תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 6: אוהד רון מארח את רז בנימין

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב רז בנימין. רז למי שלא יודע היה אחד מהוגי הרעיון של האדומים מאשדוד שהיום זה כבר אימפריה באדום בעיר אשדוד. רז חושב שיבנה תפסיד לכפר קאסם, מכבי יפו תנצח את אזור, וכמובן קבוצתו מאשדוד תגבר על הכח ר"ג. אבל מה לגבי שאר התחזית? רז חושב שינצח אותי, ולכן אם ינצח אותי יקבל ארוחה מתנת ה"סאסנה", הסושי בר בטיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-10-2018
  • 16:03

עליתם ליגה העונה, מה אתה חושב על ליגה א'? 
"זו השנה הראשונה שלנו בליגה א', אין ספק שהעונה הזו הליגה מאוד איכותית, הרבה קבוצות השקיעו והביאו שחקנים מהליגות הגבוהות ששדרגו את הרמה של הליגה. אנחנו עוד לומדים את הליגה והקבוצות, וכבר במחזורים הראשונים ניתן לראות שהקצב משחק, הכושר הגופני והפיזיות ברמה שלא ראינו בעונה שעברה בליגה ב'. אבל אין ספק שגם הקבוצה שלנו בזכות הקהל שלה, הוסיפו הרבה עניין וצבע לליגה א' ".


איך אתה מסכם את פתיחת העונה שלכם?
"פתיחת העונה עד כה מבחינתנו טובה, צברנו 10 מתוך 15 נקודות כשבשני המחזורים הראשונים איבדנו נקודות גם מחוסר מזל. אבל בשלוש המחזורים האחרונים מאז הגעתו של גילי לנדאו כמאמן הקבוצה צברנו 3 ניצחונות. אין ספק שלנדאו בשלב הראשון היה חשוב לו לייצב את הקבוצה ועם הזמן להחדיר את הדרישות המקצועיות שלו לשחקנים".


מי לדעתך תעלה ליגה בסיום העונה?
"אני לא יכול להצביע על עולה בטוחה בוודאות, יש מספר קבוצות שאני רואה אותן מתמודדות עד הסוף, יבנה, שמשון כפר קאסם, מ ס כפר קאסם, יפו ואדומים אשדוד".
 

שיהיה בהצלחה לכל הקבוצות...צילום: גיא צמח.

 

ונעבור למשחקים:

הפועל אזור - מכבי יפו, אזור, 14:30

אוהד: מכבי יפו עשו תוצאה ענקית והחזירו הרבה מהכבוד שלהם, כשעצרו את קרגולה ויבנה. מנגד לאזור יש חוסר מזל גדול, השוער איתי כהן והקשר דניאל רז נפצעו וגמרו את העונה, חליפה שבר את היד, אבל יוסי חכים המאמן של הקבוצה ומי שבנה אותה חוזר לאמן והוא יגיע עם כל האנרגיה כדי לנצח. אבל בדרבי מול יפו יש מוטיבציה שיא אצל שני המועדונים, והאזורים תמיד עדיפים ותמיד יוצאים עם תוצאה טובה. הבעיה שיפו יגיעו להוציא תיקו. הימור שלי: תיקו.

רז: משחק שהוא כמו דרבי קטן. אזור שנמצאת בתקופה לא טובה והשבוע התפטר מאמנה יוסי חכים לאחר הפסדה מול כפר שלם, וחזר בו ביום רביעי ויהיה על הקווים מול יפו בשישי. בנוסף הקבוצה תחסר את החלוץ המצוין שלה אדיר חליפה ששבר את ידו השבוע. מנגד יפו לאחר תוצאה מצוינת השבוע מול המובילה מכבי יבנה, תרצה להמשיך את המומנטום ולחזור עם 3 נקודות מאזור, כשכולם מחכים לשער הראשון של הרכש החדש סהר שבתאי. ההימור שלי: ניצחון ליפו. 

