סיכום השליש הראשון של ליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

10 מחזורים הסתיימו בליגה א' צפון, ואנחנו באתר 'גולר' החלטנו לסכם את השליש הראשון של העונה. מי השחקן המצטיין? מי המאמן המצטיין? מי בנבחרת של השליש הראשון של העונה? מי תעלה ליגה? מי תרד ליגה? זה אומנם רק השליש הראשון, אבל אפשר לראות את הכיוון של הליגה. בחסות "RUN"- מותג הכדורגל של ישראל

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-11-2018
  • 13:21

10 מחזורים הסתיימו בליגה א' צפון, ואנחנו באתר 'גולר' רוצים לסכם את השליש הראשון של העונה, נכון שזה עדיין מוקדם להסיק מסקנות ובטח לסכם, אבל עשרה משחקים עברו ואפשר כבר לדעת ולכבד את המצטיינים...

 

מי תעלה ליגה?

העונה נפתחה בצורה חזקה מאד, כאשר חצי ליגה חלמו על עליה או לפחות להפתיע בעליה, אך כעבור עשרה משחקים אפשר להגיד שנשארו שתי קבוצות במירוץ לצמרת. הפועל אום אל פאחם והפועל באקה אל גרביה. ברור לכולם שכל אחת מהן קבוצה מצוינות, שנראות מעולה, אבל בקרב הפנימי ביניהן יש עדיין הבדל מאד קטן אבל שוב, כל קבוצה יכולה לעלות ליגה. 

 

בהפועל באקה אל גרביה ידוע שיש חובות גדולים למועדון הזה. שחקנים, מאמנים וספקים תבעו, וחלקם כבר זכו בבוררות. קשה להאמין שמועדון גדול וחזק ככל שיהיה, יוכל להחזיר את החובות הגדולים שיש למועדון הזה ואין בלוף, לאורך זמן בסוף הכל מסתדר ולמי שיש חובות, זה ישפיע עליו. למרות שיש לציין שבאקה מציגה כדורגל מדהים, ועושה רושם שהשחקנים מתעלים על הכל, ומצליחים לשים בצד את הכסף ולעלות לשחק ולתת הכל, למרות שכולם אומרים שבאקה צריכה לשים פסל של אוהד קדוסי במרכז הכפר ולהגיד עליו שהמלך הבלתי מעורער של הכפר. קדוסי מחזיק לבדו את הקבוצה, ובלעדיו הקבוצה תתקשה מאד לנצח משחקים, וזה מצב לא בריא לקבוצה. ולכן הקבוצה לא תעלה ליגה. התחזית שלנו: מקום שני.

 

הפועל אום אל פאחם עברה משבר גדול בתחילת העונה, הביאה את שמעון הדרי ומאז הגעתו הקבוצה דורסת את הליגה ומשחקת הכי יפה בליגה, ונכון שבשני המשחקים האחרונים הקבוצה שיחקה משחקים קשים ולא ניצחה, אבל כל הליגה תשחק באותם המגרשים שקשה להוציא בהן נקודות, ולכן קל זה לא יהיה גם ליריבות. אום אל פאחם מנוהלת נפלא, מועדון שהכסף מתוכנן מראש ושום דבר לא מקרי. זה מועדון שיכול ומגיע לו להיות בליגה הלאומית גם בגלל הקהל האדיר שיש לו. התחזית שלנו: אום אל פאחם תעלה ליגה.

 

אוהד קדוסי הוא מכונת שערים בליגה א' צפון (חן קלדרון)

 

השחקן המצטיין של השליש הראשון: אוהד קדוסי (הפועל באקה אל גרביה)

איזה שחקן ענק אוהד קדוסי. צריך לבדוק האם בבאקה עשו לו פסל במרכז העיר. 12 שערים בעשרה משחקים, אפילו הוא בעצמו לא בטוח שהאמין שהוא ייראה כל כך טוב בליגה א'. מכונת שערים! והוא הבדל בין באקה במקום הראשון לבאקה שבמרכז הטבלה. 

 

מצטייני השליש הראשון של ליגה א' צפון:

שוער: גיא סלם (באקה אל גרביה)

גיא סלם שוערה המצוין של באקה, שיחק בשנים האחרונות בליגה א' דרום והיה מצטיין, והעונה עבר למחוז הצפוני לבאקה וכבר נהיה לשוער המצטיין של השליש, לאחר שספג הכי מעט שערים (6). 

 

השוער המצטיין של השליש הראשון, גיא סלם (מני בן ארי)

 

הגנה:

עידן מקדש (הפועל באקה אל גארביה)

הבלם שגדל במחלקת הנוער ובשנים האחרונות שיחק בליגה הלאומית, החליט לרדת לליגה א׳ בכדי לעזור לבאקה להעפיל לליגה הלאומית 

 

עאמר מנצור (מ.ס. טירה)

בלמה המצוין של טירה הוא המנהיג הבלתי מעורער של טירה העונה. עושה הגנה, עוזר בהתקפה, אבל מעל הכל הוא המנהיג הבלתי מעורער של טירה במגרש. סמל ושחקן ענק. השחקן הטוב ביותר של טירה בשנים האחרונות. 

