תיקו משקף: שפרעם וכאוכב נפרדות בתיקו 1-1

הפועל שפרעם אירחה את הפועל כאוכב לקרב תחתית שנחשב בינהן לסוג של 'דרבי'. שפרעם הובילה משער אדיר של איתמר כהן. כאוכב השוותה מרגלי עבד מורגאן. אבו רקייק: "אם לא נתחזק יהיה קשה להישאר בליגה", איימן חליילה: "תנאי המגרש הקשו עלינו"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-11-2018
  • 13:18

הפועל שפרעם אירחה את הפועל כאוכב למשחק תחתית במסגרת ליגה א' צפון. שפרעם בבית רצתה לנצח, בעוד כאוכב הגיעו למשחק לאחר התבוסה הגדולה משבוע שעבר מול באקה אל גרבייה.

 

קהלה של שפרעם הגיע לתמוך בקבוצתו (חגאג רחאל)

 

המשחק נפתח בלחץ של שפרעם על שערה של כאוכב וכבר בדקה ה-11 הם כבשו שער יתרון. אחמד דיאב מצא את איתמר כהן שעבר את המגן, ומהפינה של הרחבה שחרר פצצה מצד לצד וכבש שער אדיר, 0-1 לשפרעם!

 

שפרעם עולה ליתרון מהיר (חגאג רחאל)

 

אחרי השער, כאוכב ניסו להשוות, והגיעו למצב טוב בדקה ה-20, וואסים עלי עבר שלושה שחקני הגנה משפרעם, הכניס כדור גדול לאנס נאסר, שהחמיץ עם הראש ממרחק של חמישה מטרים.

 

החמצה גדולה לאבי מלכה (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-30 אבי מלכה קיבל כדור ענק מעבד מורזאן, ומתוך הרחבה החמיץ הזדמנות גדולה להשיג את השוויון עבור כאוכב. מנגד, שפרעם מנסה לתקוף ועושה דברים יפים, אך לא משכילה לכבוש את השער השני. בדקה ה-35 עבירה על אנס נאסר, עבד מורגאן עם בעיטה אדירה לפינה התחתונה, כובש שער ענק וקובע שוויון 1-1.

 

עבד מורגאן כובש וחוגג עם חבריו (חגאג רחאל)

 

ברגע ה המומנטום עבר לכאוכב. חמש דקות לסיום המחצית, בעיטה של וואיל חרבאוי ממרחק של 25 מטרים לחיבורים, אך שוערה של שפרעם גאנם מחאג'נה מציל מהחיבורים ומונע מהפך של כאוכב.

 

גאנם מחאג'נה מציל את שפרעם מספיגה (חגאג רחאל)

 

במחצית השנייה לא היה הרבה כדורגל, מכיוון שתנאי המגרש לא אפשרו זאת והמשחק היה שקול כמעט ללא מצבים בשני בצדדים. בן בן שושן הרכש החדש של שפרעם, נכנס כמחליף, בעט היטב מ-20 מטרים ואחמד שיבל שוערה של כאוכב הודף בקצות אצבעותיו ומונע שער יתרון של שפרעם.

 

בלמה של שפרעם, אביב חדד (חגאג רחאל)

 

המחליף חאמד גנאיים הכניס מחץ להתקפה של כאוכב, שהחלו להתקיף יותר מצד ימין. עשר דקות לסיום המשחק, הכנסת כדור של וואסים עלי וזאהר מריסאת החמיץ אולי את החמצת העונה ממרחק של שלושה מטר לבד עם הראש. בדקה ה-85 הזדמנות נהדרת לשפרעם להשיג שער ניצחון, נמיר אגא הרים כדור מאגף ימין ואחמד דיאב נגח בעוצמה כדור שהלך סנטימטרים מהקורה ושתי הקבוצות נפרדות עם חלוקת נקודות לאחר שוויון 1-1.

 

אבו רקייק יודע שקבוצתו חייבת חיזוק! (חגאג רחאל)

 

מאמנה של הפועל שפרעם, איברהים אבו רקייק אמר בסיום: "אני שמח מהיכולת של קבוצתי ומאוכזב מהנקודה. יכולנו לקחת את שלוש הנקודות כי הגיע לנו, אבל בכדורגל אין מגיע. אני מצפה ומקווה שההנהלה תחזק את הקבוצה במידית, אחרת יהיה קשה לשרוד בליגה".

 

איימן חליילה מאוכזב לאחר שקבוצתו 'איבדה' שתי נקודות (חגאג רחאל)

 

איימן חליילה מאמנה של כאוכב אמר בסיום: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, תנאי המגרש לא מאפשרים זאת. השחקנים שלי היו גברים היום, ונלחמו על כל כדור. חזרנו ממשחק חוץ בשפרעם מפיגור ויכולנו לנצח. היינו קרובים לנצח 2-1, אבל אני הולך עם הנקודה ועם הפנים קדימה לכיוון ירושלים אחרי הפגרה, בתחושה שאיבדתי 2 נקודות".

שפרעם וכאוכב נפרדות בתיקו 1-1 (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתב (אוהד 18-11-2018, 13:38)
    עבד מורגאן לא חגג
  2. אימן (עלי 18-11-2018, 13:44)
    אתה צריך להרגיש כך כל משחק הרי אתה כוונת להיות בצמרת הטבלה, יש לך סגל של שחקני הרכב בכל קבוצת צמרת, בושה של מאמן אתה. שפרעם היו טובים ברוב המשחק, הרגשת החמצת שתי הנקודות תהיה לאבו רקיק לא לך יא עגלה של מאמן.
  3. מה עם בקה ושפירא ? המשחק הזה יותר מענין? או בגלל התמונות ! (ראמי 18-11-2018, 15:35)