הכח ר"ג נעצרה בהרצליה: טבריה, פאחם וזלפה לא ניצחו בצפון

מחזור עשירי בליגה א הסתיים. בדרום הכח ר"ג נעצרה בבונקר של הרצליה. מ.ס. כפר קאסם גברה על שעריים וצימצמה ממנה אזור גברה על כפ"ס בקרב תחתית. בצפון פאחם נעצרה במגדל העמק, טבריה וזלפה הפסידו בבית להרצליה וטירה. אסי גלבוע כבשה לראשונה לאחר 5 משחקים אבל הפסידה לירושלים. שווה לראות את הסיכום בליגה א צפון ודרום.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-11-2018
  • 16:28

משחקי הדרום:

מכבי שעריים - מ.ס. כפר קאסם 2-1

כנראה והקסם של מוסא בן חיים המאמן שבנה את מכבי שעריים פג בסביבות האמצע המחצית הראשונה, כי שעריים הובילה 1-0 משער של אסף חקאק, אבל כפר קאסם עשתה מהפך ענק מצמד שערים של אלון סולטן. חבל בשביל שעריים אבל כדי לנצח בליגה א', צריך מאמן עם נסיון על הקווים. איתי אלקסלסי הורחק בכפר קאסם, אך גם זה לא עזר לשעריים.

 

אלון סולתן המצויין עשה צדק כשכבש צמד מול מכבי חלשי שעריים. חבל ששעריים לא מביאים מאמן רציני על הקווים. צילום: אביתר ברק.

 

מכבי הרצליה - הכח ר"ג 0-0

המובילה הגאה הגיעה למגרש בהרצליה ולמרות לחץ אדיר ומשחק טוב של הכח, הם לא הצליחו לכבוש את השער שכל כך הגיע להם. למרות הרחקה של דור הלוי, זה לא עזר להכח ר"ג שתקפה בלי הרף אבל לא הצליחה לכבוש. ראוי לציין את קהל הכח שבסוף המשחק עודד ושר שירים לשחקני הכח ובעיקר עודד את הסגולים. שאפו!

 

עירוני קריית גת-מכבי יפו 1-0

מכבי יפו עם ניצחון ענק על קריית גת מרגליו של אור אילוז. יפו שהגיעו למשחק בידיעה שהפסד נוסף עלול לגרור לזעזוע גדול ולשינויים גדולים כאשר מספר מאמנים כבר התחילו בתרגילי חימום אך שחקני יפו הוכיחו הרבה אופי  וניצחו את קריית גת שנחשבים לקבוצה חזקה ויכולים לצאת לפגרה עם ביטחון בלב.

 

'נורדיה' ירושלים - ירמיהו חולון 1-0

ירמיהו חולון הוכיחה הרבה אופי כשניצחה את נורדיה 1-0 משער של חן לויאן. חולון מסתכל לצמרת, ונורדיה חייבת לעשות חושבים כי סגל טוב יש לה. אולי צריכים לחשוב על עזרה על הקווים בדמות מנהל מקצועי. כי ללא ספק חסר דמות מקצועית רצינית על הקווים.

 

הפועל אזור – בית"ר כפ"ס 0-1

במשחק תחתית סופר חשוב לשתי הקבוצות, גברה הפועל אזור על כפ"ס משער של גל בן דיין הצעיר בדקה הראשונה. מתי אפללו הורחק במהלך המחצית הראשונה בשורותיה של אזור שהצליחה לשמור על התוצאה עד לסיום. עירוני קריית גת - מכבי יפו 1-0 מכבי יפו הגיעה למשחק מול קריית גת בידיעה שהפסד נוסף עלול לגרור לזעזוע גדול ולשינויים גדולים. שחקני יפו הוכיחו הרבה אופי, ניצחו משער של אור אילוז ויכולים להיות מרוצים מהתוצאה.

 

כפר שלם ומחנה יהודה נפרדו בשיוויון אחד. 

