הכח ר"ג מארחת את כפר קאסם, הסקר הגדול!

ביום שישי הקרוב צפוי להתקיים משחק העונה בליגה א' דרום. השנייה בטבלה הכח ר"ג מארחת את הראשונה מ.ס. כפר קאסם. דיברנו עם מספר אנשי מקצוע מהטובים בתחום, שמכירים את ליגה א' אולי יותר טוב מאחרים ושאלנו מי תנצח ומי תעלה ליגה בסיום העונה... שווה לראות!

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-01-2019
  • 11:52

רז בנימין, דובר אדומים אשדוד: "לפי איך שזה נראה כרגע זו העונה של כפר קאסם. המזל לצידם העונה וגם שלא הולך להם, איכשהו הם מנצחים. צריך לזכור שיש עוד סיבוב שלם והכל יכול להיות וגם נפילה של 2 משחקים יכולה להפוך את הליגה הזו. לדעתי זה משחק שהולך לכיוון של תיקו בין 2 קבוצות מעולות. לר"ג יש יתרון קל בגלל הביתיות וגם בגלל העומס הפיזי הקיים על כפר קאסם בשבועות האחרונים, אבל כמו שראינו בשבועות האחרונים הכל יכול להיות."

 

שלומי שלמה, מאמן ירמיהו חולון: "המשחק יגמר בתיקו וכפר קאסם יעלו בזכות שחקני ההכרעה שלהם".

 

מיקי קופל, המנהל הספורטיבי של 'רובי שפירא' חיפה בתגובה: "כפר קאסם אחרי משחק גביע נראו עייפים מול מכבי הרצליה, אך הם יחזרו לעצמם. הכח עם שחקנים מנוסים, קבוצה ללא לחץ שלדעתי תנצח".

 

מיקי קופל, כפר קאסם עייפים, הכח ינצחו. 

 

צחי טיאר: "משחק שווה כוחות. כפר קאסם יציבים ובנויים לעלייה, את הכח לא יצא לי לראות אבל בשביל איציק זוויגי אני הולך על 1:0 להכח".

 

שלומי דוד, מנכ"ל מחנה יהודה: "כפר קאסם ינצחו כי היא קבוצה עם הרבה יותר עומק ואיכות. לדעתי הם אלו שגם יעלו ליגה בסיום העונה".

 

שלומי משה, מאמן קריית גת בתגובה: "לדעתי יהיה תיקו במשחק. שתי הקבוצות תשחקנה זהיר מהפחד להפסיד. כפר קאסם תעלה ליגה בגלל ההתקפה בראשותו של יוסי אסייג".

 

עופר טסלפפה, מאמן נס ציונה חושב שהמשחק יסתיים בתיקו (מני בן ארי)

 

עידן בראון, מאמן מכבי הרצליה: "המשחק יסתיים בתוצאת תיקו. שתי הקבוצות איכותיות, כפר קאסם קצת יותר מנוסה ואיכותית ובסוף העונה הם יעלו ליגה לדעתי".

 

ציון זקן, מאמן נורדיה ירושלים: "משחק בין שתי קבוצות מצוינות. עומר פרץ עושה עבודה מעולה לפי דעתי, עם המון שחקנים צעירים, אבל אני חושב שהכסף הגדול והניסיון של כפר קאסם יכריעו את המשחק ובסוף העונה הם אלה שגם יעלו ליגה כי מגיע להם".

 

תומר אסולין, סוכן השחקנים מ D&A: "לדעתי, כפר קאסם ינצחו. יש להם חומר שחקנים מנוסה יותר ברובו.  לכפר קאסם יש בסגל יותר שחקני 'מאני מטיים', יותר שחקנים שהתמודדו בסיטואציה דומה ובלחצים, וזה מה לדעתי יכריע את המשחק".

 

ויקטור גניש, מאמנה של הפועל כפר שלם: "למרות שזה רק מחזור 17, מדובר במשחק עונה בין שתי קבוצות טובות. לדעתי המשחק יסתיים בתיקו. לגבי העולה, יהיה מאבק בלי שום קשר לתוצאה של המשחק ונראה לי שבריצת מרתון כפר קאסם יעלו בסיום העונה".

