"כשמגיע ניצחון ראשון זה פותח את הדרך"

כך אמר ויקטור גניש, לאחר ניצחון בכורה של קבוצתו העונה כפר שלם על האקסית נורדיה. ויקטור נחשב למאמן מצוין ומנוסה, שעשה עבודה טובה מאוד עם קבוצתו אשתקד בית"ר נורדיה כאשר העלה אותה לפלייאוף העליון מתחתית הטבלה. שוחחתי איתו על הקבוצה שבנה העונה בכפר שלם.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-10-2018
  • 13:10

ויקטור, ניצחון בכורה במחזור האחרון מול נורדיה הקבוצה הקודמת שלך, איך ההרגשה?

"זה מרגש לפגוש חברים, עליתי למשחק בהתרגשות כשעשו לי טקס והעניקו לי זר פרחים. הייתה לי עונה מצוינת בנורדיה, אבל זה לא הסתדר מבחינה כלכלית. ברגע שהשופט שרק לפתיחת המשחק הייתי כל כולי כפר שלם, הייתה לנו פתיחת עונה לא כ"כ טובה עם תיקו מול שערים וקריית גת, והפסד לאדומים והיינו חייבים לחזור מנורדיה עם נקודות."

 

ספר לי על הקבוצה שבנית העונה בכפר שלם?

"עוד לפני שהגעתי לכפר שלם, קיבלו החלטה לרענן את השורות ושחררו שחקנים מובילים וביקשו ממני לבנות קבוצה של צעירה עם מספר מצומצם של וותיקים, כדי שתהיה לנו עונה טובה ולא נסתבך במאבקי תחתית. הגיעו שחקנים צעירים וגם שחקנים בעלי ניסיון ויצאנו לדרך״.

 

האם ויקטור גניש יצליח לשחזר את ההצלחה מהעונה הקודמת בנורדיה גם בכפר שלם. (צילום:מני בן ארי)

 

מה האג'נדה שלך כמאמן?

"אני משתדל להסתכל על הזמן הקצר, אין לי תוכניות ארוכות ודרך זה אני אגרום לקבוצה להגיע לפסגה. כך גם עשיתי בנורדיה, שידרתי ביטחון ובנינו את המטרות שלנו תוך כדי העונה. כשמגיע ניצחון ראשון זה פותח את הדרך ותוך כדי אני מגבש את התוכניות שלי. מעבר לזה חשוב לי שהשחקנים שלי יהיו שמחים, ולתת להם הרגשה שהם באים לעבוד אבל גם ליהנות, כששחקן נהנה אפשר להוציא ממנו הכל."

 

מה המטרות של כפר שלם העונה?

"לא יצאנו בהצהרות העונה, חשוב לי לשמור על המקום שלנו בליגה. כפר שלם היא קבוצה שנבנתה עם תקציב לא גבוה, ואנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, ובמהלך העונה נגבש את המטרות שלנו."

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את הפועל אזור, איך התחושה לקראת המשחק?

"המשחק ביום שני, יש תוכנית צפופה לשבוע הבא אבל אין תכנון מיוחד, ואנחנו מגיעים למשחק כמו לכל משחק. לפני המשחק בסופ"ש הקרוב יש פגרה כיף לתת להם חופש, ההכנה תהיה לא פשוטה כי חלק משמעותי יוצאים לספורטיאדה."

גיא צמח

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה ויקטור - מאמן מצויין (א.ל 12-10-2018, 13:51)
  2. הכתום עולה (מלאכי 12-10-2018, 16:35)
    גניש תהיה בן אדם מעל הכל נשמהההה
  3. ויקטור נשמה טובה (אבי 12-10-2018, 20:10)
    לפני היותו מאמן מקצועי , מבין שחק ברמות הגבוהות הוא קודם כל נשמה טובה . בהצלחה ויקטור
  4. ויקטור אוהבים אותך! (אוהד 13-10-2018, 18:58)
    כל הכבוד! יאללה כפר שלם! אוהבים!
  5. מאמן ברמה גבוה ואדם עם נשמה ענקית (מלאכי 14-10-2018, 01:47)
  6. אחלה מאמן אחלה בנאדם (אחד שיודע 14-10-2018, 07:19)
    כול הכבוד לכפר שלם על המאמן על הקבוצה הצעירה רק ילדים כול הילה הזאת זה ליגה למקומות עבודה ילדים זה שימחה ילדים זה ברכהה יעלה כפררר שלםםםם