הרבה אופי: הפועל 'רובי שפירא' חיפה מנצחת בחוץ את הפועל שפרעם 1-0

'רובי שפירא' חיפה מצמרת ליגה א' צפון, התארחה בשפרעם אצל הפועל המקומית במסגרת המחזור ה-11. תנאי המגרש הלא פשוטים היקשו על שתי הקבוצות לפתח משחק כדורגל איכותי. המחצית הראשונה הסתיימה מאופסת ובמחצית השנייה שער בודד של דור מלכה היקנה ל'רובי' ניצחון חשוב. אבו רקייק: "אם ההנהלה לא תסדר את הבעיות ותביא שחקנים, לא אשאר יותר בתפקידי"

  • על ידי: גיא צמח
  • 02-12-2018
  • 08:17

הפועל שפרעם מהמקום ה-15 אירחה במגרשה את הפועל 'רובי שפירא' חיפה מהמקום ה-4 במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' צפון.

 

שחקני הפועל רובי שפירא חיפה בתחילת המשחק (הפייסבוק הרשמי של הפועל רובי שפירא חיפה)

 

המחצית הראשונה הראשונה הייתה שקולה ובעיקר התנהלה במרכז המגרש, משטח הדשא הבעייתי היקשה על שתי הקבוצות לפתח משחק טכני ובעיקר ראינו לחימה ומאבק על כל כדור של שתי הקבוצות, בסיום המחצית שתי הקבוצות יורדות להפסקה ללא שערים.

 

שחקני שפרעם בלבן ושחקני רובי חיפה באדום יורדים להפסקה לאחר מחצית מאופסת (חגאג רחאל)

 

המחצית השיניה נפתחה בלחץ של הפועל רובי שפירא על שערה של הפועל שפרעם שנלחמת על חייה בליגה. בדקה ה-61 הלחץ של רובי שפירא השתלם, שער נהדר של דור מלכה הרכש החדש שהצטרף לקבוצה רק לפני שבועיים מעלה את החיפאים ליתרון 1-0.

 

עד לסוף המשחק ראינו הזדמנויות בודדות ליד שני השערים, אבל בסיום חניכיו של אלעד בראון הצליחו לשמור על השער היקר שכבשו, ולצאת עם 3 נקודות יקרות בהמשך המאבק בצמרת הגבוהה.

 

דור מלכה כובש שער הניצחון של הפועל רובי שפירא חיפה (חגאג רחאל)

 

דור מלכה כובש ורץ לחגוג עם חברים (חגאג רחאל)

 

האירוע הביזארי שלא רואים כל יום התרחש כאשר חתולה פרצה לתחומי המגרש, ושוערה של הפועל רובי שפירא ליווה אותה עד ליציאתה מתחומי המגרש.

 

תומר ליטבינוב שוערה של רובי שפירא חיפה מלווה את בחתולה מחוץ לתחומי המגרש (חגאג רחאל)

 

תגובתו של מאמן הפועל שפרעם איברהים אבו רקייק: "יחסית לקבוצה ששהתה בבית יותר משבועיים אני שמח על ההקרבה והרצון של השחקנים וגאה בהם ששיחקו עם כושר גופני זוועה אבל עם לב ענק. רובי ניצחו ואני מברך אותם. הנהלת הקבוצה חייבים להתעורר כי אם לא יסדרו את הבעיות ויביאו שחקנים לא אשאר יותר בתפקידי".

 

מאמני שתי הקבוצות איברהים אבו רקייק ואלעד בראון (חגאג רחאל)

 

תגובתו של מאמן רובי שפירא חיפה אלעד בראון: "היה סימן שאלה גדול היום איך אקבל את השחקנים שלי לאחר הפגרה, אני חושב שהשחקנים הגיעו נחושים ומכווני מטרה, שגם משטח הדשא הגרוע לא עצר בעדם ואני גאה בהם על כך. כדורגל גדול לא ראינו אבל יש שני דברים חיוביים שלקחנו מהמשחק, שלוש נקודות והקהל המדהים שלנו שהוא השחקן ה-12. אנחנו עם הפנים לעבר המשחק הבא".

 

מיקי קופל ואלעד בראון יכולים לחייך בסיום המשחק (חגאג רחאל)

 

מיקי קופל מנהלה הספורטיבי של הפועל רובי שפירא חיפה מסכם: ״הקבוצה שלנו התאמנה בשבועיים האחרונים במתחם האימונים הגולאסו, מתחם מצוין, אך עם מגרשי קטרגל. רואים מיד את המשמעות של לעלות למגרש כדורגל גדול אחרי שבועיים ללא פתרונות בדמות מגרשי אימון. הקושי להיכנס למשחק נגד קבוצה הנלחמת על חייה בליגה הוא קושי גדול וקשה להתגבר עליו, הן בכושר המשחק, הן במנטליות ובטח בטכניקה. בסופו של דבר הקבוצה השיגה ניצחון במגרש קשה מאוד, עם כר דשא מאוד קשה ואווירה ״לוהטת״. שוב ראינו קבוצה שרוצה להשיג את שלוש הנקודות ובסוף גם משיגה. אי אפשר היה להתעלם מהצטרפותם במהלך הפגרה של אמיר נפאע  ודור מלכה. האחרון כבש שער ניצחון מרהיב בטכניקת בעיטה המורכבת מיסודות הכדורגל, וזה היה גול מתוק במיוחד. שבת שלום לכולם״.

 

תומר ליטבינוב שוערה של רובי שפירא חיפה שומר על שער נקי (חגאג רחאל)

 

עידן ויצמן הותיק והטוב עם עוד משחק טוב שלו (חגאג רחאל)

 

משה דבורה עם עוד התקפה לטובת החיפאים (חגאג רחאל)

 

ליעד מרדכי היה פעיל מאד באגף (חגאג רחאל)

שחקני הפועל רובי שפירא חוגגים את שערו של דור מלכה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי היה מאמין על רובי העונה (שחקן לשעבר 02-12-2018, 09:59)
    כל הכבוד לעושים במלאכה|: קבוצה חזקה, תרבותית ומלוכדת. קהל מריע כל המשחק חבל על שפרעם, כל פעם אותו סיפור
  2. מגרש (פלוני 02-12-2018, 10:55)
    כאוהד שצפה במשחק אני טוען שיש לטפל במהירות במגרשים האלו. לא ייתכן שקהל ישב ביציע ולא יראה שני שליש מגרש. לא הייתה אבטחה בין הקהלים מאוד נפיץ
  3. מיקי אלעד שחקנים אוהדים אין. עליכם יישר כח רובי שפירא (אשר 03-12-2018, 21:06)