"המשחק יהיה אצלנו בבית ואנחנו לא נבוא כדי לשמש תפאורה"

כך אמר דודי אלישע קשרה של הפועל כפר כנא לאחר תיקו מכובד מאוד מול אום אל פאחם במחזור הקודם, ולקראת המשחק היום בו יארחו את קריית אתא. זו השנה הרביעית של דודי אלישע בקבוצה , והוא אחד השחקנים הבולטים בה. שוחחתי איתו על התלכיד שנבנה העונה בכפר כנא והמטרות של הקבוצה.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 16-11-2018
  • 08:12

דודי, זו השנה הרביעית שלך בכפר כנא, מה גורם להמשיך ולהישאר בקבוצה?

"כפר כנא בשבילי זה בית חם, זו לא קלישאה אלא בית חם אמיתי אחרת לא הייתי ממשיך שם 4 שנים. אני מאוד אוהב את המקום והאנשים מסביב, גם לי ולהם יש תקופות פחות טובות כמו זוג נשוי אבל בסוף מצליחים להתגבר על הקשיים."

 

ספר לי על הקבוצה שנבנתה העונה בכפר כנא?

"נבנתה השנה קבוצה חזקה עם שלד טוב. אני חושב שעד עכשיו הראינו רק חצי מהפוטנציאל שיש, עזבו אותנו מספר שחקנים בחודש האחרון ואני מאמין שנתחזק במקומות הנכונים ועוד נדבר העונה. בהזדמנות זו אני רוצה לפרגן למאמן הקודם אדהם זועבי על בניית הסגל הקיים."

 

דודי אלישע והפועל כפר כנא רוצים להבטיח את הישארותם בליגה כמה שיותר מוקדם (צילום : איאם אנואר ג'ברין)

 

במשחק הקודם עשיתם תיקו מכובד מאוד מול אום אל פאחם, איך אתה מסכם את המשחק?

"אום אל פאחם היא הקבוצה שלדעתי עם הסגל הכי טוב בליגה על הנייר, אחת הפייבוריטיות לעליה. היה משחק קשה בתנאים לא קלים ובסה"כ אנחנו די מרוצים מנקודה לאחר 3 הפסדים רצופים."

 

מה דעתך על שאר הקבוצות בליגה?

"אני חושב שיש השנה ליגה קשה. בתחתית קשה לצפות מה יהיה, אין קבוצות שוויתרו להיפך הן רק הולכות ומתחזקות. למעלה אני מעריך שאום אל פאחם ובאקה אל גרבייה ילכו עד הסוף ואחת מהן תעלה."

 

דודי אלישע "נבנתה קבוצה עם שלב טוב העונה" (צילום:איאם אנואר ג'ברין)

 

מה המטרות של כפר כנא העונה?

"המטרות של כפר כנא העונה עם ההגעה של אחמד סבע, זה להבטיח השארות בליגה כמה שיותר מוקדם, ולשחק כדורגל אטרקטיבי שיחזיר את הקהל שלנו למגרשים."

 

היום אתם תפגשו את עירוני קריית אתא, איך התחושה לקראת המשחק?

"קריית אתא במחזור האחרון הפסידו ולכן, אני בטוח שהם יבואו מפוקסים. בשקט בשקט הם בנו שם קבוצה טובה עם סגל שחקנים מהמרשימים בליגה,  אבל המשחק יהיה אצלנו בבית ואנחנו לא נבוא כדי לשמש תפאורה."

 

דודי אלישע כבר שנה רביעית בכפר כנא (צילום: איאם אנואר ג'ברין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה, אם המשחק יתקיים בעקבות הגשם. (אוהד 16-11-2018, 09:33)