ממשיכה במסע: אסי מנצחת את ׳רובי׳ 1-2

במשחק שפתח את המחזור ה-18 בליגה א' צפון, אירחה אסי גלבוע את ׳רובי׳. לואיס זומה ושגיא סבג כבשו לאסי. אבי מלכה צימק עבור ׳רובי׳ , אך זה לא הספיק לקבוצתו שסיימה את המשחק ב-10 שחקנים. אלעד בראון: "אני גאה בשחקנים שלא נשברו גם בפיגור 2-0", אבי סבג: "אני שמח שניצחנו משחק קשה מול קבוצה טובה ומאומנת"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-02-2019
  • 10:58

אסי גלבוע אירחה אמש בשעה 14:00, את רובי שפירא חיפה במסגרת המחזור ה-18. אסי תופסת את המקום ה-15 בטבלה עם 12 נקודות אך מציגה כושר נפלא לאחרונה, צוברת נקודות והיא מגיעה למשחק אחרי ניצחון גדול של 5-1 על כאוכב. מנגד נמצאת רובי שפירא, שתופסת את המקום החמישי בטבלה עם 23 נקודות שמגיעה למשחק אחרי ניצחון 2-0 במחזור הקודם, ניצחון שהגיע אחרי ארבעה הפסדים רצופים.

 

שחקני רובי שפירא בפתיחת המשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

המחצית הראשונה נפתחה ביכולת טובה של אסי גלבוע, אך ברבע שעה הראשונה רובי שפירא, הצליחה לרשום שני מצבים מסוכנים כאשר, אימן חמזה הרים לרחבה ואמיר נפאע נגח לחיבור, אך השוער של אסי גלבוע הציל הצלה אדירה מהחיבור לקרן.

 

אימן חמזה מרים כדור לרחבה לאמיר נפאע, אך שוער אסי גלבוע מצליח להדוף (צילום: חגאג ראחל)

 

לאחר מכן, עידן ויצמן בועט כדור ארוך לרחבה ועובר את כולם, משה דבורה משתלט מול השוער ומוריד פס אחורי לאבי מלכה, שבאותו רגע עמד מול שער ריק, אך הוא החליק ולא הצליח לבעוט. 

 

אבי מלכה מקבל כדור, אך לא מצליח לבעוט לשער (צילום: חגאג ראחל)

 

בדקה ה-38 לואיס זומה העלה את קבוצתו ליתרון 1-0, כאשר קיבל כדור ובעט כדור שפגע בשני שחקנים של רובי שפירא, הטעה את השוער ונכנס.

 

שחקני אסי גלבוע מתחבקים אחרי שעלו ליתרון במשחק (צילום:חגאג ראחל)

 

רגע לפני תום המחצית הראשונה, בעיטה בתוך הרחבה של ברטקובסקי נעצרה אצל השוער של רובי שפירא, והמחצית הראשונה הסתיימה כאשר אסי גלבוע נמצאת ביתרון 1-0.

שוער רובי שפירא, תומר ליטבינוב עוצר בעיטה מהרחבה (צילום: חגאג ראחל)

 

עם פתיחת המחצית השנייה חניכיו של אבי סבג הציגו יכולת טובה שהובילה לכך שבדקה ה-53 שי כנפי בעט כדור רוחב מתוך הרחבה, ושגיא סבג שקיבל את הכדור העלה את קבוצתו ליתרון 2-0, בזכות בעיטה מקרוב.

 

שחקני אסי גלבוע רצים לחגוג עם המאמן אבי סבג (צילום: חגאג ראחל)

 

דקה לאחר השער הנוסף של אסי גלבוע, שינהר מורד קיבל כרטיס אדום והורחק מהמשחק וחניכיו של אלעד בראון נותרו בעשרה שחקנים.

 

שינהר מורד מקבל כרטיס אדום ומותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים (צילום: חגאג ראחל)

 

בחצי שעה האחרונה של המשחק רובי שפירא העלו הילוך והציגו יכולת טובה, עם לא מעט מצבים להבקיע שערים. בדקה ה-55 אבי מלכה בעט כדור רוחב, וליעד מרדכי בעט חלש לידיים של יקיר קרטה.

