ליגה ג' מרכז - סיכום המחזור החמישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז מרכז בליגה ג', מחוז תל אביב הינו אחד המחוזות המעניינים והמושקעים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות איכותיות, השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום ב' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'.

  • על ידי: גיא צמח
  • 30-10-2018
  • 08:50

הפועל עירוני גדרה – בית"ר יבנה : 2-3

כבר במחזור השישי קיבלנו משחק עונה ראשון בין שתי הקבוצות הטובות בליגה, עירוני גדרה פתחה את המשחק חזק וכבר בדקה השניה ליאור סויסה מלך השערים שלה כבש את הראשון , יבנה חזרה למשחק בדקה ה-18 מרגליו של טספאהון בלאצו, אדיר שהרבני החזיר את היתרון לגדרה בדקה ה-32 אבל אלנור אלייב הישווה עוד במחצית הראשונה. במחצית השניה היה זה אדיר שהרבני שכבש את שער הניצחון לגדרה והעניק לה 3 נקודות יקרות והיא מתבססת בפיסגה.

 

עירוני גדרה מנצחת את משחק העונה. ללא ספק ה"RUN" על החזה עושה טוב לגדרת. RUN-מותג הספורט של ישראל

 

אדיר שהרבני עם משחק גדול וצמד מצוין במשחק העונה של גדרה (מוטי קדוש)

 

מכבי עירוני בת ים – צעירי לוד : 1-4

משהו טוב קורה בבת ים השנה, סגל איכותי ונמרץ והקבוצה ממוקמת במקום השני .

בת ים פתחה את המשחק חזק ובמחצית הראשונה הובילה 2-1 מרגליהם של אביב כהן ומשה כהן , מהדי אבודיא הצליח רק לצמק. במחצית השניה אביב כהן השלים שלושער אישי וקבע את תוצאת המשחק 4-1 גדול לבת ים.

 

מועדון כדורגל אשדוד סיטי – מ.ס רמלה : 2-6

אשדוד סיטי שבמקום השלישי אירחה את מ.ס רמלה והלמה בה ללא רחם שש פעמים. המשחק התחיל מצוין עבור הרמלאים שהובילו כבר בדקה השלישית מרגליו של דוד אדיס אבל השער הזה העיר דווקא את אשדוד סיטי שגמלה לה בחמישה שערים מרגליהם של נתנאל ברונה וצמדים של נתנאל לוי ושלמה בנימין, רועי ביסמוט מרמלה עוד צימק ל5-2 אבל שלמה בנימין השלים שלושער וקבע את תוצאת המשחק 6-2.

 

בית"ר אשדוד – בית"ר גדרה : 0-7

עוד משחק התקיים השבוע בין אשדוד לגדרה הפעם דרבי בית"רי והתוצאה בו היתה שונה לחלוטין. בית"ר אשדוד הביסו ללא תנאי את בית"ר גדרה ובחגיגת השערים השתתפו ניר דדון, ענוג אביטן, אברהם ארגיי וצמדים של אושר בן שטרית ושמעון ביטון. בית"ר אשדוד ממוקמת במקום החמישי ומכוונת לעבר הפלייאוף העליון. גדרה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דרגה פנטה בדקה ה-76.

ניר דדון פתח את חגיגת השערים לאשדוד

 

יתר התוצאות:

עירוני בית שמש – מ.ס ראשון לציון : 1-6

הפועל מבשרת ציון – הפועל בני אשדוד : 4-2

הפועל רמלה – מכבי קרית עקרון : 5-0

הפועל מצליח – הפועל טירת שלום : 2-1

 

 

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

 

ליגה ג' מרכז - סיכום המחזור החמישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות