תחזית ליגה א' דרום' מחזור 5 בחסות ה"סאנסה": אוהד רון מארח את איהאב סרסור

השבוע החלטתי לארח את חברי איהאב סרסור, בעל הבית בשמשון כפר קאסם. איהאב היה שחקן בעברו, ולכן מכיר את ליגה א' הרבה יותר טוב מאחרים. איהאב חושב שיבנה תיעצר מול מכבי יפו, מכבי הרצליה תנצח את אדומים אשדוד והכח את קרית גת... אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות את התחזית בחסות ה"סאסנה" - הסושי בר שבטיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-10-2018
  • 13:55

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב איהאב סרסור, הבעלים של שמשון כפר קאסם, למי שלא יודע איהאב לקח קבוצה מליגה ג' והביא אותה לליגה א' כאשר פניו לבנות קבוצה שתגיע לליגות הבכירות בישראל. איהאב היה שחקן בעברו ובשנים האחרונות כאמור הוא הבעלים של שמשון כפר קאסם. איהאב מכיר את הקבוצות בליגה א' הרבה יותר טוב מהרבה אנשים שנמצאים בליגה הרבה שנים. איהאב חושב שהוא ינצח אותי בתחזית, אמרתי לו שבשבוע שעבר גברתי על שי מאור ואין סיבה שלא אגבור גם עליו. המנצח יקבל ארוחה זוגית במסעדת הסושי סבר בטיילת ראשון לציון ה"סאסנה". שיהיה בהצלחה.

 

לפני התחזית שאלנו את איהאב מספר שאלות על הליגה:

איהאב, מה אתה חושב על הליגה העונה? 

"ליגה מאד קשה, בטח בהתחלה כאשר כל הקבוצות באות מוכנות אחרי פגרה ארוכה. יש מוטיבציה ורצון להוכיח, אבל הקבוצות הטובות עם הסגל הרחב נמדדות לתקופה ארוכה ולא קצרה, ורק במחזור העשירי בערך נראה את הטבלה האמיתית".

עליתם ליגה העונה, אתם חדשים בליגה. מה אתה אומר? ליגה א' זה כמו שחשבת?

"ליגה א' זאת ליגה רצינית ביותר, ליגה שוויונית. לא יהיה קל לאף אחד בליגה ויהיה קרב צמוד עד המחזור האחרון. גם בעלייה, גם בפלייאוף העליון וגם בקרבות ההישרדות. העיקר שיהיה כדורגל מהנה".

מי לדעתך תעלה ליגה?

"לדעתי הקרב על העליה יישאר פתוח עד סוף הסיבוב הראשון לפחות, יש הרבה קבוצות טובות ואני רק מקווה שימשיך להיות מעניין. הליגה טובה, הקהל מאד מרוצה וזה עושה שמח לשחקנים רק שימשיכו ככה ושיהיה ספורטיבי עד המחזור האחרון, ולא משנה מה יהיה".

 

ונעבור למשחקים:

מכבי יבנה-מכבי יפו, יבנה, 18:00

אוהד: איזה משחק יש לנו ביבנה! מכבי יפו נגד אורי קרגולה, מאמנה אשתקד וכל השחקנים שלקח משם. אפשר להגיד - ה'דרבי הגדול של קרגולה'. מכבי יפו לאחר הרבה שנים כנראה הבינו שיש להם שחקנים חלשים והחלו להתחזק בצורה משמעותית, השבוע כשהחתימו אפילו שחקנים שנחשבים לבכירים לשעבר, כמו סהר שבתאי שהגיע הזמן שייתן גולים, כי בעונות האחרונות הוא לא כובש כפי שמצפים ממנו, ובטח שהוא ירצה לכבוש נגד קבוצתו אשתקד מיבנה. יבנה משחקים הגנה חזקה ותמיד יש מי שיכבוש עבורם. יפו יבואו חזק מול יבנה, אבל יבנה עדיפים וצריכים לנצח את היפואים שכמו שזה נראה עכשיו, יכולים להתחיל לתכנן את העונה הבאה. ההימור שלי: יבנה ינצחו.
איהאב:
 יבנה הקבוצה המושלמת של הליגה עם השחקנים הצעירים, שרוצים לנצח כל משחק ורואים את הרצון הגדול של המאמן אורי קרגולה, אבל ממול ראינו שמכבי יפו פתחו את הכיס והביאו שלושה שחקנים מצוינים ואיכותיים מאד, ואני הולך על משחק של תיקו. המשחק בבית של יבנה, וזה יתרון גדול אבל המשחק יסתיים ללא הכרעה. הימור שלי: תיקו.