 

שבוע סוער עבר על יוסי חכים, איך זה ישפיע מול יפו? (גיא צמח)

 

בית"ר כפ"ס - ירמיהו חולון, לויטה, 14:00

אוהד: חולון הגיעו בשיא שבוע שעבר כשניצחו את כפר קאסם, אבל בליגה שלהם מול כפ"ס הם יפגשו ביריב שנלחם על החיים שלו וחייב את הנקודות, אחרת הוא יאבק בתחתית עד סוף העונה. חולון אומנם עדיפים אבל הם נמצאים בשיא ולכן יפסידו. ליגה א' זה הרבה מוטיבציה ורצון ולכן כפ"ס ינצחו. הימור שלי: ניצחון לכפ"ס.

רז: חולון שניצחה במחזור הקודם את מ.ס כפר קאסם המועמדת לעליה, ושבוע קודם את יפו, נמצאת בכושר טוב ותפגוש את כפר סבא שבמחזור האחרון לא שיחקה, עקב ביטול המשחק בגלל תנאי המגרש. כפ"ס תנסה להפתיע את חולון ולהשאיר את הנקודות בביתה. ההימור שלי: הפתעה וניצחון לכפ"ס. 

 

הצוות המקצועי של חולון, יחגגו גם מול כפ"ס? (אלעד ירקון)

 

עירוני קריית גת - הפועל בקעת הירדן, קריית גת, 13:30

אוהד: קריית גת הפסידו להכח ר"ג שבוע שעבר וגם נראו ממש לא טוב. החלק ההתקפי שלהם לא תפקד והם יהיו חייבים לחזור לעצמם מול בקעת הירדן. בקעת הירדן מנגד נראים טוב יותר מאז הגעתו של נועם שוהם, וירצו להוציא נקודות חוץ לראשונה העונה. ההימור שלי: קריית גת עדיפים ולכן הם ינצחו.

רז: שתי קבוצות שנוצחו במחזור האחרון. קרית גת אחרי פתיחה טובה סופגת את הפסדה השני ברציפות. בקעת הירדן לאחר ניצחון ראשון העונה מול כפר סבא חזרה לביתה ונוצחה ע"י שעריים. ההימור שלי: תיקו. 

 

הפועל אדומים אשדוד - הכח ר"ג, אשדוד, 14:30

אוהד: מאז הגעתו של גילי לנדאו לקווים, האדומים נראים פשוט מעולה. 9 נקודות מתוך 9 אפשריות, וניצחון חוץ ענק על הרצליה. מנגד הכח משחקת מאד מאורגן בעיקר בחלק ההגנתי, כנראה וישחקו 5 שחקנים מאחור כמו קבוצה שמחפשת תיקו. החלק ההתקפי בהכח מוכשר מאד ומהיר וינסה להפתיע. ההימור שלי: תיקו.

רז: משחק מסקרן בין שתי קבוצות צמרת שנמצאות עם אותו מספר נקודות. אדומים אשדוד לאחר מינויו של גילי לנדאו צברה 3 ניצחונות ברצף, ונראה שהקבוצה מאשדוד מתחילה להתחבר. מהצד של הסגולים חניכיו של עומר פרץ מצליחים להפתיע את כולם, וירצו להמשיך את היכולת גם באשדוד המצוינת ולקחת נקודות. משחק מסקרן מצפה לנו. ההימור שלי: ניצחון לאדומים אשדוד.

 

עומר פרץ, יצליח לעצור את רצף הניצחונות של גילי לנדאו? (מני בן ארי)

 

הפועל כפר שלם - שמשון כפר קאסם, שכונת התקווה, 15:00

אוהד: כפר שלם עם שני ניצחונות מרשימים על נורדיה ואזור, מגיעים במומנטום נהדר נגד שמשון כפר קאסם. שמשון אומנם רק עלו לליגה א', אבל מרגיש כאילו הם הרבה שנים בליגה. כבר שחררו מאמן אחד מתפקידו, וכל שבוע מחפשים להתחזק בשחקנים מהטובים בשוק. הימור שלי: שמשון עדיפים והם ינצחו.

