סגרו סיבוב: 1-0 לשמשון ת"א מול קרית אונו

הסיבוב הראשון בליגה ב' דרום א' הסתיים עם שתי קבוצות שרצות קדימה ורוצות למצוא עצמן בסיום העונה בליגה א'. ביום שישי האחרון שמשון ת"א יצאה למשחק חוץ מול קרית אונו, שער בודד של איתי נייברג השיג עבור צביקה לוי וקבוצתו 3 נקודות יקרות שמשאירות אותם במרחק 2 נקודות בלבד מאור יהודה שבמקום הראשון. דבר אחד בטוח, מחכה לנו סיבוב שני מותח

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-12-2018
  • 08:07

משחק מעניין התקיים ביום שישי בקריית אונו, שם אירחה הקבוצה המקומית מהמקום השישי את שמשון ת"א. 

 

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)


קריית אונו הגיעה למשחק לאחר ניצחון מרשים על בני טייבה, ורצתה להמשיך במומנטום ולהוציא נקודות גם משמשון ת"א, אך בפועל המשחק התחיל ששמשון ת"א מנסה להחזיק בכדור ולנסות לייצר התקפות מסודרות, וקריית אונו מנסה לצאת למתפרצות.

 

כבר בדקה העשירית קורל אזולאי מגיע לבדו מול אביב אבועזיז שוער קריית אונו, אך תנאי המגרש מקשים על החלוץ לכבוש והכדור יוצא לחוץ.

 

אבועזיז שומר על הכדור, בינתיים... (איתן ידגר)

 

עשר דקות לאחר מכן שוב זה קורל אזולאי שמגיע למצב קורץ, אך ממרחק של 15 מטר שולח את הכדור אל מעל השער.
 
קריית אונו ניסתה לצאת להתקפות מהירות קדימה, אך מאיר דרעי לא יכול היה להתמודד לבד אל מול הגנת שמשון. בדקה ה-30 ערבוביה ברחבה ובן בריגה בלמה של שמשון בועט מ-5 מטרים, אך הצלה אדירה של אבועזיז מנעה שער יתרון לשמשון ושתי הקבוצות ירדו למחצית בתיקו 0-0.

 

למרות התפילות, מאיר דרעי לא יכול היה להתמודד לבדו מול הגנת שמשון (איתן ידגר)

 

עם פתיחת החצי השני שמשון ת"א עלתה ליתרון בדקה ה-50, כאשר איתי נייברג מנצל כדור רוחב, כובש עבור שמשון תא וקובע 1-0. 

 

איתי נייברג כובש וקובע את תוצאת המשחק (איתן ידגר)

 

לאחר שער היתרון שמשון הגיעה למספר מצבים, אך ללא הצלחה למצוא את השער השני. מנגד קריית אונו ניסתה לייצר מצבים מצידה אך לא גרמה לצחי שרון להיכנע ושמשון יורדת עם 3 הנקודות.

 

לסיכום: ניצחון חשוב לשמשון ת"א שממשיכה במסע הצמוד שלה עם אור יהודה לעבר ליגה א' לאחר סיבוב מצוין. שמשון יכולה להיות מרוצה ולבוא לסיבוב השני בביטחון כשרק שתי נקודות מפרידה בינה לבין אור יהודה שבמקום הראשון.

 

צביקה לוי יכול לחייך בסיום המשחק (איתן ידגר)

 

תגובתו של צביקה לוי, מאמנה של שמשון ת"א: "היה משחק קשה מאוד בתנאי מגרש לא קלים, אבל אני שמח שידענו להבקיע ולחזור עם ניצחון, למרות שעם קצת יותר ריכוז התוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה יותר, אבל הפנים לתחילת הסיבוב השני. אנחנו מקווים להתחזק בימים שנשארו ולבוא מוכנים לישורת האחרונה".

 
אודי כבודי מסתכל כבר לקראת המשחק במחזור הבא (איתן ידגר)
 
תגובתו של אודי כבודי, מאמנה של המפסידה, הפועל קרית אונו: "היה משחק שווה כוחות לאורך כל המשחק, שתי הקבוצות באו במטרה לנצח את המשחק. טעות אחת וספגנו שער לא מחויב למשחק. ניסיתי הכל כדי להשוות את התוצאה, אבל קו הגנה חזק של שמשון סגר לאורך כל המשחק. אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת, ועם הפנים קדימה לשבוע הבא בכפר ברא".

שמשון ת"א יוצאת עם 3 נקודות יקרות מקרית אונו (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית אונו פתחו רגליים (אוהד מהצד 30-12-2018, 09:01)
    לא מפרגנים לאור יהודה
  2. חיזוק נכון ושמשון עולים (שמשון 30-12-2018, 13:50)
  3. חבל על הכסף נפילה (לשמשון אין תקציב לליגה א 30-12-2018, 15:53)
    אין מגרש אין קהל אין תקציב לליגה א תימנים לא משקיעים קמצנים אגורה לא ישקיעו עדיף היו בליגה ב
  4. הכתב תמני כותבים רק על שמשון למה חוסר פרגון לראשונה (פרנקו 30-12-2018, 16:04)
    כותבים על שמשון כתבה שניה ולא עושים כתבה על הראשונה בטבלה שזו אור יהודה מדוע כנראה הכתב באתר משוק הכרמל ברור שתמני ולא יודעים לפרגן לאור יהודה שהיא הטובה יותר במחוז ועולה על שמשון בשתי דרגות תמשיכו לאכול את הלב
  5. קריית אונו (אוהד 30-12-2018, 16:23)
    קריית אונו לא רצו לנצח , בקיצור נתנו את השלוש נקודות לתמנים , עד מתי רשעים יעלוזו ?