 

עידן וייצמן ('רובי שפירא' חיפה)

איזה שחקן עידן וייצמן! מנהיג אמיתי, ללא ספק המאמן על המגרש. ל'רובי' יש חבורה של שחקנים צעירים, אבל מי שמכוון אותם ונותן להם את כל הביטחון על המגרש, הוא עידן וייצמן. חזק בהגנה וכובש שערים מדהימים. נכס לכל מועדון. 

 

נכס לכל מועדון, עידן וייצמן (מאור אלקסלסי)

 

קישור:

מוחמד מחמיד (הפועל אום אל פאחם)

הוא מכונה ג'ינג'י והוא הכוח העולה של אום אל פאחם במרכז המגרש. בעל הבית על המגרש שמנווט את המשחק, כובש שערים, ובעיקר מנהיג את הקישור של אום אל פאחם באמצע המגרש. 

 

ליעד מרדכי ('רובי שפירא' חיפה)

אחד השחקנים הצעירים והמוכשרים ביותר בליגה, השחקן ששיחק בשנה שעברה בליגה הלאומית במדי עירוני נשר, מוכיח מדי שבוע כי הוא שייך לרמות הגבוהות ביותר. 5 שערים יש לו עד כה והיד עוד נטויה עד לסיום העונה. בינגו ענק של מיקי קופל ואלעד בוארון, שנלחמו עליו כדי להביא אותו לקבוצה. כל מה שנותר להם זה ליהנות ממנו כדי שיעזור לקבוצה במטרות שלה העונה.

 

אחד השחקנים הצעירים והמוכשרים בליגה (מאור אלקסלסי)

 

רן רול (הפועל אום אל פאחם)

באום אל פאחם החליטו בתחילת העונה להחתים מספר שחקנים בכירים עם עבר מרשים בליגה הלאומית, כדי שיעזרו לקבוצה. רול הוא ללא ספק רכש נהדר שמספק את הסחורה בצורה הטובה ביותר עד כה.

 

רן רול, הרכש שמספק את הסחורה בצורה הטובה ביותר (מאור אלקסלסי)

 

ראול גרשומוב (הפועל באקה אל גרביה)

ראול חזר ליכולת שלו בבאקה, שנה שעברה הוא היה בדימונה בדרום ונכשל, והעונה עבר לבאקה ומוכיח שהוא שחקן ענק. שחקן טכני מאד, מנווט את המשחק של באקה ומוביל אותה לעונה חלומית. 

 

התקפה:

אוהד קדוסי (הפועל באקה אל גרבייה)

מה נגיד ומה נאמר? החלוץ הטוב ביותר בליגה, 12 שערים זה ההספק הנהדר שלו מתחילת העונה. בבאקה השקיעו את מרב המאמצים והכספים כדי להביא אותו, וזה ללא ספק מתברר כבינגו ענק. החלוץ שחורר רשתות בליגת העל ובליגה הלאומית, עושה את זה נהדר בליגה א׳.

 

עבאד ג׳אברין (עירוני טבריה)

החלוץ הצעיר שהגיע ממכבי נתניה אליה הוא שייך, מוכיח כמה כישרון יש לו וכובש 4 שערים לאחר 10 מחזורים, ומעורב ברוב השערים שקבוצתו כבשה העונה. מספר לא קטן של קבוצות מעוניינת בו, אך החיבור שלו עם אילן סוויסה לא יגרום לו לרצות לעזוב, והוא יעזור לטבריה להשיג את המטרות שלה העונה, כי מה שבטוח שבעונה הבאה הוא יהיה בליגה גבוהה יותר.

 

עבאד ג'אברין, יגיע לרמות הגבוהות! (מאור אלקסלסי)

 

מועמר קראקה (הפועל אום אל פאחם)

הוא אומנם שיחק רק 5 משחקים, אבל כבש יותר מהרבה חלוצים ששיחקו 10 משחקים. חלוץ ששנה שעברה היה מלך השערים של איכסל, כשכבש שערים מכריעים, והעונה הוא יסיים כמלך השערים של אום אל פאחם.

 

קראקה, האם הוא יסיים כמלך השערים של אום אל פאחם ואולי 'יאיים' על קדוסי? (מאור אלקסלסי)

 

המאמן המצטיין של השליש הראשון: אלעד בראון ('רובי שפירא' חיפה) ועומר לוינזון (מכבי צור שלום)

מספר מאמנים בלטו בשליש הראשון של הליגה, שמעון הדרי שהגיע לפאחם והפך אותה לקבוצה חזקה מאד, אילן סוויסה שמוכיח כל עונה שהוא עושה מטבריה קבוצה של 'ווינרים', אבל מעל כולם הרשימו אלעד בראון שבנה קבוצה צעירה בתקציב סופר נמוך, קבוצה שמורכבת מצעירים מצוינים. עומר לוינזון מצור שלום, שהפך את צור שלום לקבוצה שמתמודדת על מקום בפלייאוף. שאפו!

