכוכבים מאשדוד והייתה רחוקה דקה מניצחון סנסציוני.

ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-3 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירוני אשדוד (אשדודי 10-10-2018, 21:49)
    הפועל לוד אנחנו מחכים לכם ובמיוחד דורון המנהל שלנו מחכה לך אופיר רגב יטפט אנחנו נשפיל אותכם קל 4-0
  2. דורון מנהל (אופיר 11-10-2018, 08:32)
    אופיר רגב לא עושה לך חשבון דורון יסמוי יבחורה הוא באמת לאשדוד שעתיים לפני המשחק לראות אותך עם חצאית יבחורה
  3. עירוני אשדוד (אשדודי 11-10-2018, 12:46)
    אופיר וטפט יש לך בכלל שחקנים עד שתגיע אלינו לא ישארו לך שחקנים יבחורה גם מודעין יזיינו אותכם אין לך הגנה של בטטות חחחחח
  4. אשדודי בלי עין (אופיר 11-10-2018, 14:20)
    דורון לוד לא אכפת להם מהליגה אכפת להם רק שאשדוד לא יעלו ואכפת להם רק לראות אותך עם חצאית יבחורה כי אתה אישה כוסית ואז יהיה לכם חשק לזיין אותכם במגרש .רק תוציא את האזנות סתר מתחת לחצאית ושים משקפיים שחורות שלא יראו את עין ימין שלך יפוזל סמוי
  5. ר (רוני 11-10-2018, 19:14)
    קודם כול דימונה תזין את אשדוד יים שני
  6. דימונה לא רמה (עירוני עולה בקלות 13-10-2018, 15:38)
    יקבלו 5 ביום שני מעירוני