'רובי שפירא' חיפה הביסה את קריית אתא, מיקי קופל הוריד דמעות בסיום

'רובי שפירא' חיפה בעוד הצגת כדורגל נהדרת, הפעם מול קריית אתא, מביסה אותה 3-0 וגורמת למיקי קופל המנהל הספורטיבי שלה לבכות משמחה בסיום. לרובי כבשו: דודו אדרי, איתי מורנו ומשה דבורה. מיקי קופל אמר בסיום: "המשחק היה לי מאד חשוב. 7 שנים הייתי שם ואין שמח ממני לנצח את המשחק הזה". אלעד בראון: "אני גאה בשחקנים שלי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-11-2018
  • 11:20

קהל רב הגיע לעודד את 'רובי שפירא' חיפה ולצפות במשחק הכל כך מעניין בין 'רובי' וקריית אתא, שנחשב מעין דרבי לקבוצות הללו. הרבה שחקנים שיחקו בשתי הקבוצות, ובעיקר מיקי קופל המנהל הספורטיבי של 'רובי' שיכול להרגיש אושר רב כי הוא הוכיח להרבה אנשים שהוא מבין בכדורגל הרבה יותר מאחרים.

 

חיים לוי, קיווה לניצחון מול 'רובי' (מאור אלקסלסי)

 

השחקנים של 'רובי' יצאו מחדר הלבשה כמו מלוע של תותח, לאחר ששבוע שלם דווח כמה חשוב למנהל הספורטיבי שהיה 7 שנים בקריית אתא מיקי קופל ואף גר בעיר. קריית אתא מנגד יצאו עם הסגל הנוצץ שלהם, שאולי ארבעה שחקנים בקריית אתא זה כל התקציב של 'רובי'. 

 

לירון אלימלך, אחד משחקני הרכש הנוצץ של אתא (מאור אלקסלסי)

 

שחקני רובי פתחו חזק ועשו לחץ על הקבוצה מהקריות, והראו את ההכנה הנהדרת של אלעד בראון. כבר בפתיחה 'רובי' החמיצה שני מצבים בטוחים לכיבוש של איתי מורנו ומשה דבורה. 

 

שרון חונייב מונע שערים מהירים של 'רובי' (מאור אלקסלסי)

 

המשחק המשיך להתפתח ושתי הכשלות ברורות בתוך הרחבה לטובתה של 'רובי' שלא נשרקו ואפילו השופטים נתנו צהובים לשחקנים שכל היציע בטוח שהיה פנדל, האחד על ליעד מרדכי והשני מישל חליל. 

 

'קרב' על הכדור! (מאור אלקסלסי)

 

שתי דקות לסיום המשחק, תרגיל קרן שבהחלט רואים שעובדים עליו באימונים ב'רובי', פינה את דודו אדרי בתוך רחבת חמשת המטרים של השוער, והאחרון הרשית את הכדור פנימה בנגיחה חזקה פנימה, 1-0 ל'רובי' שיורדת להפסקה ביתרון של 1-0 מוצדק.

 

שחקני 'רובי' חוגגים (מאור אלקסלסי)

 

גם כניסתו של עאהד עזאם לא עזרה לקרית אתא (מאור אלקסלסי) 

 

במחצית השנייה קריית אתא עשו שני חילופים כשהכניסו עאהד עזאם ובר שם טוב, והיה נראה שהם חוזרים למשחק כי הם בהחלט השתפרו, אך הרצון שלהם לשחק התקפי פינה הרבה שטחים באמצע המגרש לשחקני 'רובי' המהירים, שבמסירות כפולות עם מהירות גבוהה של איתי מורנו שעבד קשה במשחק. בדקה ה-76 אותו איתי מורנו כובש מקרוב לאחר החלפת מסירות בינו למשה דבורה וקובע 2-0 ל'רובי' שמתקרבת לניצחון!

 

איתי מורנו חוגג את השער השני של 'רובי' (מאור אלקסלסי)

 

שתי דקות לסיום המשחק קיבלנו העתק של השער השני, אך הפעם משה דבורה כובש לאחר בישול של דודו אדרי ו'רובי' כבר ב-3-0 נהדר מבטיחה לעצמה את הניצחון.

