כפר קאסם במקום הראשון בדרום, בצפון טירה נצמדת למקום הראשון

מחזור 11 בליגה א' הסתיים כמעט במלואו. מחזור בו מ.ס. כפר קאסם מנצחים את קריית גת, מטפסים למקום הראשון ומנצלים את התיקו של האדומים מול יפו. בצפון, טירה מנצחת את צור שלום ונצמדת למקום הראשון, רובי מנצחת בשפרעם ונצמדת חזק לחבורת הצמרת. אבל מה היו שאר תוצאות המחזור? שווה לראות..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-11-2018
  • 16:19

משחקי הדרום:

וואהיל מריסאת משמון כפר קאסם כובש את הפנדל לזכות קבוצתו. שמשון הציגה משחק מצויין במגרש הקשה במושבה. צילום: איתן ידגר

 

הפועל מחנה יהודה - שמשון כפר קאסם 3-1

מחנה יהודה אירחה בסינטטי במושבה את שמשון כפר קאסם. אם על הנייר חשבו כולם שמדובר במשחק קשה, אז הגיעה שמשון כפר קאסם עם מאמנה החדש איסמעיל סרסור, ועשתה את המשחק קל כשכבשה כבר בדקה השלישית מהקרן ע"י עבדאללה חטיב, וואהיל מריסאת הכפיל מהנקודה הלבנה ומוחמד בדיר הצעיר והמוכשר כבש את השלישי. המחליף בראא קאסם הורחק בצהוב שני. מחנה צימקו את התוצאה מרגליו של עידן בנימין שכבש מקרוב. 

 

מוחמד בדיר הילד, משחק מצויין לחלוץ הצעיר של כפר קאסם. כבש שער והיה פעיל מאד. צילום: איתן ידגר.

 

הפועל בקעת הירדן - מכבי הרצליה 1-1

מכבי הרצליה פתחה מצוין את המשחק וכבשה מרגליו של תימור אביטן. הרצליה הייתה עדיפה בחצי הראשון והייתה צריכה לכבוש עוד מספר שערים, אך החמצות של התקפת הרצליה מנעו את הגדלת היתרון. בחצי השני המשחק התהפך ובקעת הירדן שלטו במשחק ללא עוררין, הצליחו להשוות משער של ירין הלל ויכלו לכבוש עוד שערים נוספים, אך החמצות של חלוצי הקבוצה מנעו ניצחון לבקעה. בסיום שוויון מוצדק. 

 

מכבי יפו - הפועל אדומים אשדוד 1-1

מכבי יפו אירחה באיצטוני שברחובות את אדומים אשדוד. גילי נחום העלה את יפו ליתרון בניגוד גמור למהלך המשחק. שלומי ארבייטמן הצליח לאזן לפני סיום המחצית הראשונה עבור אשדוד, שבמחצית השנייה הפעילה לחץ כבד של שערה של יפו, אך לא הצליחה להשיג את הניצחון, ומאבדת שתי נקודות יקרות במאבקי הצמרת. 

 

שער של שלומי ארבייטמן לא הספיק ל'אדומים ל-3 נקודות מול יפו (אבייתר ברק)

 

מכבי יבנה - בית"ר נורדיה ירושלים 0-2

מכבי יבנה פגשה את נורדיה עם מאמנה החדש על הקווים, ציון זקן. למרות יכולת משופרת של נורדיה הם ירדו מנוצחים לאחר שערים של נבו מזרחי שחוזר מפציעה וחוזר לכבוש ובר ירוחם הצעיר. דיוויד גומז החמיץ פנדל במצב של 0-1 ליבנה ופספס הזדמנות גדולה לקבוע שוויון. 

 

מ.ס. כפר קאסם - עירוני קריית גת 0-2

כפר קאסם ניצלה נהדר את יתרון הביתיות וכנראה גם את השיפוט הביתי, כאשר כבשה שני שערים משני פנדלים שספק גדול אם היו, שלא לדבר על הרחקה של ירדן מגרידיש מקריית גת שהורחק כאשר נשרק הפנדל לטובת כפר קאסם, שזה נוגד את החוקה החדשה. את שני הפנדלים לכפר קאסם כבש יוסי אסייג הבלתי נגמר.

 

גיא בוניה מול ירדן כהן

 

משחקי הצפון:

הפועל כאוכב - הפועל ירושלים 1-4

קבוצתו של איימן חליילה התפוצצה על המגרש מול הפועל ירושלים החלשה. אבי מלכה מלך השערים הבלתי מעורער של ליגה א' צפון כבש צמד, חמד גנאיים הוסיף ועבד מורגאן כבש את הרביעי. ליאור עדיקא רק צימק עבור הירושלמים. כאוכב בהצגת כדורגל ענקית יכולה היתה לכבוש כמות כפולה של שערים אך החמצות של חלוצי הקבוצה ואולי כבוד ליריבה לא להשפיל אותה בתוצאה גבוהה. 

 

סתיו בן אהרון כובש ומשתיק את כולם...צילום: דן יידוב.