 

רוני אוואט, "המשחק יסתיים בתיקו וכפר קאסם תעלה" (איתן ידגר)

 

עופר טסלפפה, מאמנה של נס ציונה שעלתה ליגה בעונה שעברה: "צפוי להיות משחק סופר מעניין ולפי דעתי המשחק יסתיים בתיקו. בסיום העונה כפר קאסם תעלה, כי לאורך זמן יש לה סגל איכותי יותר. צריך לציין ששתי הקבוצות עושות עד עכשיו עונה מדהימה".

 

נימר עאמר, איש הספורט בכפר קאסם והבעלים של קבוצת החופים: "כפר קאסם ינצחו 1:0 כי היא יותר איכותית. כפר קאסם גם תעלה ליגה בעזרת השם".

 

אורי קרגולה, מאמן מכבי יפו בעבר ומי שפתח את העונה במכבי יבנה: "כפר קאסם תעלה ליגה! היא קבוצה עם המון עוצמות, ואני חושב שיש יתרון לכפר קאסם בגלל כל הסגל ושחקני שוברי השוויון שלהם, אבל גם הכח קבוצה מאומנת ומסוכנת מאוד".

 

איהאב סרסור, הבעלים של שמשון כפר קאסם. "תיקו. שתי קבוצות טובות מאד שתי קבוצות ברמה גבוהה יש אומנם יתרון להכח בגלל שהם משחקים בבית אבל המשחק יסתיים בתיקו."

 

איהאב סרסור, הבעלים של שמשון כפר קאסם חושב שהמשחק יסתיים בתיקו (יח"צ)

 

דני סוויסה, מנכ"ל ביתר כפ"ס בתגובה: "מי ינצח זה לא כל כך חשוב, ליגה עולים דרך כל הקבוצות ולא במשחק הזה. מי שתנצח תקבל 'בוסט' קדימה ואת זה כפר קאסם לא צריכים, הם בעננים מעונה חלומית פשוט! מי שתעלה בסוף העונה זו כפר קאסם, הם פשוט יותר מבושלים לזה. הכח קבוצה מצוינת, אבל הניסיון והעמידה בלחץ יהיו בעוכריהם. 3-2 לכפר קאסם".

 

רוני אוואט, מאמנה של מכבי יפו: "להערכתי המשחק יסתיים ללא הכרעה. למרות שהכח מאומנת, היא מתקשה ליצר מצבי הבקעה ונגד כפר קאסם החזקה יהיה לה עוד יותר קשה. כפר קאסם מגיעים למשחק אחרי 'היי' של הגביע ומשחק הליגה האחרון וסביר להניח שהעייפות תיתן אותותיה והם ירצו לשמור על הפער מהכח, ולכן יסתפקו בתיקו. כפר קאסם תעלה ליגה!

 

נור סרסור, הסמל הגדול של כפר קאסם: "ברור שכפר קאסם קבוצה עם סגל חזק ושחקנים איכותיים. יש להם ניהול מצוין וצוות אימון שיודע מה רוצה מעצמו, ומעל הכל הקהל שלפי דעתי אין הרבה בארץ, ובכל משחק נותן דחיפה לשחקנים. כפר קאסם כבר מזמן הייתה צריכה להיות בליגה הלאומית, והגיע הזמן השנה. עם כל הכבוד לכל הקבוצות קשה לעצור את כפר קאסם".

 

פיני עייש, מאמנה של מכבי יבנה" :"אין ספק שזה משחק העונה על ההגדרה של "משחק עונה". 2 קבוצות מהטובות בליגה וכל תוצאה תתקבל כסבירה  אני חושב שיש יתרון מסוים לכפר קאסם לאור זה שהקבוצה מאוד ממוקדת מטרה בניגוד להכח, שלהם היו מעידות פה ושם. כמו שזה נראה, לכפר קאסם יש את הסיכוי הגבוה לעלות מהמקום הראשון".

 

צביקה לוי, מאמן שמשון ת"א. "כפר קאסם ינצחו ויעלו ליגה - הכל הולך להם העונה" (איתן ידגר)

 

גיא וייס, סוכן השחקנים הבכיר: "המשחק לדעתי יסתיים בתיקו וכפר קאסם תעלה ליגה בסוף העונה. חשוב לציין שהכח משחקת את הכדורגל הטוב בליגה מזה שנים, כאחד שראה הרבה עולות. אבל אי אפשר להתעלם מהעניין הכספי וזה הדבר שלצערם ימנע את העלייה כי אלו דברים שמחלחלים לתוך המגרש!

