לא עוצרת: הפועל הרצליה מנצחת את הפועל בני זלפה 1-4

הפועל הרצליה חזרה מהפגרה בדיוק כמו שיצאה ממנה' עם ניצחון גדול והפעם על הפועל בני זלפה. לאחר מחצית מאופסת' הרצליה עלתה למחצית השנייה כמו מלוע של תותח והבקיעה ארבעה שערים מצמד של סתיו בן אהרון, גיא אסרף ושער עצמי של מנאר דראוושה. זלפה עוד הצליחה להשוות זמנית, אך הרצליה חגגה ניצחון גדול בסיום

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-12-2018
  • 11:35

הפועל הרצליה מהמקום ה-8 אירחה במגרשה את הפועל בני זלפה מהמקום ה-6 במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' צפון.

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה של הרצליה שיכולה הייתה לעלות ליתרון ממספר הזדמנויות טובות אבל חלוציה ובעיקר אלירן שמש לא היו מדויקים. דווקא מי שכמעט ועלתה ליתרון לאחר הזדמנות טובה שלה הייתה בני זלפה, שבדקה ה-44 כדור עונשין מ-22 מטרים של ענאן נסראלדין כמעט ומצא את הרשת אבל פספס בסנטימטרים את המסגרת ושתי הקבוצות יורדות למחצית ללא שערים.

 

המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של הפועל הרצליה שעשתה ככל העולה על רוחה, בדקה ה-51 גיא רפאלי מעביר שמאלה לסתיו בן אהרון, שנכנס למרכז ובועט מקצה הרחבה לפינה הרחוקה, כדור שנעצר רק ברשת ומעלה את הפועל הרצליה ליתרון 0-1.


שער בתמונות: סתיו בן אהרון בועט, מכניע את השוער ורץ לחגוג (דו יידוב)

 

דקה לאחר השער הפועל בני זלפה נותרת בעשרה שחקנים לאחר שסעיד דיאב ראה את הכרטיס האדום.

 

האירוע שהוביל להרחקה (דן יידוב)

 

2 דקות חולפות ודווקא בעשרה שחקנים הפועל בני זלפה יוצאת להתקפה בסיומה עלי עודאי בועט לשער, שוערה של הרצליה בשארה הודף ובילאל סבע מגיע ראשון לכדור החוזר וקובע שוויון 1-1.  

 

בילאל סבע מבני זלפה קובע שוויון 1-1 (דן יידוב)

 

הפועל הרצליה לא התרגשה מהשוויון ותוך 2 דקות, בדקה ה-56 החזירה את היתרון אליה, בעיטה של אור ועקנין מ-18 מטרים פוגעת ברגלו של מנאר דראוושה וחודרת לרשת, 1-2 להפועל הרצליה.

הרצליה לא הרפתה והמשיכה ללחוץ על הדוושה, בדקה ה-60 הנעת כדור במרכז המגרש, הכדור מגיע שמאלה לסתיו בן אהרון ששוב חודר למרכז, מניף את רגלו ומשחרר כדור ברשת, 1-3 להרצליה עם צמד נהדר לסתיו בן אהרון המצוין.

 

שחקני הרצליה חוגגים עם בן אהרון את השני השני שלו במשחק (דן יידוב)

 

בדקה ה-64 כדור ארוך לעבר אור כחלון שמשתלט נהדר ומגביה לתוך הרחבה, מעל כולם עולה גיא אסרף שנוגח פנימה ולמעשה קובע את תוצאת המשחק, 1-4 ענק להפועל הרצליה.

 

גיא אסרף עולה מעל כולם ורץ לחגוג את השער (דן יידוב)

 

עד לסיום הפועל הרצליה יכולה הייתה להגדיל את התוצאה עוד יותר, אבל יכולת טובה של שוער בני זלפה, והבלם אבי צבאג השאירו את התוצאה בעינה

 

תגובתו של המאמן המנצח מומו ניסטל: "משחק פנטסטי שלנו. שליטה ברוב דקות המשחק, רואים שהקבוצה מחוברת ואנחנו מקווים להמשיך ככה".

 

מומו ניסטל עושה עבודה נהדרת בהפועל הרצליה (דן יידוב)

 

תגובתו של סעיד טאהר מאמנה של הפועל בני זלפה: "משחק חלש שלנו היום, ולאחר ההרחקה שהיינו בפיגור חזרנו, ואז קיבלנו שני גולים מהירים מהטעויות שלנו ובזה נגמר המשחק. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא, יש לנו קבוצה טובה והראש קדימה".

הרצליה חוגגת ניצחון ענק (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי היה מאמין הפועל הרצליה בלאומית מכבי בתחתית ליגה א (הרצל מהרצליה 01-12-2018, 13:24)
  2. נשארים. בליגה (חיים 01-12-2018, 13:52)
    עונה. גרועה.
  3. נשארים. בליגה (חיים 01-12-2018, 13:52)
    עונה. גרועה.
  4. הפועל הרצליה חזקים על חלשים לפני שבועיים (מכבי 01-12-2018, 14:26)
    טירה פרקה אותכם הפועל הרצליה עגלות
  5. חייבים לעלות השנה (משה 01-12-2018, 19:24)
  6. שלא חסר לנו שום דבר זה התוצאות (שחקן בקבוצה 02-12-2018, 04:29)
    אנחנו קבוצה . מגובשת רעבה נמרצת שרוצים לנצח כל משחק ואין לי ספק שהמועדון הזה שווה וראוי לליגות גבוהות ן