בדרום: הכח נצמדת לפסגה, בצפון הרצליה וזלפה מתקרבות למוליכה

מחזור 16 בליגה א' הסתיים, כאשר בדרום הכח ר"ג מנצחת את יפו בחוץ ונצמדת לכפר קאסם שתשחק ביום שני. בצפון הרצליה מנצחת את כפר כנא ונצמדת לבאקה שבמקום השני. גם זלפה עם ניצחון מרשים על 'רובי' שמציב אותה במקום הרביעי בטבלה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-01-2019
  • 16:30

משחקי הדרום:

מכבי יפו – הכח ר"ג 1-0

הכח חזרה לליגה למפגש מול יפו לאחר שסיימה את מסע הגביע באמצע השבוע. המחצית הראשונה הייתה חלשה, אך במחצית השנייה הכח הייתה טובה יותר ועלתה ליתרון משער של יאיר שפונגין המחליף שהעניק לקבוצתו ניצחון יקר, שבוע לפני משחק העונה מול מ.ס. כפר קאסם. יפו? חוזרת לאי היציבות שמאפיין אותה כל כך העונה.

 

עובדיה דרוויש, מגנה המצויין של הכח. צילום: מני בן ארי.

 

מכבי שעריים – הפועל כפר שלם 1-4

הצגה נהדרת של שחקני שעריים במפגש מול כפר שלם שלא נתנה מענה למרות ששעריים נותרה ב-10 שחקנים בשלב מוקדם של המשחק. שעריים כבשה רביעייה משערים של ליאל זמירו, תום מדהלה, רביד אשר ורן בן שמעון. כפר שלם הצליחה רק לצמק משער של מור פדידה. איתי הברי הורחק בשעריים במצב של 0-1.

 

שוער יפו בן וולקובסקי...צילום: מני בן ארי.

 

מכבי יבנה – הפועל בקעת הירדן 1-2

לאחר הניצחון החשוב במחזור הקודם מול הכח, מכבי יבנה השיגה ניצחון נוסף מול בקעת הירדן. נתי ארזואן ואיציק אבושדיד כבשו עבור יבנה, מנגד אור אילוז החמיץ פנדל בדקה ה-50, אך גם כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-72, זה לא הספיק לנקודות לקבוצתו של נועם שוהם שנמצאת מתחת לקו האדום.

 

'ירמיהו' חולון – הפועל מחנה יהודה 0-2

קבוצתו של שלומי שלמה ממשיכה בעונה הנהדרת שלה. היום קבוצתו אירחה את הפועל מחנה יהודה, כבשה פעמיים משערים של רונן פרץ ורועי דיין וגרפה 3 נקודות נוספות שממקמות אותה במקום השישי. מנגד, מחנה יהודה לא מצליחה לברוח מקרבות התחתית.

 

אדי אדרי המהיר מקריית גת. היו שווים ניצחון הדרומים...

 

עירוני קריית גת – בית"ר נורדיה ירושלים 0-0 

שתי הקבוצות הצמודות בטבלה, נפגשו למפגש ששתי הקבוצות רוצות להשיג 3 נקודות בכדי לברוח סופית מהתחתית. בפועל שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש והקבוצות נפרדות בתיקו מאופס. בית"ר כפ"ס – 

 

אבירם ברוכיאן מנורדיה. הירושלמים יכולים להיות מרוצים מנקודה בחוץ. 

 

שמשון כפר קאסם 3-2 

הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה, ממשיכה לחפש נקודות ואירחה את שמשון כפר קאסם. דניאל טסאו העלה את שמשון ליתרון מהנקודה הלבנה. אוראל צמח הצליח לאזן זמנית עבור כפ"ס, אך איוב אבו סבית' כבש בבכורה המחודשת שלו בשמשון, ושער נוסף של מוחמד סבר נתנו לשמשון את הניצחון החשוב. אוראל צמח כבש שער נוסף אך זה לא עזר לכפ"ס שממשיכה בדרכה הבטוחה לליגה ב'.

 

מחר אדומים אשדוד תארח את הפועל אזור, והמחזור יושלם ביום שני כאשר כפר קאסם תשחק מול מכבי הרצליה.

 

משחקי הצפון:

בני זלפה - 'רובי שפירא' חיפה  0-1

המשחק המעניין של המחזור התקיים בכפר קאסם בעקבות שזרוע במגרש הבית של הקבוצה הביתית מזלפה. בני זלפה היו עדיפים והיו שווים יותר משער אחד, אבל גם שער אחד של מיזר זועבי מביא שלוש נקודות לקבוצתו של מוריס אוזן.

 

הפועל הרצליה - הפועל כפר כנא  1-2

הרצליה ממשיכה את הכושר הנפלא שלה מסיום הסיבוב הראשון, כאשר היא מנצחת את הפועל כפר כנא 1-2. להרצליה כבשו אורי אשל ואלירן שמש, לכפר כנא כבש ראדי חמייסי אתה השער המצמק שכאמור לא הספיק לנקודה.

 

אסי גלבוע וטבריה מסיימות משחק חלש ללא שערים. צילום:חגאג רחאל.