 

אורי קרגולה פוגש את קבוצתו מאשתקד (גיא צמח)

 

שמשון כפר קאסם-בית"ר נורדיה, כפר קאסם, 15:30

אוהד: שמשון כפר קאסם מגיעים למשחק ללא מאמן, ואני לא אוהב את זה. פעם אחרונה שנורדיה שיחקה מול קבוצה ללא מאמן הייתה אדומים אשדוד, ונורדיה ניצחו. האם גם הפעם נורדיה תנצח את שמשון? נורדיה מגיעה לאחר הפסד לכפר שלם, אבל נורדיה חייבת להביא מאמן בכיר על הקווים שיעזור למאמן שלומי עמר לנהל משחק וגם שייתן קצת יחס אנושי לשחקניו. ההימור שלי: כפר קאסם בבית עדיפים וינצחו. 

איהאב: הקבוצה זה הלב שלי, זה החיים שלי, ואני נותן את הלב והנשמה כל הזמן למען הקבוצה שלי, ואני מאד רוצה ומקווה לניצחון מול נורדיה. המשחק בבית וצפוי להגיע קהל לעודד ואני מקווה שננצח. ההימור שלי: ניצחון לשמשון כפר קאסם.

 

מכבי הרצליה-הפועל אדומים אשדוד, הרצליה, 18:30

אוהד: מכבי הרצליה מגיעה למשחק לאחר ניצחון גדול על קרית גת בחוץ. הרצליה קבוצה חזקה מאד בחלק ההגנתי ועד שלא יתחזקו משמעותי בחלק ההתקפי, הם יתקשו לנצח משחקים. אדומים אשדוד נמצאים בכושר נפלא והם שווים ניצחון בהרצליה, למרות שלא אופתע אם יסתיים המשחק בתיקו. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

איהאב: משחק סופר מעניין ולפי דעתי משחק המחזור של הליגה. מכבי הרצליה בבית מאד חזקים, אדומים אשדוד קבוצה מצוינת, אבל החלק האחורי של אשדוד צריך להתחזק כדי לנצח משחקים כאלה. הימור שלי: ניצחון מכבי הרצליה.

 

צחי טיאר צריך להתחזק בחלק ההתקפי (איתן ידגר)

 

מ.כ. ירמיהו חולון-מ.ס. כפר קאסם, חולון, 15:30

אוהד: חולון קבוצה מאוזנת. ללא ספק שלומי שלמה וליאור שלומן הבעלים עושים עבודה נהדרת ביחס לכך שתקציב הקבוצה ירד משמעותי העונה, ויחד עם זאת יש תוצאות די טובות. אבל השבוע הם פוגשים את הקבוצה שלדעתי נמצאת בכושר הכי טוב בליגה, מ.ס. כפר קאסם. כפר קאסם קבוצה מצוינת ועם המהירות והטכניקה ובעיקר יוסי אסייג הם ינצחו בקלות את חולון. ההימור שלי: ניצחון קל לכפר קאסם.

איהאב: חולון עם עונה שנייה שלה בליגה, שחררו הרבה שחקנים טובים שהיו אצלם שנה שעברה. אני לא רואה שיש להם סיכוי ממשי נגד מ.ס. כפר קאסם. כפר קאסם קבוצה מצוינת שנמצאת בכושר נהדר, יש להם חלק קדמי אולי הכי טוב בליגה, והם ינצחו את חולון באופן חלק וללא קושי. ההימור שלי: ניצחון למ.ס. כפר קאסם.

 

הכח ר"ג-עירוני קרית גת, וינטר, 20:30

אוהד: הכח מגיעים למשחק לאחר תיקו חוץ מול שעריים, קרית גת למגיעים לאחר הפסד מפתיע בבית להרצליה. קרית גת עם פתיחת עונה נפלאה מבחינתה, מגיעה למשחק מול הכח שגם היא נמצאת בפתיחת עונה מרשימה. שתי קבוצות טובות ורק נקווה שנהנה מהמשחק. הימור שלי: הכח בבית ינצחו.

איהאב: הכח ר"ג עם עומר פרץ על הקווים שמדריך את הקבוצה יפה מאד, והם עומדים יפה מאד ומאומנים מאד. ראיתי אותם נגד הפועל פ"ת שהם קבוצה מצוינת והכח ר"ג ניצחו אותם, אתה רואה קבוצה שבה כולם עובדים, כולם רצים וכל הכבוד למאמן. לקרית גת יש כנפיים מהירות, בעיקר אדי אדרי ואם הכח יסגרו אותו טוב הם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון הכח.