 

הפועל כפר שלם - הפועל מחנה יהודה 1-1

הפועל כפר שלם אירחה אתמול את מחנה במגרש באזור. הכפר היו עדיפים בחצי ראשון וכבשו מרגלי מור פדידה, אך מחנה יהודה היו עדיפים בחצי שני וכבשו מרגלי סולי צמח הוותיק וטוב.

 

שמשון כפר קאסם – הפועל בקעת הירדן 1-1

שמשון כפר קאסם מצליחה לסיים בתיקו עם בקעת הירדן, למרות שעדיין אין לה מאמן קבוע על הקווים, ומי שעמד על הקווים היה הבעלים, איסמעיל סרסור. סיראז נאסר כבש ראשון עבור שמשון וגל גניש מבקעת הירדן השווה. עידן סרור הורחק בשורות הבקעה.

 

משחקי הצפון:

הפועל בני זלפה - מ.ס. טירה 2-0

טירה מגיעה למשחק חוץ מול זלפה שעד לפני חודש הובילה בבטחה את הטבלה. חניכיו של סמארה באו מוכנים כבשו צמד שערים מרגליו של אליחי צברי וניצחו את המשחק.

 

אליחי צברי, כבש צמד לרשת בני זלפה והביא ניצחון ענק לקבוצתו. צילום: חגאג רחאל.

 

מכבי צור שלום- עירוני נשר 1-0

שתי הקבוצות שיחקו במגרש הקשה בצור שלום שבמזג האוויר הזה נראה עוד יותר גרוע. צור שלום שנראית נהדר העונה שיחקה מול נשר מהתחתית שגברה עליה משער של עלי כנענה המצוין לאחר שעמית אמזלג החמיץ פנדל ועלי עט על הכדור החוזר ודוחק אותו פנימה. נשר מוכיחה שהיא תצבור הרבה נקודות העונה עם משחק לחימה שכזה.

 

עלי כנענה החלוץ הצעיר והסופר מוכשר כובש עוד שער שמביא ניצחון לקבוצתו מנשר. 

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל ירושלים 2-1

אסי גלבוע עם החלפת מאמן יכולה להיות מרוצה שכבשה שער לאחר 5 משחקים מרגלי גדי מלסה, אבל הפועל ירושלים שללא תקציב גבוה ויש אשר טוענים תקציב הכי נמוך בליגה עם מהפך אדיר מרגלי מימון ברק ועדן בן שימחון.

 

עירוני טבריה - הפועל הרצליה 2-1

הצגה גדולה של הרצליה בטבריה, הייתה צריך להסתיים בתבוסה לטובתם. אבל גם ככה הרצליה עם ניצחון גדול על טבריה מרגלי סתיו בן אהרון וגיא אסרף. לטבריה כבש עבאד ג׳אברין מקרן לאחר שכפיר בן דוד עוד הספיק להחמיץ פנדל.

 

הפועל שפרעם - הפועל כאוכב  1-1
שפרעם הובילה משער של איתמר כהן, וכאוכב השוותה משער של עבד מורגאן. תיקו משקף ושתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות לאור התוצאות המאכזבות שהשיגו לאחרונה.

 

הפועל מגדל העמק – הפועל אום אל פאחם 2-2

המגרש הצר והקטן של מגדל העמק הכריע את ההתמודדות, אך למרות המגרש הקשה ראינו 4 שערים. מגדל הובילה ברוב דקות המשחק כאשר כבשה מרגלי יותם כהן ושחר בן ארי. מועמר קראקה השווה זמנית לאום אל פאחם, וריף מסיקה השווה לקראת הסיום.

 

מאור סיסו וספואן זועבי מכפר כנא, מרוצים מהניצחון. ספואן עם שער הניצחון נגד קרית אתא שנחלשה ללא חיים לוי.

 

הפועל כפר כנא – עירוני קרית אתא 2-3

כשמחליפים מאמן מצוין כמו חיים לוי ללא סיבה אמיתית זה מה שקורה - הקבוצה מפסידה. כפר כנא ניצחה משערים של עוודי ראדי, חמיסי וספואן זועבי. לקריית אתא כבשו לוהב כיאל ולירון אלימלך. אולי עכשיו יבינו שחיים לוי היה מצוין עבור קריית אתא.