 

הפועל הרצליה-בני זלפה 1-4

הצגה של חניכיו של מומו ניסטל למן הדקה הראשונה. שחקני הרצליה הגיעו לאין ספור מצבים אך רק החמצות מסמרות שיער של חלוצי הרצליה ובעיקר אלירן שמש. והמחצית הסתיימה ללא שערים. מחצית שניה הרצליה התפוצצה על המגרש כבשה רבעייה מרגלי סתיו בן אהרון עם צמד אור ועקנין וגיא אסרף. השחקנים והמאמן הקדישו לאלי גמיל יו"ר הפועל הרצליה שיושב שבעה על מות אימו. יהיה זכרה ברוך.

 
גם בני זלפה כבשואך זה לא הספיק אל מול ההצגה הענקית של הפועל הרצליה. צילום: דן יידוב
 

עירוני קריית אתא - הפועל מגדל העמק 0-2

קריית אתא שהתחזקה בצורה משמעותית ביותר בתקופה האחרונה, מתחילה להראות שההשקעה הגדולה של העירייה מצדיקה את עצמה והם גברו על מגדל העמק משערים של שלומי בן עשור, החלוץ שהגיע וכבר במשחקו הראשון כבש ופרע שטר ראשון ויוחאי כהן שהכפיל את התוצאה בכדור עונשין מ-11 מטרים.

 
דור מלכה, כובש שער הניצחון. כבר במשחקו השני פורע שטרות. צילום: חגאג רחאל.
 

הפועל שפרעם - הפועל 'רובי שפירא' חיפה 1-0

הפועל שפרעם אירחה את 'רובי' למשחק ליגה כאשר לא ברור מה אנשי שפרעם עשו למגרש, כי כנראה השזרוע לא הצליח והמגרש למרות הניסיון לעשות שזרוע היה גרוע מאד, וקשה מאד למשחק. 'רובי' הוכיחה הרבה אופי כאשר כבשה את שער הניצחון מרגלי הרכש, דור מלכה, שהגיע לפני שני משחקים וכבר פורע שטרות. 

 

משה דבורה מרובי חיפה. עוד ניצחון לאדומים של חיפה. צילום: חגאג רחאל. 

 

מ.ס. טירה - מכבי צור שלום 0-3

קבוצתו של מוחמד סמארה עשתה כל מה שהיא רוצה על המגרש, ובתצוגת כדורגל מרשימה הביסו את הפתעת העונה עד היום, מכבי צור שלום. לטירה כבשו עמיד קושע המקומי, שלומי אדרי ואמיר עבדלחי המצוין. 

 

עירוני נשר - הפועל אסי גלבוע 0-1

במשחק העונה בתחתית הטבלה, גברה נשר על אסי גלבוע משער של אמיר רוסתום לקראת סיום המשחק. אסי גלבוע עדיין ללא ניצחון, ולמרות הרכש הרב והרצון של הקבוצה להישאר בליגה, היא חייבת קצת מזל . נשר מבחינתה יודעת לקחת את המשחקים החשובים להם באמת ומנצחים בצורה מרשימה.

מכבי יבנה מנצחת את נורדיה ירושלים (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא יעזור לאף אחד.רק טירה עולה ליגה (עבד סמארה 30-11-2018, 16:52)
  2. המאמן החדש של נורדיה ? תעודה יש ? (זאביק 30-11-2018, 18:49)
    איך אפשר לקרוא למשהו מאמן בלי תעודה ? אם זה ככה אני פרופסור ודוד שלי דוקטור
  3. תגובה ל1. טירה תפסיד שבוע הבא נגד אסי גלבוע זה בטוח והכל מתפרק. (חאלד 30-11-2018, 19:24)
  4. תגובה ל1. טירה תפסיד שבוע הבא נגד אסי גלבוע זה בטוח והכל מתפרק. (חאלד 30-11-2018, 19:24)
  5. טירה ללאומית (טירה מעל הליגה והיום הוכיחה זאת 30-11-2018, 20:11)
    גם במשחק נגד פאחם היינו יותר טובים מהם מבחן התוצאה במחזור השני . חסר עוד חלוץ רק ואנחנו נתמודד על עלייה
  6. זה לא יעזור (שערוקי 01-12-2018, 00:18)
    בדרום לא יעזור לאף אחד שעריים החתימו שלושה שחקנים שוברי שיויון ויפרקו את הליגה עכשיו השלושה ממכבי יפו מנס ציונה ומבני יהודה כל הכבוד שעריים להתראות בלאומית
  7. טירה (אוהד טירה 01-12-2018, 10:26)
    אוהד תוכל את הלב על מה שכתבת בהתחלת העונה על טירה ועל המאמן שלה תהיה מקצוען ואל תמתוב מהלב אלא מהראש יא פראייר חתיכת טומטום
  8. כפר קאסם (סרסור טארק 01-12-2018, 11:21)
    תתבישו לכם דני בנדלים חוקיים במא אחוז יש צלום באמת אני לו מבית אותכם אתר גולר הסתקלתם לבנדלים תסתכלו ותכתבי גועל