סוכנות השחקנים D&A עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 8

השבוע לקראת המחזור ה-8 בליגה הלאומית, סוכנות השחקנים D&A מביאה בפנינו את התחזית לשמונת המשחקים. בני לוד פוגשת את הפועל ר"ג המאכזבת... איך תתאושש עפולה לאחר ההפסד לקטמון...? האם הפועל כפר סבא תחזור למסלול הניצחונות...? האם רמת השרון או מרמורק סוף סוף תשיג ניצחון ליגה ראשון...? וגם... האם קטמון תשמור על הפסגה...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-10-2018
  • 07:01

צמוד צמוד בצמרת ובתחתית, וכנראה שהעונה הליגה הלאומית תהיה צמודה וצפופה מתמיד!

נעבור למשחקים:

מכבי אחי נצרת - הפועל ראשון לציון
נג'ואן גרייב וחניכיו מגיעים לאחר הניצחון בלוד, וירצו לייצר מומנטום ולהתקדם בטבלה, לבטח מול הקהל הביתי... בראשון המצב לא פשוט, הקבוצה לא נראית טוב וממוקמת במקום ה-10. אם לא יגיע שינוי ומהר הקבוצה עלולה להסתבך ולא בטוח שהיא בנויה לקרבות תחתית. הימור שלי: ניצחון לאחי נצרת.

 

נג'ואן גרייב ירצה ליצור מומנטום

 

הפועל פ"ת - בית"ר ת"א רמלה
מסאי דגו וחבורתו במקום האחרון, אך עדיין מדובר בקבוצה צעירה וכשרונית, מועדון גדול במשבר גדול. נקווה שהחבר'ה יתעוררו ומהר וימשיכו לצבור נקודות... מנגד בית"ר ת"א רמלה בעונה בינונית עד כה ולא יציבה. חניכיו של זיו אריה עדיין לא עלו על הנוסחה הנכונה ליציבות, אך עם כמות הכישרון שבה היא יכולה לנצח כל קבוצה. הימור שלי: ניצחון לבית"ר ת"א רמלה.

 

הפועל עכו - הפועל נצרת עלית
אלון זיו ושחקניו מגיעים אחרי הפסד לאיכסל, והם עדיין מחפשים את האיזון הדרוש ומשלמים מחיר יקר על פתיחת העונה המאוחרת. מנגד הפועל נצרת עלית, חניכיו של ירון הוכנבוים ממשיכים להציג יכולת טובה ויעשו הכל על מנת להמשיך ולהיצמד לדבוקת הצמרת הגבוהה! הימור שלי: ניצחון לנצרת עלית.

 

 

אדהם הדיה, הביא ניצחון ראשון לאיכסל. איך זה ייגמר מול כפ"ס? (צילום: יח"צ)

 

הפועל כפ"ס - הפועל איכסל
כפר סבא נחלה הפסד ראשון העונה, אך בנודיס וחניכיו יעשו הכל בבית למול הקהל הגדול, להוכיח שזו הייתה מעידה קלה, כשקווין ריינשטיין, אחד השחקנים המשמעותיים במרכז המגרש חוזר מהרחקה. מנגד מגיעה איכסל לאחר ניצחון ראשון, כשעל הקווים מאמנה החדש אדהם הדיה והם ירצו לייצר עוד נקודות חשובות להמשך. הימור שלי: ניצחון לכפ"ס.

 

הפועל בני לוד - הפועל ר"ג
בני לוד מסובכים בתחתית חזק, לראשונה מזה שנים רבות ללא סלימאן אזברגה שהתפטר, איזה קבוצה נראה? לא ידוע! מנגד אכזבת העונה עד כה, הפועל רמת גן. גם חילוף המאמנים לא עשה את שלו עדיין ומחר ברקוביץ' וחניכיו חייבים להתחיל לנצח, אחרת עוד השקעה ענקית תרד לטמיון. הימור שלי: ניצחון לרמת גן.

 

איך תיראה לוד ללא אזברגה? (באדיבות אתר ONE - שחר גרוס)

 

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון
קרב צמרת מרתק! קבוצתו של עופר טסלפפה, העולה החדשה, מתמקמת בחלק העליון של הטבלה, ותעשה חיים קשים לכל קבוצה. מנגד הפועל אשקלון של שלומי דורה משבוע לשבוע נראה שהקבוצה מתחברת ומטפסת לצמרת הגבוהה. הימור שלי: ניצחון לנס ציונה.

 

הפועל עפולה - עירוני רמת השרון
עפולה מגמגמת עד כה, עם סגל כמו שלה אופיר חיים יודע שהחבר'ה חייבים להיות בחלק העליון של הטבלה. מנגד, רמת השרון מסתבכת בתחתית, וחייבת להתחיל לייצר נקודות אחרת יהיה מאוחר מידי! אורן רותם וחניכיו חייבים להתעורר ומהר! הימור שלי: ניצחון לעפולה.

 

קובי מויאל, הצהרת כוונות של קטמון (צוות מדיה הפועל קטמון ירושלים)

 

הפועל מרמורק - הפועל קטמון
אלדד שביט וחניכיו ינסו בכל שבוע להצר את צעדי היריבות, ולייצר בעבודה קשה ומשמעת טקטית נקודות. מנגד הפועל קטמון נראית מצוין, והיא במקום הראשון! קטמון החתימה השבוע את קובי מויאל, מה שמעיד על כוונותיה העונה! הימור שלי: ניצחון לקטמון.

 

מאחל בהצלחה לכל הקבוצות ושבת שלום.

סוכנות השחקנים D&A עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 8

הוסף תגובה
תגובות