רז: כפר שלם לאחר ניצחון שני ברציפות, תארח את הקבוצה המאכזבת עד כה בליגה שמשון כפר קאסם, לאחר שספגה הפסד שני ברציפות השבוע. השבוע מונה למאמן אבי סבג, מאמן עם מוניטין במיוחד בליגה א' צפון והוא ינסה יחד עם שחקניו לצאת מהמשבר ולחזור עם 3 הנקודות משכונת התקווה, כשכולם מייחלים לשער ראשון העונה של ארבייטמן. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם. 

 

מ.ס. כפר קאסם - מכבי יבנה, כפר קאסם, 14:30

אוהד: איזה משחק יש לנו השבוע! מקום ראשון נגד מי שהייתה אמורה להיות מקום שני, אבל פישלה מול חולון בשבוע שעבר. יבנה קבוצה מאוזנת, יציבה שאומנם נעצרה מול יפו שבוע שעבר, אבל מול כפר קאסם בחוץ הם יודעים שזה משחק אחר. כפר קאסם מנגד עם תקציב ענק, אולי פי 2 מיבנה מאכזבים כאשר סופרים כבר 2 הפסדים מחמישה משחקים. עוד הפסד אחד וגם יחפשו מאמן חדש אולי... הימור שלי: כפר קאסם בבית עם הקהל הגדול שלהם הם עדיפים על יבנה והם ינצחו.

רז: המשחק המרכזי של המחזור יפגיש בין שתי הראשונות בליגה, שנלחמות על הכרטיס לליגה הלאומית. כפר קאסם יגיעו למשחק לאחר הפסד השבוע לחולון, שבו גם הורחקו 2 שחקנים ובנוסף השחקן המצוין אוהד אדלשטיין ייעדר בעקבות פציעה. ולכן השבוע הוחתמו 3 שחקנים בכירים: ירדן כהן, בן בנימין ודלה ימפולסקי שאין ספק שיוסיפו המון כוח לסגל של עמאר. לעומתה מכבי יבנה השבוע איבדו נקודות ראשונות במשחק הביתי מול יפו, ויגיעו למשחק כדי לחזור למסלול הניצחונות. קרגולה עדיין מחפש שחקן יצירתי בחלק ההתקפי שיעשה את ההבדל. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

איך תתאושש כפר קאסם לאחר ההפסד וללא שני המורחקים שלה? (אלעד ירקון)

 

מכבי שעריים - הפועל מחנה יהודה, רחובות, 14:00

אוהד: מכבי שעריים חזרו עם ניצחון ענק מהבקעה. מחנה יהודה עדיין ללא ניצחון והם עשו פדיחה גדולה שבוע שעבר כשלא אושר המגרש שלהם. שעריים אומנם עדיפים על מחנה, אבל מחנה קבוצה שאולי יכולה להפתיע. הימור שלי: שעריים בבית ינצחו לדעתי.

רז: שעריים במחזור האחרון זכתה בניצחון ראשון העונה, ותרצה להמשיך את המומנטום מול מחנה יהודה שלא שיחקה השבוע בגלל תנאי המגרש. המצב במחנה יהודה קשה ונראה שהיא מועמדת וודאית לירידה. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

 

האם אושרי טוויל יוביל את שעריים לניצחון מול מחנה יהודה? (מני בן ארי)

 

בית"ר נורדיה - מכבי הרצליה, ירושלים, 13:30

אוהד: נורדיה קבוצה לא יציבה, מנצחת את אשדוד בחוץ ומפסידה בבית לכפר שלם, מנצחת את שמשון בחוץ ומה יעשו מול הרצליה בבית? הרצליה קבוצה חזקה עם אופי חזק כמו המאמן שלהם צחי טיאר. נורדיה בבית עדיפה אבל לא נראה לי שיהיו שערים. הימור שלי: תיקו 0-0.

