תחזית ליגה א׳ צפון, מחזור 5: רועי סימוני מארח את פאיד חסון

המחזור ה-5 בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את פאיד חסון לתחזית השבועית... כיצד זה יגמר לאחר הניצחון בשבוע שעבר? האם בני זלפה תרשום ניצחון חמישי ברציפות? האם אום אל פאחם תנצח את צור שלום? עירוני טבריה תפגוש את ״רובי״, כיצד זה ייגמר? והאם באקה הלוהטת תחזור לנצח במשחק נגד הרצליה? שווה לקרוא!!!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-10-2018
  • 11:00

שלום לכולם! 

לקראת המחזור החמישי יש בפנינו כמה מסקנות:

1. ליגה א׳ צפון רצופה במכשולים והפתעות עד כה, אך ללא ספק מביאה עמה משב רוח מרענן בדמותה של העולה החדשה בני זלפה, בשקט בשקט היא משקיפה על הליגה מלמעלה ונותנת לכולם להבין שהם כאן עד הסוף, ועל כך מגיע להם שאפו ענק!

2. במשך מספר שבועות אמרתי שמוריס אוזן יצטרך לשמור על הגחלת באום אל פאחם, כי סיר הלחץ לא מפסיק לבעבע וכך אכן קרה לאחר ארבעה מחזורים בלבד. הכל התפוצץ ואוזן הפך למאמן השני שמסיים את עבודתו בליגה. יחד איתו עזבו שחקנים כמו: לירון אלימלך ואלירן חודדה... יהיה מעניין לראות כיצד ידעו להרגיע שם את העניינים ולחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד בשבוע שעבר.

 

מיכאל בן ברוך מהרצליה, יצליח לעצור את באקה? צילום: איתן ידגר.

 

3. ״רובי שפירא״ מתחילה להראות ניצוצות ורושמת ניצחון ליגה שני ברציפות, כאשר מעל כולם בולט ליעד מרדכי המוכשר שמתגלה כבינגו ענק של מיקי קופל ואלעד בראון, והם ללא ספק בדרך הנכונה.

4. בהפועל כפר כנא מתחילים להתייצב ורושמים ניצחון שני ברציפות. אדהם זועבי ניטרל מעליו את כל יועצי האיחיתופל שהיו סביבו, ומוכיח שהוא מאמן עם עתיד טוב ולאט לאט קבוצתו עולה על דרך המלך.

5. עירוני טבריה ואילן סוויסה חוזרים לליגה לאחר טורניר מוצלח מאוד בגרמניה, הם עדיין מושלמים אך חסרים להם שני משחקי ליגה. מעניין יהיה לראות האם ימשיכו להיות מושלמים. 

6. קבוצתו של אוהד בוזגלו מאבדת נקודות ראשונות העונה, אך ממשיכה להוכיח לכולם כי היא קבוצה חזקה וטובה שתדבר חזק עד סוף העונה, ואולי אף תחגוג עלייה בסיום העונה. 

 

השבוע בחרתי לארח את פאיד חסון מאמן ענק וחבר טוב מאוד. לאחר הניצחון בשבוע שעבר נגד טל פרלמן ארצה לשמור על יציבות ולרשום ניצחון שני ברציפות, קל זה לא הולך להיות.

ניחוש נכון = 5 נקודות 

בינגו = 10 נקודות

 

נעבור למשחקים:

'רובי שפירא' חיפה - עירוני טבריה

רועי: משחק בין שתי קבוצות צעירות וטובות. בשנים האחרונות טבריה הפכה לסדין אדום עבור אוהדי 'רובי', שחקניו של אילן סוויסה מגיעים בכושר נהדר מטורניר ההגינות בגרמניה, ולמרות ההפסד בגביע הם ינצחו ועבאד גאברין יכבוש את שערו הראשון העונה. ההימור שלי: 2-0 לטבריה. 

פאיד: טבריה קבוצה טובה שתדע להסתדר עם המתפרצות של 'רובי', יש לה התקפה טובה ולכן לדעתי היא גם תנצח. ההימור שלי: 2-1 לטבריה.

 

אילן סוויסה חוזר לאחר טורניר נהדר בגרמניה. האם יחזור גם עם ניצחון מול 'רובי'? (רמי גרידיש)

 

הפועל כפר כנא - הפועל כאוכב

רועי: משחק על טהרת המגזר, כפר כנא רושמת ניצחון שני ברציפות ונראית טוב בשבועיים האחרונים למרות שהודחו בגביע ע״י ריינה. בכאוכב איימן חלאיילה חסר מספר שחקנים בכירים, גם תיקו יהיה עבורו נהדר במגרש בכפר כנא. ההימור שלי: 1-1.

פאיד: כפר כנא אחרי תוצאה טובה, כוכאב מקבלת את הפצועים חזרה. משחק מעניין בין שתי קבוצות טובות שיגמר בתיקו. ההימור שלי: תיקו 0-0.

