"מאמין מאוד בסגל שלנו ועם עבודה קשה נגיע לצמרת"

כך אמר לירון אלימלך, חלוצה של עירוני קריית אתא שפתח את העונה בהפועל אום אל פאחם, ועשה מעבר לפני כחודש לשורותיה של קריית אתא. אלימלך נחשב לחלוץ מוכשר מאוד, ולחיזוק משמעותי עבור המועדון. שוחחתי איתו על היכולת שלהם עד כה, המטרות והמחזור הבא בו יפגשו את מגדל העמק.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-11-2018
  • 17:54

פתחת את העונה באום אל פאחם, מה גרם לך לעבור לקריית אתא?

"הגעתי לאום אל פאחם בידיעה שיש רצון לעלות ליגה, ובאמת בנו קבוצה חזקה. ההתחלה הייתה טובה מאוד עם 3 ניצחונות, ואז הגיע ההפסד והבלאגן שנוצר אחר כך עם הקהל והכל קצת זעזע אותי, ובחרתי לעזוב ולחפש מקום אחר בשבילי.  קריית אתא רצו אותי הכי הרבה מכל שאר ההצעות שהיו לי, ואני מאוד שמח שהגעתי לכאן בסוף."

 

איך אתה מסכם את היכולת של קריית אתא עד כה?

"הגעתי לקריית אתא לפני חודש, יש קבוצה טובה ושחקנים טובים , מועדון מסודר מאוד שמנוהל ברמה הכי גבוה בליגה. הקבוצה התחזקה תוך כדי תנועה, הגיעו שחקנים מצוינים ומאמן טוב שאימן ברמות הגבוהות, ואני מאמין מאוד בסגל שלנו ועם עבודה קשה נגיע לצמרת."

 

 

לירון אלימלך רוצה להגיע עם קריית אתא לצמרת (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מה המטרות של קריית אתא העונה?

"המטרות של המועדון זה להתמודד בצמרת הגבוהה, ולנצח בכל משחק. השקיעו המון השנה בקבוצה, ואנחנו מקווים להחזיר למועדון בהתאם. בפן האישי אני עובד מאוד קשה כדי לחזור לכושר שלי, ולהביא את הניסיון והמספרים שלי כמו שעשיתי בשנים האחרונות."

 

מה דעתך על שאר הקבוצות בליגה?

"הליגה השנה שוויונית מאוד, קבוצות שלא נספרו בתחילת השנה פתאום כן מפתיעות ונדבקות לצמרת, כולן מאבדות נקודות והכל פתוח להמשך הדרך."

 

מיד לאחר הפגרה אתם צפויים לשחק מול מגדל העמק, איך התחושה לקראת המשחק?

"כן נשחק מול מגדל העמק בבית, משחק קשה מול קבוצה טובה אבל אנחנו סופסוף חוזרים לשחק בקרית אתא במגרש שלנו, ונקווה להשאיר את הנקודות אצלנו."

לירון אלימלך נחשב לחלוץ מוכשר מאוד (צילום:דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות