ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור השישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור השישי לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 31 שערים. המוליכה דימונה מאבדת נקודות, קרית מלאכי ממשיכה לנצח, עירוני כסייפה ועירוני שדרות מביסות. עירוני אשדוד, מעלה אדומים ועירוני מודיעין מנצחות בבית להפועל ירוחם מנצחת בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 30-10-2018
  • 19:54

בית"ר עירוני קרית גת – מ.ס דימונה : 1-1

דימונה המוליכה יצאה למשחק חוץ קל על הנייר נגד ביתר קרית גת מהתחתית אבל קרית גת נלחמה לאורך כל דקות המשחק ואף עלתה ליתרון בדקה ה-19 מרגליו של דולב סויסה אבל דימונה הצליחה להשוות בדקה ה-61 מרגליו של אלירן גבאי ובסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות מה שמראה שאין משחקים קלים העונה.

 

בית"ר עירוני מעלה אדומים – בני יצ'אלאל רחובות  : 0-2

מעלה אדומים המכוונת לעבר הפלייאוף העליון אירחה במגרשה את בני יצ'אלאל הרחובותית ומההתחלה פתחה חזק ובמחצית הראשון עלתה ליתרון מרגליו של יוסי ביטון, בתחילת המחצית השניה מעלה אדומים הכפילה את יתרונה משער של נאור אסרף . בני יצאלאל סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אדם סאיג בדקה ה-55.

 

הקהל של עירוני אשדוד מאמין ותומך בקבוצתו - שאפו (מוטי קדוש)

 

עירוני מודיעין – מכבי עירוני נתיבות : 0-2

מודיעין החזקה אירחה במגרשה את נתיבות האחרונה למשחק סוער עם ארבעה מורחקים שניים לכל קבוצה . דניאל דרעי ונמרוד שמש הבקיעו את השערים שהבטיחו למודיעין את הניצחון . יוגב בן נון וליעד בן נון הורחקו ממודיעין ומנגד דודו ציקשוילי ואוסמה קשאעלה הורחקו מנתיבות.

בלם כובש, עומרי כהן עם השני לעירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

מ.ס שיכון המזרח – הפועל ירוחם : 1-0

הפועל ירוחם מעודדת מהניצחון בשבוע שעבר על עירוני אשדוד הגיע לשיכון המזרח והצליחה לנצח 1-0 קטן בפנדל של אלירן וסקר באחד המגרשים הקשים בליגה, בעיקבות הניצחון ירוחם ממוקמת במקום הראשון בצוותא עם קרית מלאכי.

 

בית"ר גבעת זאב – עירוני כסייפה : 7-2

משחק רב שערים התקיים בגבעת זאב , עירוני כסייפה פתחה את המשחק חזק מאד ולא עצרה עד לסיום כבשו לכסייפה נדר אלקרינאוי, וסים אלאטרש מוחמד אבו עג'אג' ויליאם אבו עגאג ושלושער של הישאם אזברגה . גבעת זאב צימקה משערים של מוטי לוטאטי ומיכאל רנדי.

 

מכבי עירוני קרית מלאכי – מ.ס באר שבע : 1-3

קרית מלאכי הראשונה בטבלה משלימה ניצחון נוסף ועד עתה היחידה שלא הפסידה על כר הדשא והיא נראית מצוין . קרית מלאכי הוליכה משער של בר סויסה בדקה ה-37 אבל באר שבע הישווה משערו של דניאל סעדון, קרית מלאכי לא התרגשה חשוב היה זה אליעזר טילים כוכבה של קרית מלאכי שכבש גם השבוע ואת התוצאה הסופית חתם מיכאל חמו בדקה ה-90 וקבע 3-1 לקרית מלאכי.

שחקני מלאכי עם יכולת נהדרת 

 

מכבי עירוני שדרות – בני אילת : 0-7

עירוני שדרות החזקה התחילה להראות את הכדורגל שרוצים לראות מהקבוצה הזו סוף סוף ובביתה הלמה ללא רחם בבני אילת והבקיעה לרשתה לא פחות משבעה שערים ללא תנאי . אייל דיין ואופיר נסימי הבקיעו צמדים ומעלה כולם בלט מתן כהן עם שלושער ב-27 דקות .

 

 

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : רן בן שמעון חלוצה של עירוני אשדוד עם שלושער מצוין שמקנה לקבוצתו ניצחון.

 

 

מאמן המחזור : עופר טלקר מאמנה של עירוני שדרות עם יכולת מצוינת וניצחון שמקנה לקבוצתו את המקום הרביעי.

 

 

 

קבוצה מצטיינת : עירוני כסייפה עם הצגת כדורגל במגרש בגבעת זאב .

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור השישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות