אילן סוויסה ממשיך בעירוני טבריה

בישיבת הנהלה שהתקיימה בין הנהלת עירוני טבריה למאמן הקבוצה אילן סוויסה הוחלט על המשך דרכו של המאמן בקבוצה. הנהלת המועדון פירסמה פוסט בעמוד הפייסבוק של הקבוצה בו היא קוראת לאוהדים להתאחד סביב השחקנים והמאמן בכדי לעזור לקבוצה לצאת מהמצב בו היא נמצאת. השחקנים השביתו את האימון שתוכנן להיום בעקבות אי תשלום 30 אחוז משכורת חודש נובמבר.

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-01-2019
  • 14:38

בישיבת הנהלה שהתקיימה בין הנהלת עירוני טבריה למאמן הקבוצה אילן סוויסה הוחלט על המשך דרכו של המאמן בקבוצה, הנהלת המועדון פירסמה פוסט בעמוד הפייסבוק של הקבוצה בו היא קוראת לאוהדים להתאחד סביב השחקנים והמאמן בכדי לעזור לקבוצה לצאת מהמצב בו היא נמצאת.

שחקני הקבוצה השביתו את האימון שתוכנן להיום בעקבות אי תשלום 30 אחוז הנותרים ממשכורת חודש דצמבר.

הפוסט שפירסמה הקבוצה בדף האולטראס של האוהדים:“צהריים טובים אוהדים יקרים!
בשיחה שנערכה לפני כשעה בין יו״ר הקבוצה ירון דוד ומאמן הקבוצה אילן סוויסה הובהרו והוסדרו כל המחלוקות והוחלט כי אילן ימשיך בתפקידו עד לסיום העונה ויצעיד את הקבוצה במשחקים הבאים.
אתמול הדברים בין ירון לאילן יצאו מהקשרם ובתקשורת דאגו לעשות מכך מטעמים שלא הוסיפו כבוד לאף אחד מהצדדים אילן וירון ייישרו את ההדורים בינהים והביעו חרטה האחד כלפי השני והגיעו למסקנה שהקבוצה מעל כולם ורק טובת הקבוצה עומדת לנגד עיניהם.
הנהלת הקבוצה קוראת לכל האוהדים דווקא בתקופה הכה קשה הזאת להמשיך לתמוך ולעודד את השחקנים והמאמן וביחד נעלה על דרך המלך ונצא לדרך טובה יותר.
״טבריה זה אצלי בלב ורק אותך אני אוהב״

 

יו״ר הקבוצה ירון דוד התייחס לשביתת השחקנים ואמר:״אני מבין את השחקנים שבחרו להשבית את האימון היום אבל צריך לזכור שאנחנו חייבים 30 אחוז ממשכורת נובמבר ומשכורת דצמבר שהיתה אמורה להכנס רק לפני מספר ימים, ראש העיר רון קובי הבטיח להעביר סכום כסף שיאפשר לשלם לשחקנים את מה שמגיע להם. ישנם קבוצות בליגה שלא שילמו שלושה חודשים כך שהמצב שלנו יחסית טוב אבל אנחנו כהנהלה עובדים ימים כלילות בכדי להביא את הסאגה הזאת לסיומה״.

נשאר בטבריה עד לסיום העונה אילן סוויסה יחד עם יו״ר הקבוצה ירון דוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד יבואו ימים טובים (טבריה אימפרייה 21-01-2019, 15:14)
    אילן מאמן שיש לו עוד המון נקודות זכות בקופה מאמין שנצא מכדור השלג הזה
  2. טבריה תקבלו בראש המשחק נגד פחם חחחחחחח (פחמאוי 21-01-2019, 17:21)
  3. אילן (אוהד 21-01-2019, 21:46)
    תתחיל לשתף שחקני נוער, שלוש שנים לא קידמת שחקן נוער
  4. להנהלה (טברייני רציני 22-01-2019, 01:51)
    רוצים מהאוהדים יהיו... יש הרבה אוהדים שכל הזמן עם הקבוצה ותומכים בהם
  5. הישם זועבי מאמן בועינה (אוהד 22-01-2019, 07:33)
  6. שלא תגידו (טבריני 23-01-2019, 14:15)
    הנהלת טבריה שלא תגידו שלא אמרנו לכם. זו ההזדמנות להתפטר ממאמן חלש שאין לו שום ניסיון בכדורגל. מאמן חלש מאוד. צריך לקום וללכת הביתה. מה שקרה בעונה שעברה היה נס רפואי שלא יחזור עוד. ככה זה כשלא מתעסקים בכדורגל נטו. יאלה לך הביתה אילן שלום ותודה.