 

משה דבורה כובש וקובע את תוצאת המשחק (מאור אלקסלסי)

 

בסיום נראה היה מיקי קופל בוכה עם דמעות מהתרגשות ומשמחה, הרי ידוע שמיקי תושב העיר קרית אתא ולאחר המשחק שחקני 'רובי' הקדישו למיקי את הניצחון והניפו אותו לאוויר, עם תשואות של שמחה יחד עם הקהל האדום שחוזר למגרשים. יש לציין שהגיעו כ-350 צופים למגרש שלא הפסיקו לעודד ולשיר כמו שכל חובבי הכדורגל אוהבים. בשבוע הבא 'רובי' תפגוש את באקה אל גרביה במה שמסתמן כמשחק העונה. 

 

מיקי קופל בהחלט יכול להיות מרוצה בסיום הדרבי הפרטי שלו (מאור אלקסלסי) 

 

תגובתו של מיקי קופל מנהלה הספורטיבי של הפועל 'רובי שפירא' חיפה: ״המשחק הזה היה חשוב לי מאוד והשחקנים ידעו את זה. 7 שנים הייתי בעירוני קרית אתא וזו הפעם הראשונה שאני משחק נגדה, כאשר יש שם הרבה אנשים שעברתי איתם דרך ארוכה. המשחק נפתח בלחץ שלנו על השחקנים שלהם, עם הרבה עבודה קשה באמצע המגרש. ידענו לסגור אותם והצוות המקצועי הכין את השחקנים בעבודת סקאוטינג מדהימה, כאשר קרית אתא נתקלו בשחקנים הצעירים שלנו אשר עובדים קשה על המגרש. תבנית המשחק של אלעד בראון, הוכיחו שהקבוצה מגיעה להרבה מצבים, ואם היינו מנצלים את כולם, היינו גומרים את המשחק במחצית הראשונה". 

עוד הוסיף מיקי: "השחקנים עשו עבודה נהדרת, שיחקו מצוין והפגינו משמעת טקטית. בלם הקבוצה יורי קודינסקי הוא המצטיין במגרש לכל הדעות. היה מרגש מאוד לשיר עם הקהל הנפלא שלנו בסיום המשחק, השחקנים עשו לכולנו את השבת, ואני מאחל לכולנו שבת שלום ומבורך".

 

אלעד בראון עם הכנה מצוית לקראת המשחק (מאור אלקסלסי)

 

אלעד בראון מאמנה של 'רובי' אמר בסיום: "אני גאה מאוד בשחקנים שלי שידעו להתעשת אחרי ההפסד לאום אל פאחם ועשו ניצחון גדול. לא פשוט לבוא אחרי הפסד ואני חושב שהשחקנים הראו בגרות ומחויבות לקהל המדהים שלנו. כיף לצאת לשבת כזאת, אך ביום ראשון נרד שוב לקרקע ונתכונן למשחק לא פשוט נגד באקה".

שחקני 'רובי' חוגגים יחד עם מיקי קופל ניצחון ענק (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי שפירא (דויד 10-11-2018, 11:47)
    משה דבורה מס 1
  2. איזה ניצחון מתוק (אוהד אדום 10-11-2018, 11:50)
    מקווה בשנה הבאה לדברי בלאומית בשנה הבאה
  3. שפירא (פלוני 10-11-2018, 11:56)
    מי היה מאמין 4 נק' ממקום 1. כל הכבוד לשחקנים ולצוות
  4. ק. אתא (הגיע לקופל 10-11-2018, 12:56)
    עכשיו אתם מבינים מה היה לכם ביד ?
  5. פרץ (ק.אתא 10-11-2018, 13:24)
    תעיף את כל הפוליטיקאים והאוכלי חינם ותשים את בן עירך קופל. תוך שנתיים אתה בליגה הלאומית.
  6. כל הכבוד לשחקנים אוהדים למיקי וומאמן אלעד תותחים (אשר 10-11-2018, 18:30)
  7. אתא שכונה (אתא 11-11-2018, 06:41)
    מועדון מפורר ומפורק ראש העיר לא מעניין אותו. רק כדורסל
  8. איתי מורנו ....גדל פה חלוץ ענק (אדום בנשמה 11-11-2018, 09:22)
    הילד ענק חלוץ 9 כמו בספרים ,ליגת על בקלות , יואב כץ ...שים עין כדאי לך !!!
  9. מיקי קופל (סטטיה משה קרני שומרון 11-11-2018, 16:10)
    אדם כריזמתי תוך שנתיים עולה ליגה עם חברה צעירים מבין טוב בכדורגל . שיהיה בהצלחה .יישר כח.
  10. מודל קטמון יצליח רק עם מיקי קופל (רחמים עדי 11-11-2018, 16:32)
    איש עסקים משכמו ומעלה אני בטוח שיצעי אותנו מעלה עם חיזוק טוב בהצלחה