נבחרת המחזור ה-4 בליגה א' דרום: בחסות "סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור הרביעי בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו מכבי יבנה מנצחת במגרש הקשה באזור וממשיכה להוביל את הטבלה. מ.ס. כפר קאסם מביסה את מחנה יהודה ושומרת על המקום השני. בקעת הירדן עם ניצחון ראשון העונה ומכבי הרצליה מפתיעה בגדול את קרית גת בחוץ. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום. המצטיינים בחסות ה"סאנסה" - הסושי בר בטיילת ראשון לציון

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-10-2018
  • 11:16

נבחרת הדרום:

שוער:

בר מנקר (מכבי הרצליה)

שוערה של מכבי הרצליה, הוכיח נגד קרית גת שיש למכבי הרצליה שוער שמביא נקודות. קרית גת לחצה והגיעה למצבים, אבל בר במשחק מצוין שמר על רשת נקייה ולא נתן לקרית גת לכבוש. יש לציין את משחקו המצוין של יוסי שקל באדומים אשדוד שהביא ניצחון ענק לקבוצתו על שמשון כפר קאסם החזקה.

 

בר מנקר הוכיח שלהרצליה יש על מי לסמוך (איתן ידגר)

 

הגנה:

שחף הלמן (מכבי יבנה)

בלמה המצוין של יבנה, יחד עם הבלם אור הרשקוביץ היו פשוט נהדרים במשחק ההגנה של יבנה. הלמן שיחק אחראי מאד, קשוח וניצח בכל קרבות האחד על אחד של התקפת אזור. שחף הקרין המון ביטחון על משחק ההגנה של חבריו והוא היה מהגורמים לניצחון הגדול של יבנה באזור.

 

גיא עיני ('אדומים' אשדוד)

בלמה המצוין של אשדוד, סגר את התקפת כפר קאסם ולא נתן להם לזוז כל כדור בראש הוא היה ראשון דוחף את השחקנים קדימה מעודד את שחקניו ובעיקר מנהיג את ההגנה של האדומים עם הניסיון הרב שלו. 

 

דור הלוי (מכבי הרצליה)

בלמה המצוין של מכבי הרצליה, בעוד משחק ענק הנהיג את קבוצתו לניצחון ענק על קרית גת בחוץ. דור משחק עם שחקנים צעירים, ומוכיח את הניסיון הרב שלו בכל משחק שהוא משחק. 

 

דסה דסליי טגנה (הפועל כפר שלם)

בלמה הצעיר והמצוין של כפר שלם, יחד עם הבלם השני של כפר שלם דודי שוורצמן, עשו עבודה גדולה וסגרו את התקפת נורדיה, ובעיקר מנעו מגובזה להגיע למצב של כיבוש. דסה בלם צעיר ומוכשר שיכול לשחק בליגות הבכירות. 

 

קישור:

 

אוהד אדלשטיין, שובר השוויון של כפר קאסם (רמי גרידיש)

 

אוהד אדלשטיין (מ.ס. כפר קאסם)

איזה שחקן ענק אדלשטיין, הקשר המהיר עם השליטה המצוינת, כבש שער ובישל שער ליוסי אסייג מתוך רחבת החמש. אוהד נחשב לקשר אולי הכי טוב בליגה בתפקיד שלו, והוא השובר שוויון של כפר קאסם בשנים האחרונות.  

 

דור מלכה (הפועל בקעת הירדן)

קשרה המצוין של בקעת הירדן, כבש צמד ובישל שער נוסף אשר הביאו לקבוצתו 3 נקודות סופר חשובות. דור שחקן חכם שמשחק בקישור של הבקעה, ומוביל אותה לניצחון שיביא המשכיות.

 

עמית פרחי (הפועל כפר שלם)

הקשר ההתקפי שהגיע רק לפני מספר ימים, כבש את שער הניצחון כשנכנס מחליף והיה מצוין על המגרש. פרחי היה פעיל מאד והוכיח הרבה מהפוטנציאל הטמון בו.

 

התקפה:

איוב אבו סבית (מ.ס. כפר קאסם)

חלוצה של מ.ס. נכנס במחצית והביא שינוי. איוב החלוץ הגבוה והחזק, משך הרבה תשומת לב מהגנת מחנה יהודה והיה פעיל מאד במשחק ההתקפה עם שני בישולים שהביאו ניצחון משכנע על מחנה יהודה.

 

רועי דיין אחראי על 3 נקודות יקרות עבור קבוצתו (אבייתר ברק)

 

רועי דיין ('ירמיהו' חולון)

חלוצה של חולון היה הבולט מבין שחקני חולון בניצחון החשוב על מכבי יפו. רועי שימש כשחקן ציר נהדר וחילק כדורים לחבריו, לקינוח כבש את שער הניצחון היקר של קבוצתו, והביא 3 נקודות חשובות להמשך הדרך.

 

עידן סרור (הפועל בקעת הירדן)

חלוצה של בקעת הירדן, חזר לשחק תחת מאמנו נועם שוהם שכנראה יודע טוב יותר מכולם איך להוציא את הטוב ביותר מעידן סרור. סרור שחקן מעל הליגה, אבל צריך מאמן שיידע להוציא את זה ממנו. 

 

מאמן המחזור: צחי טיאר (מכבי הרצליה)

אורי קרגולה ממשיך בדהירה המושלמת שלו עם יבנה והפעם עם ניצחון סופר קשה באזור, נועם שוהם, מאמנה של בקעת הירדן עם ניצחון ענק על כפ"ס, לאחר שהחליף את רוב ההרכב והראה את ההבדל כשיש מאמן טוב על הקווים, וגם מחמאה ענקית מגיעה למאמן נורדיה אשתקד, ויקטור גניש שהגיע עם קבוצתו הצנועה מכפר שלם, ובמשחק טקטי נהדר הביא ניצחון ענק לקבוצתו. אבל מעל כולם הרשים השבוע צחי טיאר מהרצליה שלקח את קבוצתו נגד קרית גת החזקה ולמרות ההפסד בגביע, וכשכבר כולם הספידו את הרצליה, הם חזרו עם ניצחון ענק. שאפו!

 

צחי טיאר, נתן לכולם לדבר וחזר עם ניצחון גדול מקרית גת (איתן ידגר)

 

קבוצת המחזור: הפועל בקעת הירדן

איזה ניצחון ענק עשו בקעת הירדן על ביתר כפ"ס. ניצחון ענק ובעיקר הוכיחו שהם קבוצה חזקה וכל הכבוד לבעלי הבית בבקעה שהביאו מאמן תותח כמו נועם שוהם והצליחו להביא לו רכש מרשים שיוכל להביא ניצחונות ובעיקר להשאיר אותם בליגה. שאפו! הם זוכים במתנה מתנת ה"סאסנה"-הסושי בר בטיילת ראשון לציון. 

 

קבוצת המחזור - הפועל בקעת הירדן (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לבקעה אבל נראה אם יש המשכיות. (שי 09-10-2018, 11:43)
    המבחן של הבקעה הוא בהמשכיות צריך לחכות עוד 3 מחזורים. בכל מקרה אני מסכים שיש להם מאמן תותח.
  2. יוסי שקל איזה שם גדול (צפוני 09-10-2018, 13:23)