מ.ס טירה מארחת את הפועל הרצליה

אחד המשחקים המסקרנים שצפויים להיערך במסגרת המחזור ה-9 בליגה א' צפון, הוא המפגש בין מ.ס טירה להפועל הרצליה. שתי הקבוצות תופסות את מקומות 8-9 בטבלה כאשר שתיהן עם אותו מאזן נקודות, ומה שמפריד ביניהן הוא הפרש השערים. הקבוצות יגיעו דרוכות למשחק, וילחמו כדי לקחת שלוש נקודות על מנת לתת לעצמן דחיפה להמשך העונה. ניסטל: "אנחנו מרגישים טוב מאוד אחרי הניצחון האחרון על נשר". סמארה: " נבוא לנצח ולקחת 3 נקודות"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-11-2018
  • 19:56

הפועל הרצליה תגיע להתארח בטירה במסגרת המחזור ה-9. הרצליה תופסת את המקום ה-8 בטבלה עם 12 נקודות , והיא מגיעה למשחק אחרי ניצחון מדהים במחזור הקודם של 3-0 על עירוני נשר. חניכיו של מומו ניסטל, רוצים לשמור על המומנטום החיובי שלהם, עם תוצאת תיקו אחת ושתי ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים, ולקחת את השלוש נקודות במשחק.  

 

מומו ניסטל "ככל שנתחבר יותר נצליח לחבר ניצחונות ברצף" (צילום: איתן ידגר)

 

מומו ניסטל בתגובה לקראת המשחק: "משחק חוץ קשה מאוד, מול קבוצה ביתית מסוכנת מאוד. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ועל המטרות שלנו העונה, וזה ללמוד לקבל נסיון, ולנצח בכל מגרש. לכן, אנחנו מרגישים טוב מאוד אחרי הניצחון האחרון על נשר, ומקווים להמשיך לצבור נקודות ולכוון למעלה"

כשנשאל על היכולת של השחקנים שלו עד כה ענה: "יכולת סבירה, אך ככל שהזמן יתקדם והם יכירו אותי ואני אותם, הכל ישתנה ונצליח לחבר כמה ניצחונות ברצף."

 

מנגד נמצאת מ.ס טירה, שחוזרת לארח במגרשה הביתי והיא צמודה מאוד להפועל הרצליה, כאשר היא תופסת את המקום ה-9 בטבלה עם 12 נקודות ומה שמפריד בין הקבוצות הוא מאזן השערים. לטירה יש את יתרון הביתיות במשחק, ואת הקהל המדהים שמלווה את הקבוצה והיא מגיעה למשחק אחרי תיקו 1-1 במשחק הקודם מול טבריה, ניצחון 2-1 על נשר והפסד להפועל ירושלים במחזורים הקודמים. חניכיו של מוחמד סמארה ילחמו במגרש הביתי לצבור 3 נקודות נוספות.

 

מוחמד סמארה וחניכיו חוזרים לשחק בבית. (צילום: תלם סאמר מנסור)

 

מוחמד סמארה בתגובה לקראת המשחק: "אנחנו חוזרים לשחק בבית אחרי כמעט חודש, נשחק מול קבוצה איכותית אבל נבוא לנצח ולקחת 3 נקודות. אני מרוצה מהשחקנים שלי, הם עושים עבודה יפה עד עכשיו,  חסר לנו את הרגל המסיימת אבל אנחנו לא מודאגים מכך."

 

המשחק צפוי להתקיים ביום שישי 9/11/18 בשעה 13:15 בטירה. 

 

 

 

 

האם הפועל הרצליה יחגגו בטירה כמו במחזור הקודם (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המאמן לא מתאים (אוהד 09-11-2018, 14:53)
    חבל על הזמן מאמן לא מתאים להרצליהמאמן חלשולא יודע איך להעמיד את הקבוצה אין לו בכלל שיתת משחק משלושים
  2. יאלה מומו לך הביתה ניכשלתתתתתתתתתתת (הרצליה 09-11-2018, 16:44)
    יאלה מומו מספיק עם הסיפורים ,עאלק צריכים להכיר אותך חחחח אתה בלוף אחד גדול אם מעל שלושה חודשים השחקנים עוד לא הכירו אותך אז תשים את המפתחות ותודה שניכשלתתתת , אתה מאמן חלששש ביותר שמקסימום וזה במקרה הטוב אתה יכול לאמן ילדים קטנים וגם זה לא בטוח
  3. הפועל הרצליה (מאיר 10-11-2018, 11:38)
    ירדת ליגה ב לימים היפים
  4. כדורגל (מאיר בכר 10-11-2018, 11:40)
    הפועל הרצליה ליגה ב עם המאמן הלא מוצלח