" 'רובי' תהיה קבוצה חזקה שיהיה כיף לראות, זה אני יכול להבטיח"

כך אמר עידן ויצמן, בלמה של עירוני טבריה אשתקד שחתם העונה ב'רובי שפירא'. ויצמן נחשב לאחד הבלמים המנוסים והטובים בליגה, ותורם מניסיונו לסגל הצעיר ב'רובי' העונה. שוחחתי איתו אחרי שכבש שער ראשון העונה במשחק מול האקסית, עירוני טבריה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-10-2018
  • 10:27

עידן אתה אחד הבלמים המנוסים והבולטים בליגה, איך התחושה?

"תודה רבה על המחמאה. שמח שרואים את זה מהצד ומעריכים, התפקיד שלי הוא להביא מהניסיון שצברתי בקריירה, ולעזור לצעירים וזה מספק אותי מאוד שאני מצליח."

 

מה גרם לך לחתום העונה ב'רובי שפירא'?

" 'רובי' היו הכי רציניים ועקשנים, ונתנו לי להבין שרק אצלם אשחק השנה. מלבד החוזה כשחקן, אני מתפתח פה גם בעוד כיוונים, בבית הספר לכדורגל שפתחנו במועדון לראשונה."

 

עידן ויצמן תורם מהניסיון שלו לסגל הצעיר ברובי. (צילום : מאור אלקסלסי)

 

נבנתה העונה ב'רובי' קבוצה שמבוססת על שחקנים צעירים, איך השילוב ביניכם וכיצד אתם תורם מהניסיון שלך?

"השנה במועדון יש גישה אחרת, בלי הכסף הגדול והשמות הנוצצים. נתנו הזדמנות לשחקני נוער וליגות נמוכות, שרוצים להוכיח ולהראות שהם מסוגלים ביחד עם שחקני ליגה א' טובים שמכירים את הליגה ותורמים מהניסיון שלהם. אני יחד עם אור שלזינגר הקפטן, וגל אלקנתי המבוגרים האחראיים בקבוצה, יש לנו חדר הלבשה חזק וזה בא לידי ביטוי על הדשא."

 

הייתה לכם פתיחת עונה לא מוצלחת עם הפסד ראשון, וכעת אתם נראים מחוברים יותר. האם 'רובי' יכולה להגיע לפלייאוף העליון העונה?

"פתחנו את העונה עם שני הפסדים כואבים, היום אני יכול להגיד לך שזה הדבר הכי טוב שקרה לנו. הסגל שלנו שבנוי ברובו על שחקנים שעדיין לא מכירים את הליגה, והם קיבלו שיעור מהי ליגה א'. אספנו את עצמנו, הפקנו לקחים ומאז אנחנו בדרך הנכונה. מוקדם להצהיר ולסמן מטרות. דבר אחד אני יכול להבטיח, 'רובי' תהיה קבוצה חזקה שיהיה כיף לראות".

 

עידן ויצמן כבש שער ראשון העונה מול האקסית טבריה. (צילום:מאור אלקסלסי)

 

ניצחתם את הקבוצה הקודמת שלך עירוני טבריה ואף הבקעת שער, איך אתה מסכם את המשחק?

"כיף לנצח ולהמשיך את התקופה הטובה בה אנחנו נמצאים. שמח לכבוש את השער הראשון שלי במדים האדומים שחורים, ורוצה לאחל לחברים שלי מטבריה בהצלחה מהיום ועד המשחק הבא נגדנו."

 

במחזור הבא תשחקו מול כפר כנא, איך התחושה לקראת המשחק?

"חוגגים היום את הניצחון על טבריה, נחים ומכינים את הגוף למשחק לא פחות קשה בשישי. אם לא נמשיך בדרך שלנו אז לא עשינו כלום."

הוסף תגובה
תגובות
  1. מנהיג אמיתי (david 18-10-2018, 13:37)
    אין ספק שאתה הכח המניע את המכונה , פשוט תענוג לראות אותך מראה את הדרך לצעירים שבקבוצה , מכוון אותם , ומלמד אותם תוך כדי משחק , אין ספק שלך יש חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה , ואיך שהיא משחקת , כיף לראות את המנהגות שבך , ישר כח ותמשיך ככה , זה לא מובן מאליו .....שפו ויצמן !!!
  2. עידן אדם לפני הכל (עודד 18-10-2018, 14:06)
    עידן ויצמן אדם ערכי , איש מדהים . זכינו .
  3. רבי (דוד 18-10-2018, 14:27)
    משה דבורה מס 1
  4. עם לא עולים זה יהיה פשע ספורטיבי (אדום אדום 18-10-2018, 15:35)