 

עומר פרץ עושה עבודה נהדרת בהכח (מני בן ארי)

 

הפועל בקעת הירדן-מכבי שעריים, מושב תומר, 15:30

אוהד: בקעת הירדן לאחר שהביאה את המאמן המצוין נועם שוהם, היא קבוצה אחרת לגמרי. וקבוצות אחרות צריכות להבין שאי אפשר להצליח עם מאמן בינוני, צריך מאמן טוב כדי להצליח בליגה א'. מכבי שעריים מאוכזבת מפתיחת עונה די בינונית, כאשר כבשה רק שער אחד ב-4 משחקים. הקבוצה הביאה את אושרי טוויל שמכיר את ליגה א', אבל הוא יצטרך זמן להתרגל לליגה. ההימור שלי: בקעת הירדן בבית עדיפים וינצחו ויגבירו את מד הלחץ בשעריים.

איהאב: בקעת הירדן עם החיזוק שעשו ובעיקר דניאל שערי בשער, שהוא שוער מצוין וכמה חיזוקים שעשו לאחרונה בקו האחורי, ובעמדת המאמן שהביאו את נועם שוהם שמבין הרבה כדורגל, מול שעריים שהם גם קבוצה חזקה. קבוצתו של מוסא בן חיים הם קבוצה טובה שמשחקת אטרקטיבי ועד הדקה האחרונה. הימור שלי: תיקו.

 

אושרי טוויל, יצטרך זמן בכדי להתרגל לליגה (מני בן ארי)

 

הפועל כפר שלם-הפועל אזור, שכונת התקווה, 15:30

אוהד: כפר שלם עשתה ניצחון ענק על נורדיה במחזור הקודם, ניצחון של הרבה אופי ומגיע שאפו ענק לגניש על כך. אזור מגיעים למשחק לאחר שמספר משחקים הם סובלים מחוסר מזל, ועכשיו אפשר להוסיף גם מכת פציעות ללא דניאל רז ואיתי כהן השוער. מצד שני הם התחזקו עם מאור עידה ומשה סולימנוב. ההימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו. 

איהאב: כפר שלם בבית, עשו כמה חיזוקים לאחרונה בחלק הקדמי ובקישור. הם ניצחו השבוע את נורדיה בנורדיה וזה מראה על קבוצה חזקה. יש להם מאמן טוב כמו ויקטור גניש שאני מכיר אותו והוא אפילו היה המאמן שלי. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

מאור עידה חוזר לאזור וינסה להשיג ניצחון (אלעד ירקון)

 

הפועל מחנה יהודה-בית"ר כפ"ס, מושבה סינטטי, 15:00

אוהד: מחנה יהודה עוברת שינוי גדול בימים האחרונים, ציון בזר מאמן הקבוצה הוא איש כדורגל שמאמן הרבה שנים והיה שחקן הרבה שנים. הוא יודע מה צריך כדי להשאיר את המועדון המכובד הזה בליגה א'. גם כפ"ס עוברת שינוי בעצמה וגם שם יש חוסר שקט. המשחק ישוחק בסינטטי שאני חושב שתיקו יאפיין את המשחק. ההימור שלי: תיקו.

איהאב: כפ"ס קבוצה מנוסה מאד והם הרבה שנים בליגה הזאת. במחנה יהודה לא ברור מה קורה שם, והם צריכים להתחזק לפחות ב-4-5 שחקנים כדי לא לרדת ליגה ראשונים. הניסיון של כפ"ס יכריע. ההימור שלי: כפ"ס ינצחו בקלות.

 

מילה לסיום: "מאחל לכל הקבוצות, לכל הקהל ולכל יושבי הראש של הקבוצות, שתהיה לנו שנה של שלווה והרבה שמחה והרבה כדורגל ושכולם יהנו".

תחזית ליגה א' דרום' מחזור 5 בחסות ה"סאנסה": אוהד רון מארח את איהאב סרסור

הוסף תגובה
תגובות
  1. אם שערי שוער מצוין למה זרקת אותו ? חחח (ליגה א 14-10-2018, 14:09)
  2. אתה מנחוס של הסגולים (סגול 14-10-2018, 15:28)
    תגיד שאנחנו מפסידים ואז בטוח ננצח.
  3. אדומים (אשדודי 14-10-2018, 16:25)
    אשדוד קבוצה פח 3 אפס מפסידים זבלים קבוצה פח
  4. מעניין לא שמעתם על מה קרה בין המאמן טייר להפועל בקה ? (ראמי 15-10-2018, 09:42)
  5. ל-4. איך ישמעו? (נפט 15-10-2018, 10:19)
    עסוקים כל היום בלחמם נגד יפו