צילום אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים (אלמוני 16-11-2018, 16:37)
    אתר גולר ממשיכים לנבל את הפה על שעריים, אתם מגעילים...
  2. השם שלך: מערכת גולר? (מעניין 16-11-2018, 16:57)
    מרוב שאתה מסתכסך עם רוב הקבוצות בליגה. ומשמיץ ועוקץ בלי סוף. ממליץ לך להחליף מקצוע. אתה בעסק הלא נכון....
  3. עולה (סגול 16-11-2018, 17:09)
    הכח עמידר ! כמה אפשר להחמיץ ??? הקבוצה הכי טובה בליגה חבל
  4. עמידר (אלי 16-11-2018, 17:14)
    עומר וזויגי בניתם קבוצה מטורפת שאפו ענק תודה לכם איציק תשאר איתנו אתה חשוב לנו אל תנטוש באמצע דווקא בעונה כזו שיש סכוי טוב לעלות ההעסקים של גל לא יברחו ואף אחד לא יכול להשפיע ככה על גל יוסף תחשוב טוב לפני שאתה מחליט !!! שבת שלום למחנה הסגול
  5. בושה וחרפה (הוגה דעות 16-11-2018, 17:53)
    אם חשבתי שהביטוי בו השתמשתם היה על דרך ההומור הרי מסתבר כעתשיש כאן כתיבה נבזית ואינטרסנטיתהמכוונת לפגוע במכבי שעריים הרבה מעל ומעבר לכל ביקורת עניינית .תתביישו לכם.לא הייתי קורא לכם עיתונאים קטנים מן הטעם הפשוט שאינכם עיתונאים
  6. בושה וחרפה (הוגה דעות 16-11-2018, 17:53)
    אם חשבתי שהביטוי בו השתמשתם היה על דרך ההומור הרי מסתבר כעתשיש כאן כתיבה נבזית ואינטרסנטיתהמכוונת לפגוע במכבי שעריים הרבה מעל ומעבר לכל ביקורת עניינית .תתביישו לכם.לא הייתי קורא לכם עיתונאים קטנים מן הטעם הפשוט שאינכם עיתונאים
  7. כתב גולר (שקד 16-11-2018, 18:05)
    כתב דביל איך אתה אומר שהרצליה היו בבונקר כל המשחק שעד ההרחקה של דור הלוי זה היה משחק שיוויוני כתב נרקומן וסתום
  8. פאחם אפסים (מגדלי 16-11-2018, 18:34)
  9. סויסה תתפתר (טברייני 16-11-2018, 23:28)
  10. אום אל פאחם (השכן של בוסקילה 17-11-2018, 08:06)
    אתם קבוצה לא ספורטיבית בכיינים, מגדל נתנה לכם פייט טוב, הייתם צריכים להפסיד, חצי גול עצמי של השוער חלילה, היושב, ראש לכם כותב באתר יאללה ספורט שהמגרש מתאים לחזירים לשחק בו, אז כנראה אתם החזירים, יישר כוח למגדל העמק, שחקנים גברים אחד אחד, יישר כוח לאלי מזרחי על ההכנה למשחק, תוצאה טובה מאד.
  11. תשובה לאוהד הרצליה 4 (הסגול 17-11-2018, 09:11)
    הכתב צודק במאה אחוז.יצאנו פראיירים .יכולנו לתת לכם 5 והייתם יוצאים בזול.עשינו מהשוער שלכם גדול.חבל!!
  12. טבריה (השכן של בוסקילה 17-11-2018, 09:26)
    המגרש בטבריה דפק אותכם כמו במגדל העמק, מספיק עם התרוצים
  13. יאלה נשר (קובי 18-11-2018, 09:15)
    איזה כייף לראות את נשר חוזרת לעצמה, בעה" נראה אותה ממשיכה להצליח יאלה נשר הבאה בתור אסי גלבוע חייב לברוח מהתחתית הבוערת