נבחרת המחזור ה-5 בליגה א' דרום: בחסות "סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור החמישי בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו מכבי יפו עוצרת את קרגולה ויבנה, ירמיהו חולון מדהימים את מ.ס. כפר קאסם ונורדיה את שמשון כפר קאסם. ורק אי האישור של המגרש במושבה מעיב על המחזור. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-10-2018
  • 14:03

נבחרת הדרום:

שוער:

ניל אברבנל ('ירמיהו' חולון)

שוערה של חולון היה מצוין מול מ.ס. כפר קאסם, הפגין הרבה ביטחון בכל יציאה, כיוון את ההגנה ולא אפשר לשחקני כפר קאסם לכבוש. ניל שוער מצוין שמביא הרבה נקודות לקבוצתו.

 

שוערה של חולון מביא לה נקודות, ולא מעט (גיא צמח)

 

הגנה:

חיים פונטורמולי ('ירמיהו' חולון) - כוכב המחזור!

בלמה הוותיק של חולון, עצר את מ.ס. כפר קאסם וכל הכוכבים שלהם וזאת למרות שקבוצתו עם כרבע מהתקציב, הוא מוכיח שללב ולנשמה אין תחליף. חיים עצר את התקפת מ.ס. ועם הניסיון שלו כיוון את חבריו לניצחון ענק.

 

חיים פונטורמולי, כוכב המחזור החמישי של אתר 'גולר' (מני בן ארי)

 

ליאל ביטון (הכח ר"ג)

מגנה השמאלי של הכח ר"ג, שחקן עם שליטה טכנית מעולה בכדור, לא מפחד לעבור שחקן ומאיים על השער כמו חלוץ. ליאל עושה הגנה ומצטרף רבות להתקפה. בישל את השער השני לאריאל לזמי והוכיח שיש על הקו שחקן מוכשר מאד לסגולים.

 

איתן אהרון (הפועל כפר שלם)

בלמה הוותיק והמצוין של כפר שלם, היה מצוין במשחק ההגנה של קבוצתו, כרגיל מנהיג את החבורה הצעירה מאחור ומכוון אותם אל עבר הניצחון. איתן עשה הגנה נפלאה מול אזור וקינח בשער שעזר לקבוצתו לנצח.

 

שחף הלמן (מכבי יבנה)

בלמה של מכבי יבנה, נמצא בכושר נהדר למן פתיחת העונה. מול יפו הוא היה מצוין גם בהגנה ותמך גם בהתקפה של קבוצתו. שחף עשה התקדמות נהדרת העונה.

 

קישור:

בן בוטבול ('אדומים' אשדוד)

קשרה המצוין של אדומים אשדוד, היה במיטבו במשחק מול מכבי הרצליה. ניווט את המשחק, חילץ כדורים ובעיקר היה בכל מקום על המגרש. ללא ספק הדינמו של האדומים העונה.

 

בן בוטבול, הדינמו של האדומים (אבישי אפטקר)

 

רז מזרחי (מכבי שעריים)

קשרה הצעיר של מכבי שעריים, היה מצוין מול בקעת הירדן, פעיל מאד במשחק וגרם לפנדל בשער הראשון. בכלל היה לו משחק מצוין על כל הקו הימני של קבוצתו.

 

אור אילוז (מכבי יפו)

הקשר חלוץ של יפו, נכנס מחליף אבל הוכיח שמדובר בכישרון ענק. אילוז נכנס כמחליף מול יבנה, כבש שער יפה בנגיעה, והביא נקודה יוקרתית למכבי יפו שעם החיזוק שעשו צריכים להתמודד על החלק העליון של הטבלה.

 

התקפה:

אדיר רחמים (הפועל כפר שלם)

חלוצה של כפר שלם היה מצוין מול הפועל אזור. אדיר כבש שער ובישל שער נוסף ובכלל הציג יכולת נהדרת. כייף לראות קבוצה כמו כפר שלם שנותנת צ'אנס לצעירים מוכשרים שיכולים להצליח. 

 

אסף גובזה (נורדיה ירושלים)

חלוצה המצוין של נורדיה היה פעיל מאד במשחק מול שמשון כפר קאסם. גובזה מחזיק את כל ההתקפה של נורדיה, כבש שער חשוב והראה הרבה מנהיגות במשחק שלו. גובזה ללא ספק חלוץ שמביא נקודות.

 

המשך יכולת יכולת טובה של טוויל תביא לשעריים הרבה נקודות... (מני בן ארי)

 

אושרי טוויל (מכבי שעריים)

חלוצה של עירוני טבריה אשתקד, הגיע לשעריים לאחר סיבוב בלאומית והוכיח מול הבקעה שהוא חלוץ מצוין. אושרי מטריד רבות את הגנת היריב ויודע לסיים טוב מול השער. אם אושרי ימשיך ביכולתו הגבוהה, שעריים תשיג הרבה נקודות.

 

מאמן המחזור: שלומי שלמה ('ירמיהו' חולון)

מוסא בן חיים לקח את שעריים למשחק סופר קשה בבקעה והביא ניצחון חשוב לקבוצתו. רוני אוואט ויפו יצאו למשחק מעניין ויוקרתי נגד האקס הגדול, אורי קרגולה, והצליח לעצור אותו ולעצור את הרצף הניצחונות למן פתיחת העונה. אבל מעל כולם הרשים שלומי שלמה הצנוע, שהרשים עם ניצחון ענק על מ.ס. כפר קאסם על שלל כוכביה. שאפו למאמן שחזר למרכז הבמה של ליגה א'!

 

שלומי שלמה, מאמן המחזור ה-5 של אתר 'גולר' (אלעד ירקון)

 

קבוצת המחזור: הכח ר"ג

ללא ספק הכח ר"ג מוכיחה שהיא הקבוצה הכי טובה בליגה, כאשר במשחק מול קרית גת הקבוצה כולה ניצחה את המשחק. האחדות והפרגון הרב הביאו את הניצחון הכל כך חשוב לקבוצה הסגולה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצת המחזור ואחד בנבחרת? (סגול 17-10-2018, 14:37)
    מה עם שפונגין,אזברגה?לזמי?
  2. זויגי (חחחחחח 17-10-2018, 17:51)
    משלם לגולר איך אין מילה על נורדיה האתר הזה רק חברים מעל הכל שלומי שלמה שום מילה על שלומי עמר אוהד אתה תותח