רז: 'נורדיה' אחרי ניצחון מרשים במחזור האחרון בכפר קאסם, תגיע לביתה כדי לשמור על מומנטום, לעומתה מכבי הרצליה לאחר הפסד ביתי לאדומים אשדוד ובנוסף מעמדו של צחי טיאר המעורער, תנסה להפתיע את 'נורדיה' בביתה. ההימור שלי: תיקו.

 

שיהיה בהצלחה!

תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 6: אוהד רון מארח את רז בנימין

הוסף תגובה
תגובות
  1. רואים שאתה לא אמין שקרן (אוהד יפו 18-10-2018, 16:26)
    כמה שנים אזור לא מנצחת את יפו ולא מוציאה תוצאה יפה אתה טועה ומטעה אבל השנאה שלך אלינו ידועה כי אתה זבל כמו בחיריה לך לשם וחפש את עצמך שםאתה שקרן עלוב
  2. למה יפו אזור זה דרבי (משה 18-10-2018, 17:33)
  3. לא אמין ושקרן (עאמר 18-10-2018, 18:05)
    קודם כול כפר קאסם לא הפסידה פעמיים ועוד הפסד סמעיל עמר לא יבוטר תהיה רגוע ותגיד לי קשה לך לפרגן ליפו רק שלא ינצחו אמרתי תיקו אמן ינצחו וירקו לך בפנים כלב מת לפגוש אותך לרוק לך בפנים
  4. לא אמין ושקרן (עאמר 18-10-2018, 18:05)
    קודם כול כפר קאסם לא הפסידה פעמיים ועוד הפסד סמעיל עמר לא יבוטר תהיה רגוע ותגיד לי קשה לך לפרגן ליפו רק שלא ינצחו אמרתי תיקו אמן ינצחו וירקו לך בפנים כלב מת לפגוש אותך לרוק לך בפנים
  5. לא אמין ושקרן (עאמר 18-10-2018, 18:05)
    קודם כול כפר קאסם לא הפסידה פעמיים ועוד הפסד סמעיל עמר לא יבוטר תהיה רגוע ותגיד לי קשה לך לפרגן ליפו רק שלא ינצחו אמרתי תיקו אמן ינצחו וירקו לך בפנים כלב מת לפגוש אותך לרוק לך בפנים
  6. אוהד (חולוני 18-10-2018, 19:15)
    תפסיק להמר אין לך מושג גם במשחק חולון נגד קאסם אמרתה ניצחון חלק תאמין לי אין לך מושג תפנה את מקומך תפרוש בשיא
  7. לא אמין, קשה לפרגן לכפר קאסם? (עבד 18-10-2018, 22:50)
    לא מכבד קבוצות שהוא כותב עליהם
  8. תיקון (הארכירון 18-10-2018, 22:51)
    ניצחונה האחרון של הפועל אזור על מכבי יפו היה ב-29 בנובמבר 2013. ניצחון אחד מתוך שני ניצחונות ליגה בלבד בכל ההיסטוריה. מאז, 10 משחקים רצופים ללא ניצחון לאזור על יפו, שכוללים 7 ניצחונות ליפו, 3 תיקו והפרש שערים: 7-21. "האזורים תמיד עדיפים ותמיד יוצאים עם תוצאה טובה" זו המצאה.
  9. יפו תמיד עדיפה על אזור (אוהד 18-10-2018, 23:00)
    חשבתי שסתם האוהדים של יפו לא אוהבים את הכתב
  10. אוהד רון=פייק ניוז ! (אוהד אמיתי יפו 19-10-2018, 10:13)
    עד מתי אוהד ? מדור ספורט תדייק בעובדות
  11. יפו. אכלתם אותה ובהכי גדול (נתי 19-10-2018, 16:23)