 

איימן חלאיילה, יסתפק בתיקו מול כפר כנא? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אום אל פאחם - מכבי צור שלום

רועי: סיר הלחץ באום אל פאחם רותח והפסד נוסף יגרור אחריו זעזוע רציני. הם החתימו את שמעון הדרי שנכשל בשנה שעברה, אבל מול הקבוצה מהקריות זה צריך להיות עבורם מכשול קל והם ינצחו למרות הבלאגן מהשבוע האחרון. ההימור שלי: 0-3 לאום אל פאחם.

פאיד: אום אל פאחם אחרי השינויים תנצח בבית. למרות שצור שלום קבוצה טובה, עם יכולות טובות. הביתיות תעזור לאום אל פאחם. ההימור שלי: 0-2 לאום אל פאחם.

 

שמעון הדרי חוזר לקדנציה נוספת באום אל פאחם

 

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל הרצליה 

רועי: משחק המחזור בין שתי קבוצות שתתמודדנה בצמרת. באקה למרות התיקו בשבוע שעבר נמצאת בתקופה נהדרת, קבוצתו של מומו ניסטל מגלה חוסר יציבות במשחקים האחרונים ומול אוהד בוזגלו ושחקניו הם יצטרכו לעבוד קשה. ההימור שלי: 0-1 לבאקה.

פאיד: באקה בבית עם הקהל הנהדר שלה תמשיך להציג את היכולת שאפיינה אותה בשבועות האחרונים, למרות שבהרצליה נבנתה קבוצה טובה, מול באקה זה לא יספיק. ההימור שלי: 0-2 לבאקה.

 

האם חוסר היציבות של מומו ניסטל והרצליה תיעצר מול באקה? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל שפרעם - מ.ס טירה

רועי: הפועל שפרעם לא מצליחה לרשום ניצחון ראשון העונה מול נשר לאחר שהובילה ביתרון של שני שערים הפסידו את המשחק. מול טירה זה יהיה לא קל בכלל למרות שהם מארחים את המשחק במגרשם הביתי ואני מריח כאן הפתעה. ההימור שלי: 0-1 לשפרעם.

פאיד: שפרעם קבוצה פחות איכותית מטירה, אבל יש להם מאמן שיודע מה הוא רוצה. טירה כשרונית מאוד ויהיה משחק הגנתי מאוד. ההימור שלי: תיקו 1-1.

 

עירוני קרית אתא - הפועל בני זלפה

רועי: חיים לוי ויוחאי כהן הבלתי נגמר פוגשים את מוליכת הטבלה ששומרת על מאזן מושלם עד כה, המשחק שיערך בנשר יאפשר לשתי הקבוצות לפתח משחק כדורגל נהדר, וכל תוצאה לא תפתיע אותי. ההימור שלי: 0-1 לקרית אתא.

פאיד: קרית אתא קבוצה ביתית וטובה עם מאמן מצוין ושחקנים נהדרים. זלפה מפתיעה ויציבה ולא בכדי נמצאת במקום הראשון בטבלה. ההימור שלי: 2-1 לבני זלפה.

 

האם יוחאי כהן וחבריו יעצרו את מוליכת הטבלה? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל ירושלים - עירוני נשר

רועי: משחק בין שתי הקבוצות החלשות ביותר בליגה, כפי הנראה אם הן לא תבצענה זעזוע ותתחזקנה במספר שחקנים, הן בדרך הבטוחה לליגה ב׳. לאחר ניצחונה הראשון של נשר בשבוע שעבר, הפעם זה יהיה תורם של הירושלמים. ההימור שלי: 0-2 להפועל ירושלים.

פאיד: נשר רושמים ניצחון ראשון בשבוע שעבר וירצו להמשיך במומנטום החיובי גם נגד ירושלים, קל זה לא יהיה אבל הם יחזרו עם הנקודות לצפון. ההימור שלי: 1-0 לנשר.

תחזית ליגה א׳ צפון, מחזור 5: רועי סימוני מארח את פאיד חסון

הוסף תגובה
תגובות
  1. כולם נגד רובי ואנחנו ננצח (רובי 14-10-2018, 13:37)
  2. טבריה חלשים (רובי 14-10-2018, 13:38)
  3. אדון סימוני (מיקי קופל 14-10-2018, 15:22)
    מחכה לך ביציע יא סימוני. אין גרעינים, אין שתייה, אין פולים אין כלום. מיקי
  4. בהצלחה (אוהד טבריה 14-10-2018, 22:39)
    מספיק לי 1 קטן שזה יהיה ניצחון גדול
  5. אחת מ2 הקבוצות החלשות בליגה? (נשר 15-10-2018, 00:09)
    עלי כנענה רועי עטר מאיר גבאי עמית אמזלג נועם בראון?
  6. תחזית (גלזר א . 16-10-2018, 14:52)
    אתם הפרשנים כדאי שתתחילו לתת את תחזית מזג האויר . שם תצליחו יותר . אום אל פאחם הפסידה שתי נקודות וגם את הבלם . היו קרובים להפסד .