 

אלעד בראון, המאמן המצטיין של השליש הראשון (מאור אלקסלסי)

 

תגליות העונה:

עלי כנענא (עירוני נשר)

ליעד מורדכי ('רובי שפירא' חיפה)

משה דבורה ('רובי שפירא' חיפה)

עבאד ג'בארין (עירוני טבריה)

ים צדוק הקר (עירוני טבריה)

סהר דבח ('רובי שפירא' חיפה)

 

הרכב שני:

שוער: סתיו פלזנטל (מ.ס. טירה) ותומר ליטבינוב (רובי חיפה)

הגנה:

מנער דראוושה (בני זלפה)

סהר דבח ('רובי שפירא' חיפה)

עפיף נאזל (עירוני טבריה) 

אברהם צ׳קול (הפועל אום אל פאחם) 

אורי כהן (הפועל באקה אל גרביה)

 

קישור:

מוסא שעאבן (עירוני קריית אתא)

ים צדוק הקר (עירוני טבריה)

גיא אסרף (הפועל הרצליה)

 

התקפה:

ספואן זועבי (הפועל כפר כנא)

עלי כנענא (עירוני נשר) 

 

שיהיה בהצלחה לכולם!

קהלה של אום אל פאחם, יוביל אותם ללאומית? (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית הגיונית מאוד שאפו גם לכם גולר (עלאא 24-11-2018, 17:41)
  2. ליעד מרדכי (רינת בן יוסף 24-11-2018, 18:23)
  3. ליעד מרדכי המלך (ענבר לוי 24-11-2018, 18:24)
    ליעד מרדכי לגמרי תגלית השנה !! כל משפחת לוי אוהבים אותך !!
  4. נראה לי ששכחתם את איתי מורנו מרובי שפירא (אדום בנשמה 24-11-2018, 19:22)
    הגיע לקבוצה במחזור השלישי לאחר שהקבוצה רק הפסידה ומאז הכל הסטוריה 7 נצחונות ,תיקו והפסד בודד ( 6 שערים ( 2 בגביע ) , חלוץ בעל יכולות גבוהות שעוד נשמע עליו .
  5. פעם ראשונה (שאייב 24-11-2018, 21:47)
    זו הפעם הראשונה שהפרשן קורא את המחשבות של אנשי באקה.... כמובן הקהל. אנחנו עם חובות כבדים מאוד ממעל.. מליון ש"ח ולא בנינו אנו הקהל עם קבוצת אנשי עסקים שתומכים בארגון קבוצה בשביל עליה...פשוט מאוד בנינו קבוצה אך ורק להנאה. והנאת הקהל והתושבים היא מעל הכל. אנו בבקה אל גרביה נמשיך לאהוב את הקבוצה בצורה מסחררת שאין כמותה..הלוואי על כל קבוצה ומגזר שתהיה להם קבוצת קהל כמו בבאקה... והכי הכי חשוב אדון פרשן תמשיך לדבר ולדבר דברים טובים וגם רעים על קבוצת הקהל והתושבים... ואל תשכח להגיע למשחקים של קבוצת הקהל...אתה תמיד מוזמן.שבוע טוב לך.
  6. בדיחה (טברייני 25-11-2018, 01:28)
    אתם מדמיינים... לא זו ולא זו. בסוף עירוני טבריה תעלה ליגה, כמו שהרבה אמרו וכתבו עלינו עונה שעברה שבפלייאוף אום אל פאחם ירוצו עד הסוף, בסוף הם רצו כמו זונות בהתאחדות אחרי שהתנהגו מולנו כמו חיות אדם ( בעצם לא כמו... כי הם חיות זה מה שהם) ברובם ככה
  7. נבחרת העונה (מוחמד 25-11-2018, 06:35)
    איך שחכתם את אודי כהן מבאקה תגלית העונה ובטוח גם בנבחרת העונה
  8. ימותו הקנאים רק הפועל באקה יעלו . (בקאוי 25-11-2018, 10:07)
    .
  9. ברור לכם שבסוף העונה איתי מורנו יהיה שחקן העונה והתגלית (רון בן ישי 25-11-2018, 11:52)
    כשרון על , תזכרו את השם איתי מורנו !!!
  10. תחזית (גלזר א . 25-11-2018, 13:55)
    כמו בכל עונה , אתר זה ואתר דבל פס , מכתירים את צור שלום כיורדת הבטוחה . לאחר הנבואות מגיעות העובדות . לצור שלום 16 נקודות וגאוני האתר מתחילים להתגרד במקומות שונים בגוף . כמו שנאמר אם אין שכל אין דאגות ובכדורגל אם אין ידע יש טיפשות . ניפגש בסוף העונה .
  11. אום אל פאחם (אלפסי 25-11-2018, 17:26)
    איך אתה מעז לכתוב שאום אל פאחם מנוהלת בצורה טובה מאוד וציק של מאמן חוזר