אום אל פאחם נעצרת בכפר כנא עם תיקו 1-1

הפועל אום אל פאחם המועמדת הבכירה לעלות לליגה הלאומית, נעצרה בכפר כנא לאחר שסיימה בתיקו 1-1. לאום אל פאחם כבש מוחאמד מחמיד ולכפר כנא כבש ספואן זועבי. למרות איבוד הנקודות, בסיום המשחק קהלה של אום אל פאחם מחא כפיים לשחקני הקבוצה, שאפו!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-11-2018
  • 18:49

הפועל אום אל פאחם, מוליכת הטבלה ערב המחזור, הגיעה למשחק חוץ מול הפועל כפר כנא. משחק שעל הנייר לא היה אמור להיות משחק קשה לפאחם לקחת בו שלוש נקודות, אך חומה בהגנה של כפר כנא בדמותם של מאור סיסו ושלו ברוור מנעו מהחניכים של שמעון הדרי ניצחון.

 

משחק ענק למאור סיסו. צילום: אבי רביבו. 

 

כפר כנא פתחה חזק את המשחק וכבר בדקה השנייה כבשה. כדור נייח לכפר כנא כשלושים מטרים משערו של זיסקינד, עולה לרחבה ומאור סיסו כמעט ומגיע לכדור כדי לכבוש, אך משה מישאלוף מציל ומוציא לקרן. ספואן זועבי ניגש לקרן ומכניס את הכדור מהקרן לחיבור!! שער ענק לספואן ושער חשוב מאין כמוהו לכפר כנא, 0-1 ענק ומפתיע לכפר כנא!

 

חיים זיסקינד נכנע לשער ענק (מאור אלקסלסי)

 

כפר כנא המשיכה ללחוץ ויצאו למתפרצות מאד מסוכנות, ואך בדקה ה-33 לערך, בהתקפה מסוכנת של כפר כנא חטיפת כדור של אום אל פאחם שיצאו למתפרצת ביתרון מספרי. מוחאמד מחמיד המכונה 'ג’ינג’י' הגיע מאחורה, משה בן לולו מסר לו לפינת ה-16 ובנגיעה בעט לרחוק, לשוערה של כפר כנא לא היה סיכוי והוא סופג, שער יפה שמאזן את התוצאה, 1-1.

 

כפר כנא לא נשברה ושלוש דקות לסיום המחצית היא הגיעה למצב אולי הכי טוב שלה במשחק, כשחלוצה מוחאד קנאווטי החמיץ מול שער ריק. המחצית מסתיימת בשוויון 1-1.

 

במחצית השנייה היו לכפר כנא מצבים נוספים להשיג את הניצחון, כשהטוב מביניהם היה של ראדי שהחמיץ במצב של אחד על אחד מול חיים זיסקינד בדקה ה-80. חמש דקות מאוחר יותר, ושלומי בן עשור שנכנס כמחליף, בעט מצוין לשער, כל יושבי האצטדיון כבר ראו את שער הניצחון אך בשנייה האחרונה הכדור פגע בשחקן אום אל פאחם ויצא לקרן. מנגד הגנת כפר כנא השאירו את אום אל פאחם כמעט ללא מצבים בראשותם של מאור סיסו ושלו ברוור המצוינים. בסיום קיבלנו תיקו 1-1 במשחק, שלמרות היתרון של אום אל פאחם על הנייר, ראינו דווקא את כפר כנא קרובה יותר לניצחון.

 

שמעון הדרי יורד עם נקודה אחת בלבד מכפר כנא (מאור אלקסלסי)

 

לסיכום: כפר כנא יכולה להיות מאוד אופטימית להמשך הדרך, מנגד אוהדי אום אל פאחם מחאו כפיים לשחקנים בסוף המשחק למרות שלא ניצחו, בדרך הזאת הם יעלו ליגה, ללא ספק למדו משהו באום אל פאחם!

 

בסיום שמענו את מאור סיסו ממצטייני המשחק: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בליגה ואנחנו מרגישים מאוכזבים מצד אחד, מצד שני היה חשוב לעצור את כדור השלג. הפנים כבר לשבוע הבא למשחק לא פחות קשה מול קרית אתא, עוד קבוצה שנבנתה לעלייה. אני מאמין שעם עבודה קשה הקבוצה הזאת תחזור לחייך והרבה".

משהו טוב קורה באום אל פאחם, למרות איבוד הנקודות האוהדים עודדו את החקני0 (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הדרי זה ממש גרוע (ראמי 10-11-2018, 20:17)
  2. מעמד המאמן (יוסוף 11-11-2018, 09:46)
    אחת הבעיות המרכזיות במעמד המאמן בכדורגל הישראלי בכלל ובליגה א' בפרט זה האגו של המאמנים שמעמידים עצמם מעל הקבוצה ולא בקבוצה.. אם להודות על האמת מי שהפסיד את הנקודות לאום אל פחם היה המאמן. שבוע לפני כן קיבל את תואר מאמן השבוע ושבוע אחרי זה..בגלל האגו עושה כל טעות אפשרית בניהול המשחק. החלפות מוזרות ולא בזמן...שיתוף שחקן שלו זה השבוע הראשון בקבוצה..שיתפו של איילון אלימלך מחולל השינו במשחק ובשער שהבקיע מול רובי שפירא...רק בסוף המשחק...הוצאת הגולר מספר 17 שיכול להכריע משחק כל דקה...כל זה נבע מאגו. ! מתי יבינו שמאמן צריך לדעת לנהל את הקבוצה באופן יותר אישי לשחקנים מובילים...ראו כיצד מתנהלים מאמנים מצליחים בעולם...קצת יותר יחס וחיבוק והם יואכלו את הדשא עבור המאמן...מודל לחיקוי. מאמן מנצסטר סיטי. ליברפול.אתלתיקו מדריד ועוד...כן להיתלות באילנות גבוהים...
  3. אום פח פח (טברייני רציני 11-11-2018, 11:43)
    לא יעלו ולא נעליים סתם קבוצה בכללי, במיוחד עם מאמן גאוותן , טבריה הקבוצה הבכירה גם עונה שעברה הייתם גאוותנים וטבריה דפקה אותכם יעגלה בלי סוסים