"המיקום שלנו לא מפתיע אותי"

כך אמר מושיקו אביטן מלך השערים של הפועל ירוחם, מוליכת הטבלה בליגה ב' דרום ב' בצוותא עם עירוני קרית מלאכי. מושיקו עלה בעונה החולפת לליגה א' עם האדומים אשדוד, והיה שמח לשחזר את ההישג גם העונה

  • על ידי: גיא צמח
  • 23-11-2018
  • 11:20

מושיקו, שיחקת מספר  שנים בליגה א', בעונה החולפת עלית ליגה עם האדומים אשדוד, איך אתה מסכם את הרמה בליגה ב'?

"שיחקתי כמה שנים בליגה א' במכבי באר שבע ובמכבי יבנה, בנוסף שיחקתי גם בליגה ב׳ במספר קבוצות. הרמה בליגה א׳ שונה קצת מליגה ב׳. לדעתי יש יותר כדורגל בליגה א' מגרשים יותר נוחים, שאפשר לשחק כדורגל והיכולת האישית שלך באה לידי ביטוי יותר. בליגה ב׳ המשחקים קשים לא קל לנצח, לחימה הרבה כוח ופיזיות, יש קבוצות בליגה ב' , שמתאימות לליגה א' ושחקנים שמתאימים לליגה לאומית רק שצריך לגלות אותם ולהתעניין יותר ופשוט לבוא לראות, בסה״כ כיף ומאתגר בשתי הליגות האלה. נכון עליתי שנה שעברה אם אשדוד ליגה ולפני שנתיים עם ירוחם גם אשדוד מועדון מדהים עם קהל אדיר ואני מאמין, שיהיו בתוך כמה שנים בליגות הגבוהה בישראל, מאד נהניתי שם".

לגבי ירוחם: "ירוחם זה בית אמיתי מי שלא היה פה צריך לבוא ופשוט ליהנות מאנשים מדהימים ומקום ענק מכל הבחינות".

 

איך אתה מסכם את תחילת העונה של הפועל ירוחם עד עכשיו?

"תחילת עונה פשוט מדהימה יש פה קבוצה נהדרת מאמן ועוזר מאמן והנהלה מדהימים, שחקנים מדהימים חדר הלבשה מגובש וזה בא לידי ביטוי בטבלה, אנחנו מקום ראשון ומקווים לשמור על זה".

 

מפתיע אותך המיקום שלכם עד עכשיו?

"לא, המיקום לא מפתיע אותי בכלל. לדעתי אנחנו הקבוצה הכי כשרונית בליגה, למרות שלא מכירים את כל השמות יש פה שחקנים שעשו קריירה עם ניסיון עשיר ושחקנים צעירים שפשוט רוצים להצליח ולשחק כמה שיותר".

 

מושיקו אביטן עם פתיחת עוטנה מצוינת אישית וקבוצתית

 

פתחת את העונה מצוין עם שישה שערים, מה המטרות האישיות שלך העונה?

"פתחתי את העונה בצורה טובה בערך כמו שנה שעברה, אני בכושר משחק טוב בכושר הבקעה טוב. ברמה האישית אני מקווה להמשיך להבקיע ולעזור לקבוצה לנצח, אני פשוט משחק ונהנה מכל רגע פה".

 

מה המטרה של הפועל ירוחם העונה?

"המטרה הייתה ונשארה פלייאוף עליון לשם כיוונו מההתחלה אין פה תקציב גדול יש פה פשוט רצון להצליח עם מה שיש, הסגל שלנו הוא לא ענק אבל מספיק להיות בפלייאוף. כדי לעלות ליגה אנחנו נצטרך עוד 2-3 שחקנים ולדעתי אנחנו יכולים לרוץ עד הסוף, בינתיים אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק והשמיים הם הגבול".

 

איך הקשר שלך עם המאמן אבי בוחבוט?

"אבי בוחבוט - השם הזה באמת עושה לי טוב, המאמן הזה עשה לי כל כך טוב, אני משחק איתו כבר כמה שנים. הוא פשוט יודע להוציא ממני את הטוב שבי, לא סתם כל עונה סיימתי איתו מלך שערים. שחקנים בחדר הלבשה קוראים לי הילד של אבי. אני קורא לו אבא, היחסים שלנו כמו חברים הוא יודע עלי הכל ומתנהג אלי כאילו אני הילד שלו, מקווה להמשיך ולהצליח איתו ביחד".

 

איך אתה מרגיש בירוחם? איך הקשר עם הקהל?

"בירוחם אני מרגיש מצוין, כיף לי פה בכל רגע ומקווה להמשיך להיות פה. ברור שאני רוצה להתקדם אבל כרגע טוב לי פה ומה שחשוב לי זה להצליח ביחד עם הקבוצה".

לגבי הקהל: "אין לנו הרבה אוהדים אבל עם ההצלחות קצת מדברים קצת יותר באים, בסה״כ בסדר נקווה שיגיעו יותר לדחוף איתנו לעודד ולרצות להביא את ירוחם לטופ כי באמת אפשר להוציא מהמקום הזה דברים יפים. אני באמת רוצה להגיד לקהל שימשיך להגיע ולדחוף ולקרוא לאלה שלא מגיעים, שיבואו ויעזרו לנו ביחד להצליח איתם כי המקום הזה באמת טוב".

מושיקו אביטן מרגיש בירוחם כמו בבית (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. א (רוני 23-11-2018, 14:12)
    אך אחי כישרונית בליגה וקיבלתם 8 מידימונה תבו לשחק בדימונה אחלה מקום
  2. א (רוני 23-11-2018, 14:15)
    אמקום 1 זה זמני מושקו דימונה תעלה בסוף
  3. את ה 8:2 מדימונה שכחתם? (ברק 23-11-2018, 15:45)
  4. אחלה שחקן (צהוב 23-11-2018, 20:48)
  5. הפועל ירוחם עולה ליגה (מ 26-11-2018, 19:54)
    דימונה קבוצה אפס תבואו לירוחם ותקבלו את הנקמה