"התגבשנו, צברנו מומנטום טוב, עשינו תקופה טובה שאיתה באו הניצחונות"

כך אמר סהר דבח, המגן שהגיע העונה לרובי שפירא ונמנה עם הסגל הצעיר והנמרץ שנבנה שם העונה, בשיתוף עם שחקנים מנוסים שעושים עד כה עבודה מצוינת יחד. דבח גדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה, ונחשב למגן מוכשר מאוד. שוחחתי איתו כל היכולת של רובי שפירא עד כה, השאיפות לעתיד, והמחזור הבא נגד שפרעם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-11-2018
  • 17:44

סהר, מה הוביל אותך לחתום ברובי שפירא?

"גדלתי במכבי חיפה וסיימתי איתם את ההתקשרות וחיפשתי קבוצה , הסוכן שאל אותי על רובי שפירא, וידעתי שזה מקום עם קהל גדול שעוטף את השחקנים והקבוצה מתקדמת יפה וזה כיוון טוב לצמוח ממנו. ברגע שהבנתי שמיקי ואלעד מעוניינים בי, וחושבים שאני יכול לתרום הרגשתי שזאת הקבוצה לחתום בה, והחלטתי לצאת איתם לקריירת בוגרים ואני אזכור להם תמיד שנתנו לי את הצ’אנס להתחיל אצלם."

 

ספר לי על השילוב בין השחקנים הצעירים והמנוסים יותר?

"הקבוצה בנויה מחברה צעירים ורעבים שרוצים להצליח, לצד שחקנים מנוסים כמו עידן ויצמן, אור שלזינגר ומישל חליל שהם בעלי ניסיון בליגה הזאת בפרט. חדר ההלבשה מגובש וכיף להגיע לאימונים, אין אגו וכולם רוצים בהצלחת הכלל. עידן שמשחק איתי בקו האחורי תמיד מסביר ומכוון, והוא ממש כמו אבא על המגרש וזה עוזר לנו מאוד בתור חברה צעירים כמוני שזו השנה ראשונה שלהם בתור שחקן בוגרים וגם בליגה א'."

 

איך אתה מסכם את השליש הראשון של העונה?

"את השליש הראשון של העונה הייתי מסכם ומגדיר אותו כחיובי , אנחנו נמצאים בטבלה במקום טוב לנו ואנחנו מבחינה קבוצתית משתפרים ממשחק למשחק ומכל אימון יחד. פתחנו את העונה בצורה קצת פחות טובה, אבל עם הזמן התגבשנו וצברנו מומנטום טוב ותקופה טובה, שאיתה באו הניצחונות ואנחנו מקווים להמשיך ככה ותמיד רוצים להשתפר ולהתקדם. "

 

 

סהר דבח במעמד החתימה חיזוק מצוין לרובי שפירא (צילום: דוברות עיר הפועלים)

 

מה דעתך על שאר הקבוצות בליגה?

"כולן שוות ולכל קבוצה יש לה את האיכויות שלה, והיתרונות שלה הן מבחינת שחקנים או מגרשים. ניתן לראות את זה בטבלה שהליגה מאוד צפופה, וההפרשים בין המקומות הם שלוש או ארבע נק' ,מה שמעיד על כך שהליגה חזקה וצמודה מאוד. "

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לקהל של רובי שפירא שמלווה אתכם?

"הם השחקן הנוסף שלנו שדוחף אותנו בכל מגרש שהיינו בו, ולא משנה השעה או המרחק. בתור שחקנים לראות את הקהל מגיע ונותן את הטון ביציע, זה מרגש וגורם לך לרצות יותר לגרום להם להיות מאושרים ולחזור עם חיוך לשבת. ממני אישית זה מוציא עוד אנרגיות כדי לשמח אותם, הרי הכדורגל הוא הצגה והקהל צריך להנות בסוף מאיתנו השחקנים."

 

סהר דבח "האוהדים הם השחקן הנוסף שלנו" (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מה השאיפות לעתיד איפה נראה אותך בעוד שנה?

"השאיפות לעתיד שלי הם קודם כל לעמוד במטרות האישיות והקבוצתיות שלי ברובי שפירא. כמובן שבתור שחקן אתה חולם כבר מגיל קטן לשחק בבמות הכי גדולות, ועם כמה שיותר קהל אבל כרגע הדרך שלי מתחילה עם רובי שפירא והשמיים הם הגבול . איפה אני יהיה בעוד שנה זו  שאלה יפה שבינתיים מוקדם לענות עליה , לימדו אותי לא להסתכל רחוק מידי אבל הרצון הוא להשתפר עם הקבוצה ואלוהים גדול ."

 

במחזור הבא אחרי הפגרה אתם צפויים לשחק מול שפרעם, איך התחושה לקראת המשחק?

"המשחק בשבוע הבא נגד שפרעם הוא משחק קשה וחשוב, שנתכונן אליו בצורה הטובה ביותר שאפשר יחד עם אלעד המאמן, ועם ההוראות והמטרות לקראת המשחק הזה כמו לכל המשחקים עד עכשיו, ואני מאמין בקבוצה ומאחל לנו בהצלחה."

סהר דבח נחשב למגן צעיר ומוכשר מאוד (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צנוע (פלוני 25-11-2018, 18:16)
    שחקן צנוע, מגן עם עתיד מבטיח. לקח את המושכות ואנחנו בקהל מתים עליו
  2. איזה קבוצה אתם קבוצת פח בקושי הגעתם לאמצע במשחק באקה בעיטה אחת לשער המזל שלכם ששלחו שוט ליגה ז (אוהד באקה 25-11-2018, 20:09)
  3. מגן ימני מעולה (דודו 25-11-2018, 22:48)
    אין לי ספק שהוא מתאים ובע"ה יגיע לרמות הגבוהות ביותר
  4. קקה (בקה 26-11-2018, 05:51)
    בקה, לכו לעזה. שם הכי טוב בשבילכם. חבורת פושעים
  5. בהצלחה רבה איזה צניעות יישר כח זו דרך ארץ (אשק 27-11-2018, 11:00)
  6. סהר דבח (יניב 27-11-2018, 13:11)
    רובי הרוויחו שחקן מצויין עם יכולות מדהימות ,ורצון להצליח אין לי ספק שבעתיד יגיע ויצליח ברמות הגבוהות