 

מ.ס. טירה - הפועל מגדל העמק 3-2

החלפת המאמן שוב הוכיחה את עצמה, כאשר חיים לוי החליף את אלי מזרחי על הקווים במגדל העמק, וזה הביא להם את הניצחון. חצי ראשון מצוין של מגדל העמק כשכבר בדקה ה-30 מגדל העמק הובילה 3-0 מצמד של אופק מלול ואביב כהן. טירה ניסתה לחזור בחצי השני, כבשה פעמיים מרגלי ניר עזריה והייתה יכולה להשוות אבל חלוציה החמיצו. ניצחון יפה לחיים לוי במשחקו הראשון קבוצה. 

 

מכבי צור שלום - הפועל כאוכב 4-3

כאוכב ללא אבי מלכה שעזב ל'רובי' השבוע, כבשה ארבעה שערים כאשר עד הדקה ה-70 הובילה 3-0 מרגלי עבד מורגאן, וואיל חירבאוי ואמיר אבו ניל. צור שלום חזרה למשחק עם צמד מהיר מרגלי עדן יניב וקאסם נגאר, אך אנס נאסר כבש את הרביעי לכאוכב וגם שער של דני אסולין לא עזר לצור שלום.

 

במשחק נוסף שהתקיים היום, אסי גלבוע ועירוני טבריה נפרדו בתיקו מאופס.

מחר יושלם המחזור כאשר עירוני נשר תשחק מול אום אל פאחם. 

שחקני הכח חוגגים מקום ראשון. צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. פחמי (פחמאוי 18-01-2019, 17:41)
    טירה אם הפסדתים למגדל שלוש אז אום אלפחם תדחוף לכם לפחות שישיה אתם אסתם קבוצה הרמה שלכם בקושי ליגה ב אנחנו בפחמי נעשה מכם קרקס אפסים
  2. מה יביה רובי (אוי אוי אוי שפירא 18-01-2019, 18:02)
    נקווה לטוב
  3. עובדים בשקט בלי רעש ותקשורת (כל הכבוד הרצליה 18-01-2019, 18:14)
    אחלה מועדון הפועל הרצליה מומו ניסטל ענק והנהלה שקטה ומקצוענית ושחקנים נפלאים בשקט בשקט הרצליה יכולה להפתיע בסוף עונה תרשמו
  4. תגובה ל1.מחר פחם מפסידה לנשר תזכרו זה טוב .שבוע הבא טירה מנצחת פחם בע"ה .אמן. (הוגה דעות 18-01-2019, 19:07)
  5. שעריים (אסי צומן 18-01-2019, 19:10)
    שעריים קבוצה מצויינת וגם משטח הדשא נראה מעולה
  6. אלעד בראון תתעורר לפני שיהיה מאוחר (אדום עולה 18-01-2019, 20:29)
    תשנה קצת הרכבים ..... לא יכול להיות 4 הפסדים רצופים שער זכות 1 בפוקס ואתה כל שבוע עולה עם אותו הרכב תשנה תהייה יצירתי !!!
  7. ל4 לך תעשה על אש מחר מותק (פחמאוי 18-01-2019, 21:20)
  8. גל יוסף (בן לולו 18-01-2019, 21:31)
    יאפס מושתן אמן תירקב בבית סוהר תשלם כסף לשחקנים שאתה חייב בן אדם מסריח אמן תהיה רעב ללחם
  9. פחמי (אגבריה 18-01-2019, 22:34)
    פחמי תנציח נשר ואחר כך תמץ את טירה החלשים
  10. הדג מסריח מראש (בקאוי 19-01-2019, 08:46)
    למס' 1 .פחמה מנצחת בכל מקרא.כי המשחק מכור.דרך אגב אפילו בסיבוב הראשון כשפחמה נצחה 1:0 היה משחק מכור.ושנה שעברה פחמה קימבנה התוצאה בנצחון ובמקביל שפרעם הפסידה לטירה.במשחק אתמול השוער של טירה סתיו יש חשש גדול שמכר אמשחק למגדל.וחלוץ טירה ניר קבל אדום בכוונה שלא ישחק נגד פחמה והכל מתוכנן.ויש לציין שטירה התאמנו בשבועיים האחרונים רק 3 אימונים.וזה אומר הכל.והאחראי על כל הקומבינה הזאת הוא עבד תיתי.והוא המחליט בכל ענין בקבוצה כי אין לידו בהנהלה .כאילו הקבוצה שלו.טירה תתעררו הוא עוד יהרס ויהרוס .או להעיף אותו או להוסיף חברי הנהלה רציניים לקבוצה
  11. עכשיו פחם מתחילה לקנות משקים זה מה שיקרה כי הם נוכלים רמאים סמרטוטים קבוצה פח. (חיים 19-01-2019, 11:30)
  12. הייתי במשחק (חלבי 19-01-2019, 11:40)
    בשעריים הדשא נראה מטופח ונקי
  13. טירה (פדילי 19-01-2019, 17:55)
    פחמי אין לכם כבוד לאף אחד יא נוכלים אנחנו בטירה נלחמנו נגד באקה בתשעה שחקנים זה כדי לעזור לכם לעלות למקום הראשון אבל התברר אתם אנשים רמאים אנחנו נבוא לפחמי כדי להביס אתכם אתם רק בוזות ערסים