 

מוסא בן חיים, מאמן שעריים בתחילת העונה בתגובה: "משחק שקול יתרון קל לכפר קאסם שבאים במומנטום מצויין אחרי שעושים הישג יפה במסגרת הגביע. הכח בעונה חלומית מבחינתם חייבים לא להפסיד את המשחק וכמובן לנסות לנצח בשביל להדביק את פער 3 הנקודות. צפוי משחק עם הרבה עצבים ומי שתהיה יותר חכמה תנצח את המשחק. ההימור שלי 1-1.

 

אמיר סולרסקי, איש הספורט שלנו בראשון לציון: "כפר קאסם ינצחו ויעלו הרבה בגלל הקהל שדוחף אותה. ועיר שלמה שעומדת מאחוריהם אבל לחלוטין לא אסתיר את אהבתי לאגודת הכח רמת גן המיתולוגית עם ההיסטוריה הענקית שכללה גם את אבי המנוח אברמהלה סולרסקי".

 

שי מאור, "כפר קאסם ינצחו ויעלו ליגה בהפרש גול" (מני בן ארי)

 

שחקן העבר, פיני בלילי אמר: "אני חושב שהכח ר"ג ינצחו את מ.ס. כפר קאסם. כי נראה לי שכפר קאסם יבואו כשהאף בעננים".

 

צביקה לוי, מאמנה של שמשון ת"א אמר: "לדעתי צפוי משחק שקול מאוד. למרות שעושה רושם שהעונה הזו שייכת לכפר קאסם וכל דבר הולך להם טוב העונה, לכן לדעתי כפר קאסם ינצחו. יש לציין שמולה ניצבת הקבוצה המאומנת בליגה, הכח רמת גן, כך שלא הולך להיות להם קל בכלל. לדעתי בסוף העונה כפר קאסם יחגגו עליה ללאומית, יש לי תחושה שזאת ללא ספק העונה שלהם". 

 

שי מאור, מאמנה של עירוני אשדוד ומי שאימן בעבר בכפר קאסם אמר: "כפר קאסם ינצחו. הכח עושה עונה יפה מאד, אבל כפר קאסם טובה יותר, איכותית יותר ותעלה ליגה בהפרש גדול".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכוח (סגול 23-01-2019, 12:14)
    הכוח 2 קל
  2. בייתר כ״ס (אבי 23-01-2019, 12:43)
    הכח אונסים אותם
  3. איציק (זוויגי 23-01-2019, 12:55)
    האיש הכי שנוא בליגות צחי טייאר אוהב אותך מזה אומר ששינכם מגעילים 2אנשים נוכלים שאף אחד לא אוהב
  4. איציק (זוויגי 23-01-2019, 12:55)
    האיש הכי שנוא בליגות צחי טייאר אוהב אותך מזה אומר ששינכם מגעילים 2אנשים נוכלים שאף אחד לא אוהב
  5. אשדוד (יניב 23-01-2019, 13:12)
    הכח
  6. אזוריה (אליקו 23-01-2019, 13:13)
    הכח מנצחים בפור 2-0
  7. שערוקי (אבי 23-01-2019, 13:21)
    תיקו עם יתרון להכח
  8. אום אל פאחם (פאדי 23-01-2019, 13:22)
    הכח בשניים 1
  9. הכח הקבוצה הכי טובה בליגה (אבי 23-01-2019, 14:34)
    תוסיפו לזה מאמן בדמותו של עומר פרץ והרי לכם ניצחון חכם בדקות הסיום, הימור שלי 1:0 הכח
  10. האלופה שבדרך (הוגה דעות 23-01-2019, 16:02)
    גם להכח אין כח לעצור את כפר קסם.זו קבוצה מליגת העל.
  11. דני סוויסה- לא פלא שנפלת עם סירוטקין (הסגול 23-01-2019, 16:45)
    אם כזה הימור אתה יורד ליגה.
  12. Hakoach (Eli chakimi 24-01-2019, 12:22)
    Unfortunately everybody marking kfar kasem is Advance to move 2 upper division in the end of the season. But hakoach, despite the all internal problem in financial Mouse Poop all its power in order to do Against All Odds a great upgrade to the next division. If not now then when? 3 years in the 3rd division still much. Hopefully the leader of the team and management will know how to encourage the player keep them in Goodwill and complete the mission. From someone who always have purple heart.hach hach hakoach!