"אני לא בהלם ששינו זוארץ ירד מהבמה בפזמון"

כך אמר מיקי קופל, מנהלה הספורטיבי של 'רובי שפירא' חיפה בתגובה להתפטרותו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ. קופל הציג המון דוגמאות מהליגה בו הוא קבוצתו נמצאת - ליגה א', בו הוא חווה רגעים חסרי היגיון והגיע למסקנה אחת ברורה: "חובבנות לא מתאימה יותר. בישראל זה ימשיך להיות שכונה". טור דעה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-01-2019
  • 09:43

נתחיל בזה שאין לי שום תירוץ לאיש. הפסדים הם חלק מהמשחק. אהבת הספורט מאידך, ובמיוחד כדורגל היא מחלה, להיות חלק ממועדון כדורגל זה כל יום, כל שעה לטפל, לארגן, לדאוג ולסדר ביחד עם צוות מאוד מצומצם שנרתם למשימות. עבודה מורטת עצבים, מעלה סוכרים וכמוכן מלאה בסיפוק, אהבה ונתינה.

 

שאתה עולה לכר הדשא אתה מצפה שאיתך יהיו מקצוענים, ספורטאים. ליגה א' עוד לא עשתה את השינוי, יסלחו לי הקצבים. שופט כדורגל המאפשר לקבוצה מנגד לשחק לכאורה, 22 דקות נטו כדורגל ולמשוך זמן בכל נפילה מספר דקות, אין מביאי כדור בניגוד לתקנון, אין כדורים לצידי המגרש, מאמנים שמשתוללים על הקווים ומבצירים בשחקנים ליפול, לישון ולהירדם לפני שהשמש שקעה. זה לא הכדורגל שאנו רוצים!

אתה מעדיף להפסיד 3:0 בבית ולא לצאת למגרש ניטרלי 100 קילומטר מהבית בשעה 07:00, ולהיות 8 שעות מחוץ לצפון כי למישהו אין מגרש לארח. 

פעם שנייה שההתאחדות לכדורגל לא מוצאת את הפתרון, מביאה אותך לנקודת רתיחה שאין שום ערך ספורטיבי למשחק. שחקן שהתאמן אמש, לא יכול להתעורר בשבע בבוקר ולחזור הביתה ב-17:00 לאחר משחק בליגה א' צפון. הלו, התאחדות, קחו החלטות, תקבעו אתם. תתחילו לשנות, לחתוך בבשר החי, להכות ש-חם על הברזל. 

 

שינו זוארץ הבין לאן נושבת הרוח והבין שלא ייעשה שינוי (באדיבות אתר ONE - שחר גרוס)

 

שינו זוארץ הבין מהר מאוד שאת הגברדיה, לכאורה של פעם, לא יהיה ניתן לשכנע שצריך לשנות, להרים את הכל מלמטה למעלה. מישהו פה מתבלבל, 'שפיגלר 1970' יהיה לעד הזיכרון בערוצי הספורט אם לא נעשה את השינוי.

התאחדות מגדירה שקרית אתא לא תשחק בחוץ נגד הפועל ירושלים כי צפוי שלג, הלו!? קיץ, שמש, איזה שלג??? דני רופ לא עובד? אז החליטו שישחקו ביום שלישי בשעה לא אחידה, לא ביום של כל הליגה כי נוח, נעים ועדיין רוצים להתנהג אחרת. 

 

הפועל שפרעם מתפרקת? אז מה? בואו ניתן לה עונה אחרי עונה להטעות, להחתים על הקרח שחקנים וכל הליגה תתאכזב שיורדות נקודות כי היא שוב לא הופיעה לשני משחקים, גם לא למחזור הפתיחה של הסיבוב, אבל לתת לה לחשב מסלול מחדש כי אולי העירייה כן תקצה כסף? כן מישהו פה מתבלבל, זה לא ישתנה לעולם.


הפזמון חוזר על עצמו ושינו לא טיפש, הוא מבין שבכדי להגיע לפזמון חדש צריך לנקות עם אקונומיקה, במקרה זה הוא גם הביא מקלות לניקוי אוזניים, כי מישהו פה לא מקשיב, חובבנות לא מתאימה יותר. בישראל זה ימשיך להיות שכונה, ולא לכאורה.

 

***טור זה הינו טור דעה***

מיקי קופל (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה הכי מתאים להיות יו"ר ההתאחדות (לקופל 21-01-2019, 10:57)
  2. אתה הכי מתאים להיות יו"ר ההתאחדות (לקופל 21-01-2019, 10:57)
  3. אתה היית מצליח לשנות משהו בהתאחדות? (לקופל 21-01-2019, 10:57)
  4. הבעיה המרכזית (קופל גוניור 21-01-2019, 11:49)
    עד שאנשים שלכאורה עושים רק נזקים וקומבינות כמו אבי לוי,גיא ודפנה ועוד רבים כמותם שרק מחרבים את הכדורגל בישראל לא יעלמו ממפת הכדורגל שלנו,המצב רק ילך ויחמיר אבל כולכם חזקים פה בדיבורים וממשיכים ללקק להם בשיא הצביעות במקום להעיף אותם משם.
  5. צודק כל מילה (צודק 21-01-2019, 12:11)
  6. מהההה (המוכתר 21-01-2019, 15:37)
    מה דפנה דוידויץ קשורה לעניין