לקראת סיום המשחק שחקני רובי שפריא העלו הילוך, ושיחקו בקצב טוב (צילום: חגאג ראחל)

 

בדקה ה-60 איתי מורנו עבר שני בלמים, והוכשל ברחבה. נרשם פנדל לזכותה של רובי שפירא, אותו בעט אבי מלכה שהצליח לצמק את התוצאה ל-2-1.

 

החלוץ המצוין אבי מלכה, בועט פנדל ישירות לשער של יקיר קרטה, ומצליח לצמק. (צילום: חגאג ראחל)

 

שתי הקבוצות לא השכילו להבקיע שערים נוספים, והמשחק מסתיים בניצחון 2-1 לאסי גלבוע שרושמת 3 נקודות חשובות מאוד להמשך דרכה בליגה. 

 

שחקני רובי שפירא והצוות מאוכזבים בסיום המשחק. (צילום: חגאג רחאל)

 

אלעד בראון מאמנה של רובי שפירא בתגובה: "חצי ראשון מאוד פושר, הגענו לשני מצבים וחבל שלא כבשנו. אסי כבשו גול מטעות שלנו וחבל שכך קרה. בחצי השני של המשחק הפתיחה הייתה של אסי גלבוע, מה שהביא לשער השני שלה. הדקות חלפו, השתלטנו על המשחק ונתנו חצי שעה מצוינת בעשרה שחקנים, כאשר שינהר מורד הורחק. בסה"כ אני גאה בשחקנים שלא נשברו ב-2-0 ושהצלחנו להבקיע שער. לא יצאנו עם נקודות זכות, אבל עם נקודות חיוביות וגם כאלו שליליות שנצטרך לעבוד עליהן, ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא".

 

אלעד בראון מאוכזב מהתוצאה בסיום המשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

אבי סבג מאמנה של אסי גלבוע: "התחלנו את המשחק טוב, משחק מאוד אגרסיבי לשתי הקבוצות והגענו למספר מצבים במחצית הראשונה. המחצית השנייה נפתחה בסערה, וברגע שהרחיקו לרובי שפירא שחקן זה יצר כאוס אצלנו בהגנה ואסור שזה יקרה. הם הצליחו לבסוף לצמק את התוצאה, אבל אני שמח שניצחנו משחק קשה מול קבוצה טובה ומאומנת עם שחקנים טובים, וזה עוד 3 נקודות בדרך למטרה להישאר בליגה. אמרתי בתחילת דרכי, ואני אומר גם היום אסי גלבוע לא תרד".

 

אבי סבג שמח על היכולת שהפגינה קבוצתו (צילום: חגאג ראחל)

שחקנים אסי גלבוע חוגגים בסיום המשחק (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי אתה חלש מאד אם לא מתפרקות שתי הקבוצות אתה יורד ליגה בוודאות !!!! (אוהד 01-02-2019, 18:22)
  2. אלעד בראון תתעורר (דניאל 01-02-2019, 23:31)
    אמרת ברעיון ....התעוררות בחצי שעה האחרונה שאלת את עצמך למה ??? הכנסת שתי שחקנים צעירים ורעננים שבמשך חצי עונה נתנו הצגות על המגרש והיה כיף לבוא לראות אותנו, חבורה צעירה של שחקנים מוכשרים " שורפים " את המגרש , תומר , דודו , דבח , ליעד , מורנו , אביעד , דבורה , חבורה של גברים ,שהיום הביטחון שלהם בריצפה בגלל אותו רכש מיותר הבאתם " רכש " של שחקנים מבוגרים לא מחויבים , ...גמרתם את הביטחון של כל השחקנים הצעירים .
  3. אסי קנו שני משחקים עם צור שלום וכאוכב (ליאור סימוני 02-02-2019, 04:14)
    בדוק
  4. צודק דניאל (אברהם 02-02-2019, 12:00)
    כל מילה שלך בסלע ..... רכש מיותר , שפגע מאד בקבוצה .